Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Polarize

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 13:30

Halve tuin in de schaduw gezet, lang leve het zonnescherm. Ik zit al bewust in de schaduw om de hond te motiveren daar ook te gaan liggen...nee hoor. Mevrouw ligt in de volle zon op de tegels. Ze staat iig eens in de zoveel tijd op om water te drinken en voelt niet heel heet aan. als ik haar naar binnen doe maakt ze zich te druk, omdat ze dan weet dat ik buiten zit. Nu is ze iig rustig, dan maar in de zon.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 13:49

Ik was al moe en koud de hele ochtend. En ik krijg nu ook hoofdpijn. -O-

En de rattenkooi moet vandaag nog.

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 14:06

Aan mezelf.. ik moet maandag een voordacht geven, dus ben nu aan het oefenen.

Dacht net ik neem het even op, zie ik gelijk hoelang ik er mee bezig ben.
Ik beweeg echt zo onwijs veel tijdens het presenteren, stil staan is geen optie. Nu is stilstaan ook nog eens pijnlijk, dus waarschijnlijk beweeg ik daardoor zo veel.
Maar wist niet dat ik zo onwijs veel beweeg, voor m'n gevoel stond ik redelijk stil.
Het erge is ook dat ik door het terugkijken zenuwachtig van m'n zelf word...
Daarnaast ook nog door medicatie een droge mond, wat 20 minuten praten niet echt fijner maakt.

Ik blijf wel op 1 plek, dus loop niet heen en weer. Hopelijk kunnen andere mijn stuiterbal beter uitstaan.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 14:15

Ik zag een vacature voorbij komen voor een tijdelijke functie op Curaçao.. Opzichhh waarom niet toch?
Maar lees vooral dat het leven daar duurder is dan hier en dat kan ik momenteel niet hebben := Geloof niet dat het in verhouding is kwa salaris, zeker niet met woonruimte erbij.
Het blijft zo door m'n hoofd spoken maar ik heb geen idee hoe het daar is want nooit in verdiept.

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 14:26

Tijd om je er in te verdiepen Nyaleti, dan weet je het ;)

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 14:27

Nyaleti, ik zou reageren en het ondertussen goed uit zoeken. Toffe ervaring lijkt mij. En als je echt denkt dat het financieel niet haalbaar is en zij willen niet mee bewegen kun je altijd nog nee zeggen...

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 14:27

Gisteren zwaar nieuws gehad en nu kan ik me totaal niet concentreren op werk -O-

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 16:14

Mijn vader vanmorgen nog zal het zonnescherm uit doen.

Kom ik thuis, heel dat ding is niet uit, en het was warm in huis.

En het bakje ijs van 200ml is in 5min op..jammer :(

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 16:54

Heb net informeel een aanbod gekregen op mijn stage, alleen nog niet concreet hoe en wat.
Hoor van de week vast meer gezien mijn stage eind volgende week afgelopen is, maar vind het wel lastig om te moeten onderhandelen indien nodig :')

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 17:03

Even vergeten hoe vreselijk adhd medicatie en warmte samen gaan :') misschien maar goed dat ik tijdens de (voorspelde)hittegolf geen school heb, hoef ik het ook niet te slikken

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 17:07

Dat mensen onze voordeur niet kunnen vinden. Staan ze meestal wat verloren op de oprit te kijken of beginnen op de garagedeur te kloppen. Weet ook niet hoe ik zonder briefje duidelijker ga maken dat de voordeur aan de zijkant zit :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 17:07

Polarize schreef:
Even vergeten hoe vreselijk adhd medicatie en warmte samen gaan :') misschien maar goed dat ik tijdens de (voorspelde)hittegolf geen school heb, hoef ik het ook niet te slikken

Ik heb het niet snel warm en ik zweet niet snel. Maar met die zooi op... Jezus. :=

sterregoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 17:11

MarlindeRooz schreef:
Polarize schreef:

Ik heb het niet snel warm en ik zweet niet snel. Maar met die zooi op... Jezus. :=

Een pijltje bevestigen dat de juiste richting aanwijst ?

