[HK] Primark deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

obelix

Re: [HK] Primark deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 08:01

Heb er ook eentje en die bevalt mij ook erg goed. :j

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 16:19

Laat de Primark maar in Roosendaal komen in het V&D pand!! :7
Wel sneu voor het personeel. -O-

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 16:24

Zoo. Wij zijn weer lekker wezen shoppen in Almere! Ben benieuwd naar hoe lang de schoenen mee gaan :')

_classic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 16:54

In april ga ik een weekendje naar centerparcs 23 minuten rijden bij Almere vandaan, daar hoort dan natuurlijk ook een dagje shoppen bij *\o/*

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 19:43

Stamper schreef:
Laat de Primark maar in Roosendaal komen in het V&D pand!! :7
Wel sneu voor het personeel. -O-

Zoveel mogelijk V&D personeel overwaaien naar Primark? :)*

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 20:31

Nieuwe Primarks gaan sowieso altijd eerst kijken voor personeel bij het UWV, dus grote kans ;)

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 11:36

Heeft de Primark op het moment off-shoulder tops? Wil maandag even op Zuidplein gaan denk ik.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 11:40

Heeft iemand ervaring met het lingerie van de Primark, ik zag dat ze nu ook grotere maten hebben en daar ben ik wel geïnteresseerd in eigenlijk. Blijft het een beetje mooi dat spul?

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 12:19

Ik heb alleen twee sportbhs. Die ene is wel mooi en goed. Voor de rest niet mijn modellen, maar ben ook wat anders gewend wat dat betreft. Heb altijd vrij dure lingerie die jaren mooi blijft, dan is primark lingerie om van te huilen

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 13:11

Rena100 schreef:
Heeft iemand ervaring met het lingerie van de Primark, ik zag dat ze nu ook grotere maten hebben en daar ben ik wel geïnteresseerd in eigenlijk. Blijft het een beetje mooi dat spul?

De gewone BH's die ze hebben zijn best prima, mits ze goed passen. Ze geven niet super veel steun en het is natuurlijk niet de stevigheid van Hunkemuller bijvoorbeeld maar ik vind ze zeer degelijk. Heb er zelf 4, 2 setjes van 2 BH's voor 8 euro was dat geloof ik :)

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 14:13

Ik vind de bh's van de primark echt goddelijk haha! Zitten echt heerlijk, heb er denk ik wel zo'n 30.

Cabelona

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 14:15

Ik heb een bepaald model dat me erg goed zit bij de primark. Je moet alleen niet verwachten dat ze jaren lang goed blijven, na een jaar beginnen ze wel op te raken. (Echter heb ik dit bij hunkemuller BH's ook)

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 14:20

De kleine maat bh's gingen wel een tijdje mee bij mij, maar de grotere maten (F) waren bij mij al na 2 maanden niet goed meer.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 16:07

:wow: 30? haha elke dag een of zo in de maand?
lrm schreef:
Ik vind de bh's van de primark echt goddelijk haha! Zitten echt heerlijk, heb er denk ik wel zo'n 30.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 16:09

Ik vind de BH's ook super chill maar er zit altijd zo'n enorme push-up in. :=
En dat vind ik echt niet fijn zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 16:46

Met mijn F-cup loop ik er altijd maar snel langs. Lijkt me niet dat ze de juiste steun geven die je nodig hebt bij een grote cupmaat. Vind ze echter wel altijd heel leuk. <3

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 16:49

Ik heb 1 BH van de Primark, heel veel verschillende gepast en alleen deze zat lekker en goed. Gaat nog goed mee voor de prijs! Wel jammer dat ik een onmogelijke maat heb, moet eigenlijk 70D (= 32D volgens mij) hebben.. Die hebben ze niet bij de Primark :=

MarlindeRooz, ik heb er een aan zonder push up! Maar ze hebben inderdaad wel een boel met maximizer push up erin :+

