Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 13:52

Waar betaal je tegenwoordig nog verpakkingskosten, kom op he. Doosje ligt gratis bij de supermarkt..

Rudina

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 13:54

Precies wij halen de doosjes ook altijd gewoon uit de supermarkt!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 13:54

Zal wel een doos van de tnt/postnl zijn. Die kosten idd geld en die zijn niet gratis :)

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 14:00

Ik haal ook altijd doosjes bij de supermarkt vandaan.
En heb ook altijd nog (gebruikte) enveloppen met bubbeltjesplastic liggen.
Dus reken zelf ook nooit iets voor verpakkingskosten.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 14:14

Ik vind het wel een goeie mop omdat zo te sturen :))

Icrack

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 14:52

DeMolenhoek schreef:
Wintec dressuurzadel. :)

Heb ik ;-) 17,5" met duidelijke foto's :-)

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 16:56

Saaams schreef:
Ik heb mijn 9 maanden oude iphone 5s op marktplaats ivm overstap naar 6s met abo.
Of ik hem wil ruilen tegen zijn iphone 4. :+

ohhhhh!! Ruilen tegen mijn 3S??? :D

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 20:08

Kinke schreef:
Saaams schreef:
Ik heb mijn 9 maanden oude iphone 5s op marktplaats ivm overstap naar 6s met abo.
Of ik hem wil ruilen tegen zijn iphone 4. :+

ohhhhh!! Ruilen tegen mijn 3S??? :D

o tegen zo'n historische nokia? die kunnen niet kapot :D

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 20:19

Vjestagirl schreef:
Ik ben weer heel voorzichtig begonnen met paarden kijken. Op marktplaats een leuke jonge ruin gevonden (ik aan de ruin, de wereld is gek geworden). Dus gemaild. Geen antwoord. Gisteren nog maar weer een mailtje gedaan, dat ik nog niets gehoord heb en of dat klopt. Heel frustrerend...

Staat er geen telefoon nummer bij?

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 20:21

Batlow schreef:
Vjestagirl schreef:
Ik ben weer heel voorzichtig begonnen met paarden kijken. Op marktplaats een leuke jonge ruin gevonden (ik aan de ruin, de wereld is gek geworden). Dus gemaild. Geen antwoord. Gisteren nog maar weer een mailtje gedaan, dat ik nog niets gehoord heb en of dat klopt. Heel frustrerend...

Staat er geen telefoon nummer bij?

Nope, helaas.

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 20:29

Ik heb interesse in een auto. Zelfde als ik al heb alleen met minder km's en airco. Mijne word toch slechter. Heb gemaild, tot nu toe nog geen reactie. Maar ben gewoon een beetje ongeduldig mormel :') hihi.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 21:05

mee lezer meld zich ook :)

hier vorige week nog wat raars.

Had enkele discussen erop staan tussen 8 - 12 cm.

Een man reageerde ik denk prima kom maar langs, had ze niet duur erop staan en zijn stendker discussen. Geen mengelmoesjes dus.

14:30-15:00 afgesproken, was er 15 uur nog niet dus heb me klaar gemaakt voor boodschappen te doen, komt die in ene kwart over aankakken, geen sorry of iets. Komt hij langs met een centimeter op zak, ik denk oke ?

Gelijk naar het aquarium nog net niet rennend en meteen commentaar dat niet alle discussen 12 cm waren? Ehm hallo wat staat er bij de advertentie? Was toch vrij duidelijk en had ook meer foto's erop staan en dat de bak 200 x 60 x 60 was. Dus je kan beetje zien hoe of wat.

Had meer t idee dat hij ze gratis mee wilde nemen, kwam nogal arrogant over en foute informatie proberen te geven alsof hij meneer know it all was. "de discussen hebben jeugdstrepen op de foto". Nee meneer, die strepen hebben ze ook tijdens eten of even kibbelen of dergelijke, dat zijn niet per see jeugdstrepen.

Heb hem na een poosje van arrogantie en irritatie maar de deur gewezen. Hou niet van zulke bedoelingen, ben duidelijk geweest en hij wilde ze, dan moet je hier niet nog gaan zeuren om van alles om maar in de hoop de prijs naar beneden of gratis mee te krijgen.

edit: de discussen hebben dus niet altijd strepen, ook niet toen hij langs kwam ; )

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 22:20

Kreeg mail terug, had in de 1e mail al gevraagd wanneer we konden komen kijken. Teruggemaild dat we willen komen kijken, wanneer dat kan. Krijg ik mail terug dat er net iemand gebeld heeft die zaterdag komt kijken. Als dat niet doorgaat horen we het -:(-

Ik met opzet niet gebeld omdat erbij staat: mail heeft voorkeur

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 22:22

Zoe_97 schreef:
o tegen zo'n historische nokia? die kunnen niet kapot :D

oeps…foutje…ik bedoel m'n aaifoon 3G :D

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 18:11

Ik ben even heel brutaal geweest. Ik dacht op de foto's de stalling te herkennen waar die fjord staat. Dat heb ik even gecheckt op de website van die stal, en ze vervolgens een mailtje gestuurd of zij me misschien kunnen helpen aan de contactgegevens van deze dame, omdat ik het idee heb dat het mailsysteem van marktplaats er weer eens uit ligt.

Een brutaal mens heeft de halve wereld toch O:)?

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 19:37

Wie weet werkt het idd niet! Gebeurt geloof ik wel vaker! Of mensen die denken dat het spam is en het per ongeluk verwijderen...

