Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
MarlindeRooz schreef:Polarize schreef:Even vergeten hoe vreselijk adhd medicatie en warmte samen gaanmisschien maar goed dat ik tijdens de (voorspelde)hittegolf geen school heb, hoef ik het ook niet te slikken
Ik heb het niet snel warm en ik zweet niet snel. Maar met die zooi op... Jezus.
MarlindeRooz schreef:Polarize schreef:Even vergeten hoe vreselijk adhd medicatie en warmte samen gaanmisschien maar goed dat ik tijdens de (voorspelde)hittegolf geen school heb, hoef ik het ook niet te slikken
JudithGigi schreef:Dat mensen onze voordeur niet kunnen vinden. Staan ze meestal wat verloren op de oprit te kijken of beginnen op de garagedeur te kloppen. Weet ook niet hoe ik zonder briefje duidelijker ga maken dat de voordeur aan de zijkant zit
sterregoud schreef:Een pijltje bevestigen dat de juiste richting aanwijst ?
Little_Gift schreef:JudithGigi schreef:Dat mensen onze voordeur niet kunnen vinden. Staan ze meestal wat verloren op de oprit te kijken of beginnen op de garagedeur te kloppen. Weet ook niet hoe ik zonder briefje duidelijker ga maken dat de voordeur aan de zijkant zit
De voordeur zit hier ook aan de zijkant maar echt nog nooit meegemaakt dat men de voordeur niet vindt...
Wel vaak dat men de gehele oprit überhaupt niet vindt en telkens voorbij rijdt, maar eens de oprit gelokaliseerd, vindt men de voordeur gelukkig wel