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 17:32

Ja ik heb ook een E/F cup (ligt een beetje aan het model van de BH). En bij de Hunkemoller kan ik meestal niet slagen, ondanks dat ze daar hele mooie setjes hebben. Livera kan ik soms terecht, maar alles wat ik leuk vind, zit dan ook niet lekker. Heb een onmogelijke pasvorm volgens mij...ik ben inderdaad ook wel duurdere setjes gewend (denk aan Marie Jo of Primadonna). Maar vind dat toch ook wel erg prijzig en als ik zo wat leuke setjes erbij kan halen leek me dat een mooi alternatief. Naja ik werk in Enschede dus zal eens gaan kijken en passen :)

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 17:36

Ik kan bij primark echt níet de juiste bh maat vinden gewoon. Hunkemoller standaard 85C. Bij Primark past de 80D, 85D, 80C, 85C niet, die zijn te klein. De 80E, 85E, en groter zijn alemaal te groot. Bij een grotere omvang past t al helemaal niet :')

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 18:37

Primark bhs ben ik niet zo fan van. De strings met kant wel. Heb er zo'n 60 daarvan. Alleen maar primarkstrings uit het zakje met 5 stuks voor 6 euro. Laatst bij opruimen kwam ik strings tegen die ik zelfs nog nooit heb aangehad := maar die zijn echt favo hier.

Ook de pantys worden grootst ingeslagen van de pri. Verder de ringen want ze hebben XL maten en de grote tassen haal ik er altijd vandaan. En schoenen haal ik daar altijd hakken en ik heb altijd geluk met mijn 42 want daar is altijd genoeg van.

Ieeeehhhhh krijg zin om ter shoppen :=

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 19:10

eenitraM schreef:
Primark bhs ben ik niet zo fan van. De strings met kant wel. Heb er zo'n 60 daarvan. Alleen maar primarkstrings uit het zakje met 5 stuks voor 6 euro. Laatst bij opruimen kwam ik strings tegen die ik zelfs nog nooit heb aangehad := maar die zijn echt favo hier.

Ook de pantys worden grootst ingeslagen van de pri. Verder de ringen want ze hebben XL maten en de grote tassen haal ik er altijd vandaan. En schoenen haal ik daar altijd hakken en ik heb altijd geluk met mijn 42 want daar is altijd genoeg van.

Hier ook idd die strings! Ik zit denk ik ook wel op zo'n 60 stuks _O- ik blijf ze ook meenemen! Gooi ik oude vale gewoon weg :D

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 19:12

_Friemel schreef:
eenitraM schreef:

Hier ook idd die strings! Ik zit denk ik ook wel op zo'n 60 stuks _O- ik blijf ze ook meenemen! Gooi ik oude vale gewoon weg :D

HAHAHA JA! Hier gaan ze weg wanneer je de draden uit t kant blijft trekken en het wit grijs is gewassen of het rode roze. Wat een fijne dingen zijn het toch. Ik woon er letterlijk in :') en ze zijn nog flateus ook.

Yallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 20:18

Ik vind juist op een of andere manier de bh's van de primark veeel fijner dan bh's van bijvoorbeeld de hunkemoller of livera. Alle bh's die ik bij de primark haal zitten erg fijn, zijn voor mijn maat stevig genoeg en blijven heel lang goed, terwijl de bh's uit andere winkels sneller hun pasvorm/steun verliezen!
En ook ik ben een fan van het ondergoed daar :o

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 20:25

Op zich vind ik de pasvorm van de bh's heel fijn, en het is even zoeken maar ze hebben ook genoeg zonder pushup. Maar ze gaan echt niet zo lang mee, heb er al best veel liggen waarvan de beugel er na een paar maanden al doorheen kwam. :P Maar voor dat geld ook geen ramp.

_SnowBall

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 20:59

HoiHoi :)

Sorry dat ik opeens zo binnenval maar ik had een vraagje.
Ik ga best vaak naar de Primark en ben er helemaal verliefd op. Nou heb ik via via gehoord dat er een nieuwe Primark in Tiel komt? Dit weet ik niet zeker dus ik dacht, hey misschien weten mensen dit hier in het topic :'). Dat zou namelijk heel fijn zijn aangezien ik daar vlak in de buurt woon! :D