Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vjestagirl schreef:Ik ben weer heel voorzichtig begonnen met paarden kijken. Op marktplaats een leuke jonge ruin gevonden (ik aan de ruin, de wereld is gek geworden). Dus gemaild. Geen antwoord. Gisteren nog maar weer een mailtje gedaan, dat ik nog niets gehoord heb en of dat klopt. Heel frustrerend...
Batlow schreef:Vjestagirl schreef:Ik ben weer heel voorzichtig begonnen met paarden kijken. Op marktplaats een leuke jonge ruin gevonden (ik aan de ruin, de wereld is gek geworden). Dus gemaild. Geen antwoord. Gisteren nog maar weer een mailtje gedaan, dat ik nog niets gehoord heb en of dat klopt. Heel frustrerend...
Staat er geen telefoon nummer bij?
Lienek schreef:Wie weet werkt het idd niet! Gebeurt geloof ik wel vaker! Of mensen die denken dat het spam is en het per ongeluk verwijderen...
Trouwens wat is een gangbare prijs om in een keer van heel veel paardenspullen aftekomen? Ik dacht zelf 100/150,- dan zit er echt vanalles bij en veel a-merken en kleding ed. Het ligt hier enorm in de weg maar wegggooien wil ik niet daarvoor is alles nog veel te goed en om alles apart weg te doen duurt me te lang.
Lopen pakketten een beetje?
desi92 schreef:Ik word ook wel mooi van sommige mensen.
Ik heb mn dressuurzadel op mp staan. Nu heb ik erin gezet bieden vanaf 200 bieden daaronder heeft geen nut. Bied er iemand 100,- bod maar gewoon laten staan. Bied er net iemand 101,- dat resoluut verwijderd. Sommigen vinden lezen heel moeilijk
Lieszje schreef:Ik had een bod gedaan op 7 metallica cd's.
Verkoper akkoord dus ik gevraagd of ze verzonden konden worden.
Dat kon, of ik 6,95 voor de verzendkosten kon overmaken + 2,95 verpakkingskosten.
Vind 2,95 een beetje duur voor een doosje