Je sluit een contract af met een provider, of je host zelf, je registreert je domeinnaam en installeert Wordpress. Dan ga je thema's zoeken die je leuk vind en die pas je aan naar jouw stijl. Simpeler kan het eigenlijk niet.
Ik heb wordpress ook al een tijdje maar ik geraak helemaal in de knoop met dit programma. Mijn berichten kwamen ook groot op de voorpagina dus er zat echt geen fatsoenlijke layout meer in
Ik heb net mijn oude account weer geopend en ben even aan het nakijken hoe en wat ik wil voor nu
Zover ben ik gekomen en nu loop ik helemaal vast Ik kan nog niets posten en geen link naar instagram aanmaken bijvoorbeeld. Ook krijg ik niet zo een rondje met de foto ( zoals jouw ) op mijn profiel...Dat gaat dan helemaal scheef staan...
Ik zie hier bloggers/vloggers staan, ik ben begonnen met een Youtubekanaal vol met irritaties, mag ik mij melden?
Tazzey
Geplaatst: 03-07-15 14:24
Martin, ik weet niet in hoeverre je met thema's kunt werken op de gratis versie van Wordpress. Met een thema kun je alles aanpassen. Het helpt als je wat kennis van HTML en CSS hebt.
Welkom Joey!
Ik heb vandaag OPI Primarily Yellow op mijn blog. Geen normale nagellak maar een die speciaal voor nailart bedoeld is.
HippoLogic
Geplaatst: 04-07-15 02:35
Joey schreef:
Ik zie hier bloggers/vloggers staan, ik ben begonnen met een Youtubekanaal vol met irritaties, mag ik mij melden?
Leuk idee Ellen! Jammer dat ze er niet echt in gingen... Misschien een volgende keer.
Ik had vandaag eindelijk weer wat inspiratie, dus meteen maar een paar posts geschreven. Wat een heerlijke ochtend was het! A happy summer's morning
Tazzey
Geplaatst: 06-07-15 11:27
Ik ben even niet veel online geweest. Ik heb op z'n plat Hollands gezegd gewoon een poedersuiker weekend gehad. Ik heb een van mijn caafjes moeten laten inslapen. Hij was gewoon te oud, het baasje was hard onderweg om 7 te worden. Ik had voor gisteren geen nail art tutorial gewoonweg omdat ik geen zin had om iets te maken. Ik heb een blog post gemaakt waarin ik uitleg waarom er geen tutorial is. En geloof het of niet ik kreeg een mail binnen van iemand die liep te zeiken over het feit dat ik dagelijks post en dat excuses bedenken niet professioneel is. Ik ben normaal altijd van mening dat je kritiek in de comments moet laten staan maar deze heb ik weggemikt. Wat een asociaal, onbeschoft, &&^#&$* W*F. Nu twijfel ik continu of ik er goed aan gedaan heb om de comment weg te gooien maar ik was op dat moment zo ontzettend boos.
Vanaf vandaag pak ik het bloggen weer normaal op. Ik heb vandaag swatches van Catrice Cool Wonder uit de Kaviar Gauche collectie. Een erg mooie kleur maar een draak om te lakken.
Pff, groot gelijk dat je die reactie hebt verwijdert hoor. Ik vind het allang knap dat je normaal elke dag post, dat dat een keer niet lukt moeten ze maar gewoon begrijpen. Sterkte ook trouwens!
Jeetje wat een rotreactie. Heb je het al niet lekker lopen, gebeurt dit. Ik snap je woede.
Ondertussen ook weer aan het bloggen maar aangezien ik meer eigen dingen plaats en niet de intentie heb om echt tutorials te plaatsen, zet ik de link hier niet neer. Wel lees ik jullie blogs
Yvettee
Geplaatst: 06-07-15 16:07
Inderdaad wat een rotreactie. Je moet toch helemaal zelf bepalen wanneer je iets op je blog plaatst. Ik vind ook super knap dat je normaal elke dag iets nieuws online zet.
En verder sterkte!
Whieeeeeeee, IJsland komt gewoon steeds dichter bij!! Zo veel zin in! Vandaag een blogpost over wat ik allemaal meeneem naar IJsland. Wat neem ik allemaal mee?
Laatst bijgewerkt door Yvettee op 06-07-15 16:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Jaaa beetje veel fotografie spullen, maar daarom is het ook een fotografie reis! Het grote voordeel is dat we allemaal lekker rustige kunnen fotograferen. Zonder dat er mensen bij zijn die meteen al weer verder willen, dus daar moeten we dan ook flink van profiteren!
hahaha oeps, een van mijn reisgenootjes had die fout ook al ontdekt, ik heb hem aangepast!
Dat is een heel fijn voordeel. Kun je lekker de tijd nemen voor een goede foto. Ik ben echt reuze benieuwd naar een blogbericht nadat je er geweest bent. Ben echt benieuwd hoe het bevallen is (als je er heen geweest bent)