Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rena100 schreef:Heeft iemand ervaring met het lingerie van de Primark, ik zag dat ze nu ook grotere maten hebben en daar ben ik wel geïnteresseerd in eigenlijk. Blijft het een beetje mooi dat spul?
eenitraM schreef:Primark bhs ben ik niet zo fan van. De strings met kant wel. Heb er zo'n 60 daarvan. Alleen maar primarkstrings uit het zakje met 5 stuks voor 6 euro. Laatst bij opruimen kwam ik strings tegen die ik zelfs nog nooit heb aangehadmaar die zijn echt favo hier.
Ook de pantys worden grootst ingeslagen van de pri. Verder de ringen want ze hebben XL maten en de grote tassen haal ik er altijd vandaan. En schoenen haal ik daar altijd hakken en ik heb altijd geluk met mijn 42 want daar is altijd genoeg van.
Ieeeehhhhh krijg zin om ter shoppen
_Friemel schreef:eenitraM schreef:Primark bhs ben ik niet zo fan van. De strings met kant wel. Heb er zo'n 60 daarvan. Alleen maar primarkstrings uit het zakje met 5 stuks voor 6 euro. Laatst bij opruimen kwam ik strings tegen die ik zelfs nog nooit heb aangehadmaar die zijn echt favo hier.
Ook de pantys worden grootst ingeslagen van de pri. Verder de ringen want ze hebben XL maten en de grote tassen haal ik er altijd vandaan. En schoenen haal ik daar altijd hakken en ik heb altijd geluk met mijn 42 want daar is altijd genoeg van.
Ieeeehhhhh krijg zin om ter shoppen
Hier ook idd die strings! Ik zit denk ik ook wel op zo'n 60 stuksik blijf ze ook meenemen! Gooi ik oude vale gewoon weg