Een shirt en broek van hollister, een Shirt van zara en New balance met licht roze in Nederland exclusief te verkrijgen bij sidestep
Connie
Geplaatst: 28-02-15 00:08
Ik heb een crush op deze Air maxjes Ben alleen bang dat ze te lomp zullen zijn voor mijn voetjes. Ben zelf maar 1,58 met schoenmaat 36. En ze zijn 140 euro.
Wat houd je ze ook mooi schoon roos! Ik krijg dat nooit voor elkaar met schoenen.
Macyy
Geplaatst: 28-02-15 13:24
Die wit/grijze (?) vind ik gaaaf!
Ik voel me zwak, heb ze ook besteld. Mijn eerste paar roshe runs! Deze zijn wel goedkoper dan de Thea's, haha. Die heb ik in het zwart en wil ik ook nog graag een paar van.
Laatst bijgewerkt door Macyy op 28-02-15 13:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Ohh roos ik ben echt jaloers op jou roshe collection! Laatst even de winkel binnen gelopen en zoooo een leuke air max en roshes gezien! Pfff heb al teveel schoenen
ik wilde ook bestellen bij treasure Islands maar bij een shirtje stond fits size s tm xl dat kan toch nooit?
Waarschijnlijk zit hij dan bij een S super oversized en bij een XL heel heel heel erg strak. Meestal als er staat 'one size fits all' kan je er rekening mee houden dat het een S/M is, bij S zit hij losser en bij M wat strakker. Ik koop het allemaal bij voorbaat al niet omdat ik heel erg lang ben en ook wel wat voluptueus, het staat bij mij nooit Ben blij dat ze het steeds meer aan het veranderen zijn naar 'one size fits most', want er klopt echt geen snars van.