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 17:23

MarlindeRooz schreef:
Polarize schreef:

Ja vreselijk, ik zit telkens maar met een handdoek onder me op stoelen :') en heeeel veel koude washandjes onder mn oksels doorhalen :+

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 17:41

Onze kat is vermist ;(. Maak me zo veel zorgen

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 17:50

Mo_86 schreef:
Onze kat is vermist ;(. Maak me zo veel zorgen

:(:)
Dat is niet leuk. Flyers opgehangen, kat aangemeld bij Amivedi? Of FB gezet?

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 18:07

JudithGigi schreef:
Dat mensen onze voordeur niet kunnen vinden. Staan ze meestal wat verloren op de oprit te kijken of beginnen op de garagedeur te kloppen. Weet ook niet hoe ik zonder briefje duidelijker ga maken dat de voordeur aan de zijkant zit :')

De voordeur zit hier ook aan de zijkant maar echt nog nooit meegemaakt dat men de voordeur niet vindt...
Wel vaak dat men de gehele oprit überhaupt niet vindt en telkens voorbij rijdt, maar eens de oprit gelokaliseerd, vindt men de voordeur gelukkig wel :')

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 18:08

MarlindeRooz schreef:
Polarize schreef:

sterregoud schreef:
Een pijltje bevestigen dat de juiste richting aanwijst ?

Voor het zweet? :')

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 18:15

3x raden wie zich heel goed heeft ingesmeerd met spf50 voordat ze in de zon ging zitten en op één of andere manier een hele streep op dr been heeft gemist...

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 18:21

Little_Gift schreef:
JudithGigi schreef:

De voordeur zit hier ook aan de zijkant maar echt nog nooit meegemaakt dat men de voordeur niet vindt...
Wel vaak dat men de gehele oprit überhaupt niet vindt en telkens voorbij rijdt, maar eens de oprit gelokaliseerd, vindt men de voordeur gelukkig wel :')

Er zit een hek om de voortuin (en dus ook het pad naar de voordeur). Schijnbaar werkt dat verwarrend :')

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 18:39

Ik vind het vooral verwarrend dat men dan maar op de garage gaat aankloppen _O- hoe kom je erbij te denken dat dat dan wel de oplossing moet zijn _O-

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 19:04

Little_Gift schreef:
Ik vind het vooral verwarrend dat men dan maar op de garage gaat aankloppen _O- hoe kom je erbij te denken dat dat dan wel de oplossing moet zijn _O-

Ja dat.... Alsof je dat hoort vanuit elke andere plek dan de garage???

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 19:10

2x een oog migraine aanval , daar zit ik even op te wachten zo voor een concert.

Zit nu in een rustig winkelcentrum met airco. Van de zon en prikkels wordt het niet beter.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 19:23

Oef das heel zuur Zebrastreep.. Hopelijk kun je toch genieten straks.

Ik zie nu ook een vacature in Malawi. Mannnn ik ben meteen weer aan het dagdromen. Stel dat, toch weer Afrika.. maar echt compleet delulu want veel te hoog gegrepen en ugh. }:0

Bijhorende ergenis voor een andere vacature: mensen die niet (willen) begrijpen dat je aan de balie in een dierenartsenpraktijk serieus klantcontact hebt en je dat gerust een skill kan noemen. Sommige denken echt dat het alleen puppies knuffelen is..

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 19:57

Maar mensen denken toch überhaupt dat werken met dieren alleen maar knuffelen is? En gaan dat dan doen omdat ze niet met mensen om kunnen gaan. Volgens mij is er geen baan met dieren waarin je niet met mensen te maken hebt. Zo jammer... Het is gewoon keihard werken en je moet juist veel met mensen in contact...