Chasingmood schreef:Hoe komt het dat eigeel steeds lichter wordt naarmate je het klopt?
Ik denk dat wat de kleur veroorzaakt steeds meer 'verdunt' wordt door de lucht die erbij gaat zitten?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Riddershow schreef:ik heb even snel geprobeerd oude foto's op te snorren.... het lijkt (voor zover het echt oude foto's waren en geen namaak) dat ze gewoon grotendeels op zadels zitten. Meer oude mc clannon (cavalery), mexicaanse of western (maar dat is ook niet het type wat we tegenwoordig veel zien) Met veel dekens/vachten eroverheen. In ieder geval met stijgbeugels...
Jeika schreef:kun je vissen kunstjes leren?en dan bedoel ik bijvoorbeeld goudvissen
Riddershow schreef:ik heb even snel geprobeerd oude foto's op te snorren.... het lijkt (voor zover het echt oude foto's waren en geen namaak) dat ze gewoon grotendeels op zadels zitten. Meer oude mc clannon (cavalery), mexicaanse of western (maar dat is ook niet het type wat we tegenwoordig veel zien) Met veel dekens/vachten eroverheen. In ieder geval met stijgbeugels...
The_Cat schreef:Riddershow schreef:ik heb even snel geprobeerd oude foto's op te snorren.... het lijkt (voor zover het echt oude foto's waren en geen namaak) dat ze gewoon grotendeels op zadels zitten. Meer oude mc clannon (cavalery), mexicaanse of western (maar dat is ook niet het type wat we tegenwoordig veel zien) Met veel dekens/vachten eroverheen. In ieder geval met stijgbeugels...
ik vond dan weer iets anders. NOgal vreemd, zouden ze het zelf nog weten >_<
http://kingdomofhorses.com/american-indian-tack/