Trouwens wat is een gangbare prijs om in een keer van heel veel paardenspullen aftekomen? Ik dacht zelf 100/150,- dan zit er echt vanalles bij en veel a-merken en kleding ed. Het ligt hier enorm in de weg maar wegggooien wil ik niet daarvoor is alles nog veel te goed en om alles apart weg te doen duurt me te lang.
Lopen pakketten een beetje?

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 19:41

Ligt een beetje aan de maten geloof ik

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 19:45

Lienek schreef:
Wie weet werkt het idd niet! Gebeurt geloof ik wel vaker! Of mensen die denken dat het spam is en het per ongeluk verwijderen...

Trouwens wat is een gangbare prijs om in een keer van heel veel paardenspullen aftekomen? Ik dacht zelf 100/150,- dan zit er echt vanalles bij en veel a-merken en kleding ed. Het ligt hier enorm in de weg maar wegggooien wil ik niet daarvoor is alles nog veel te goed en om alles apart weg te doen duurt me te lang.
Lopen pakketten een beetje?

Ligt aan de maten en de merken.
Is het bv allemaal S, dan zou ik het sowieso niet overnemen. Doorverkopen kan ik dan wel gaan doen, maar je verliest er meestal op.

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 20:59

Ik word ook wel mooi van sommige mensen.
Ik heb mn dressuurzadel op mp staan. Nu heb ik erin gezet bieden vanaf 200 bieden daaronder heeft geen nut. Bied er iemand 100,- bod maar gewoon laten staan. Bied er net iemand 101,- dat resoluut verwijderd. Sommigen vinden lezen heel moeilijk

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 21:25

Volgens mij berust er op mijn lens ook een vloek, kreeg weer een bod.
Zou het dan eindelijk een serieus iemand zijn? Gelijk de bod maar geaccepteerd, krijg ik een bericht of ik zo 150 km verder op aankomende dagen een keer ben. Uhm nee natuurlijk niet!
Geef ik 2 hele mooie opties of aangetekend versturen op mijn kosten, of dat wij kosteloos bij hem langs komen mocht hij dan toch afzien zouden wij wel een brandstofvergoeding willen.
En weer hoor ik niks...

Awwijk24

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 21:53

desi92 schreef:
Ik word ook wel mooi van sommige mensen.
Ik heb mn dressuurzadel op mp staan. Nu heb ik erin gezet bieden vanaf 200 bieden daaronder heeft geen nut. Bied er iemand 100,- bod maar gewoon laten staan. Bied er net iemand 101,- dat resoluut verwijderd. Sommigen vinden lezen heel moeilijk

Dit is altijd zo als er 1 onder de vp bied dan bieden anderen maar met 1 of 2 euro overheen al zitten ze ruim onder de vp. En dan nog zeuren dat ze geen reactie krijgen op hun bod.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 21:55

Pff lekker vreemd persoon weer.
Had een bod gedaan op wat dvds van concerten.
Kreeg een mail met een tegenbod, heb daarna gevraagd wat de verzendkosten waren.
Kreeg daarna nog een email terug en daarna hoorde ik niks meer.
Zie ik net dat de advertentie verwijderd is.
Stuur ik een email of het verkocht is krijg ik alleen 'klopt' terug.
Lekker vreemd weer..

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 00:25

Lieszje schreef:
Ik had een bod gedaan op 7 metallica cd's.
Verkoper akkoord dus ik gevraagd of ze verzonden konden worden.
Dat kon, of ik 6,95 voor de verzendkosten kon overmaken + 2,95 verpakkingskosten.
Vind 2,95 een beetje duur voor een doosje :')

Mag ik ragen welke cds je zoekt en wat je bod was? Ik heb nl alle cds van Metallica maar draai ze nooit meer. Ook enkele dvds van ze. Heb het vaak genoeg op Markplaats gezet maar nooit een bod gehad. Dacht dat er geen vraag meer naar was nu je bijna alles gratis kan downloaden..

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 07:07

Ik had een bod gedaan van 10 euro.
Dus was ook geen hoog bod, maar hier zaten ook twee/drie singles tussen en moet zeggen dat ik daar sowieso niet zoveel voor geef.

Dat scheelt inderdaad denk ik.
Muziek die ik vaak draai wil ik liever de orginele cd's van hebben.
Nepperds draai ik een stuk sneller grijs en ik heb zelf geen goede pc om ze telkens te vervangen.
Moet zeggen dat tweedehands ook vaak een risico is.
Heb al eerder games, dvd's en cd's met krassen gekocht.
Dat is voor mij een reden om nooit meer veel te betalen voor tweedehands cd's etc. misschien ook wel voor andere mensen..

Heb nog niks van Metallica, dus ben niet specifiek opzoek naar een bepaalde titel :)

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 12:04

Ik heb er ook nog wel 2 van Metallica liggen (Reload en the Blackest Album) die voor een heel klein prijsje weg mogen, mocht je geïnteresseerd zijn doe maar PB :)

Pffff ik heb mijn auto te koop staan. Wát een verschrikking 8)7 Autootje heeft verzamelaarswaarde, is getaxeerd rond de 6000 euro mits APK erop. Reëele marktwaarde nu is tegen de 3000 euro. Ik krijg serieus biedingen van 500-650 euro. Daar zet ik hem wel voor in de tuin als plantenbak :+ Optimisten.