Gefeliciteerd met je verjaardag

Iedereen die nu vuurwerk afsteekt mag van mij een pink afknallen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Maar toch vind ik het sneu voor ze.... (ik vroeg als er wat is dan hoor ik het wel, en toen vroegen ze 'nou als je een bakkie koffie hebt' en moest ik ze nee verkopen
) Tancreda4 schreef:Aan mijzelf. Dat ik mij nu schuldig voel tegenover de werkers die mijn schuur aan het vervangen zijn, dat ik geen koffie voor ze in huis heb.... Ergens niet nodig, want waarom moet ik koffie (en apparaat) in huis hebben voor die ene keer in 6 jaar dat er mensen over de vloer zijn die koffie willenMaar toch vind ik het sneu voor ze.... (ik vroeg als er wat is dan hoor ik het wel, en toen vroegen ze 'nou als je een bakkie koffie hebt' en moest ik ze nee verkopen
)

Nyaleti schreef:kosseh schreef:Mensen van 55+ op een elektrische fiets....
Wielrennens zijn echt een stuk netter hier dan de bejaardenclub op de elektrische fietsen die vergeten dat er ook andere mensen zijn...![]()
In het dorp zelf irriteer ik mij ook aan fadbikes, maar die komen niet zo ver er buiten dus geen last van op een grotere ronde fietsen.
Noem je mensen van 55+ nou bejaarden?
Wescha schreef:Dat ik op de spoedeisende hulp zit met mijn moeder. Ze is gevallen en heeft haar heup gebroken. We horen straks wanneer ze geopereerd gaat worden.
Komt een bijkomende ergenis… ik ben zelf net met een revalidatie van 9 maanden begonnen. En mijn moeder paste daarom 2 tot 3 dagen in de week op mijn zoontje van bijna 2. Dus geen idee. Hoe ik dit voor elkaar ga krijgen
Bellatrix schreef:Hmm, gastouder? Of zijn die daar niet voor?
Sintara schreef:Sterkte! Anders zou je misschien bij de gemeente om hulp kunnen vragen, op een gegeven moment is het overmacht
Wescha schreef:Probleem zit hem voornamelijk in de avonden en weekenden. Zal wel los lopen maar baal wel even.
Ik mag zelf tof half mei sowieso niet autorijden. En daarna rustig aan kracht opbouwen.