Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 17:46

Haha omgeving Tilburg, kom maar :D

De oudere pinken zijn prima om te doen, die blijven wel staan. De jonkies zijn drama maar die heeft hij gelukkig zelf al gedaan.

Ik heb er 3 geschoren, is ook wel een leuk klusje maar zo oneindig met zoveel koeien. Maar m'n armen trekken het niet helaas.. weer flink getriggerd.

daantjuhhh

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 17:47

Jeetje, Tilburg is echt een verre uithoek.
Ik kom uit Drenthe! -O-

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 17:52

Ik kom van de noord Veluwe.
Dus niet uit de buurt zeg maar. :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 17:57

Ach helaas te ver, ik heb met school ooit koeien geschoren. Had er eerst geen zin in, maar echt een top middag gehad. Ik vond het heel leuk :D

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 18:02

Ah nee Zilfstar, dat is echt heftig zeg, wat onwijs sneu dat ze al die tijd ook zoveel pijn heeft gehad. Is ze inmiddels wat comfortabeler nu?

En dank jullie :D
Wie jarig is trakteert, dus hier zijn virtuele geërgerde eenhoorn cupcakes voor alle geërgerde users met hun ergernissen die zich ergeren :+ met dank aan bing ai want zo schattig kan ik ze zelf echt niet bakken _O-
Afbeelding

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 18:03

Zou wel echt vet cool zijn als je dat zelf had gemaakt. Bij mij zou dat een grote bruine vlek worden denk ik :')
Koeien scheren is cool =:)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 18:06

Telpeva schreef:
Ah nee Zilfstar, dat is echt heftig zeg, wat onwijs sneu dat ze al die tijd ook zoveel pijn heeft gehad. Is ze inmiddels wat comfortabeler nu?

Wie jarig is trakteert, dus hier zijn virtuele geërgerde eenhoorn cupcakes voor alle geërgerde users met hun ergernissen die zich ergeren :+ met dank aan bing ai want zo schattig kan ik ze zelf echt niet bakken _O-
[ Afbeelding ]

_O-

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 18:06

Telpeva schreef:

[ Afbeelding ]

haha die is leuk!

En hartelijk gefeliciteerd! [&] Y)(^)

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 18:46

Telpeva schreef:

[ Afbeelding ]

Gefeliciteerd!

Ja de pijnstilling helpt gelukkig wel beetje en fysio is ook langs geweest. Mijn zus verblijft nu paar dagen bij haar en we hebben thuiszorg gestart. Het was ook voor haar een nare ervaring ook omdat het 20 minuten duurde voor er op het alarm gereageerd werd (ze woont zelfstandig maar ‘aanleun’ met alarmknop) en haar telefoon buiten haar bereik lag. Ze kon geen kant op en dacht echt ‘nou zo ga ik dus dood…’ Inmiddels wel weer wat bijgekomen. Maar herstel zal weken duren is verwachting

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 18:59

Gefeliciteerd Telpeva :)

Wat sneu van je moeder Zilfstar.. Op zo'n leeftijd 4 ribben breuken, jasses. Snap haar gedachte wel. 20 minuten duurt dan erg lang. Fijn dat de pijnstilling wel helpt!

Ik heb een vraag.
Ga ik op mijn CV zetten dat ik een opleiding Orthomoleculair therapeut (humaan) aan het volgen ben? Is voor mezelf, tegen de verveling en omdat ik het gewoon heel interessant vind, geen interesse om in dat gebied aan het werk te gaan.
Het ding is: ik solliciteer als dierenarts assistente. Reguliere en alternatieve geneeskunde gaat nou niet echt hand in hand :+
Ook in de dierenwereld is orthomoleculair voedingsadvies upcoming en gaat vaak lijnrecht tegen het advies van de dierenarts in.
Ik kom vanuit de ziektewet dus het kan wel heel goed staan. Toch wat uitdaging zoeken, willen blijven leren. Maar het kan hun dus ook tegen staan.
(Is een online opleiding met eigen uren indelen dus kwa werkdagen etc maakt het niks uit)

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 19:10

Novastar schreef:
“Dankje, daar heb je ook gelijk in. Ik wil alles goed doen, vooral op werk. En vindt het dan moeilijk om op tijd te stoppen en te zeggen “de tijd was er niet dus het is vandaag niet af”. Terwijl mijn baas wel steeds tegen me zegt “niet alles moet af hé, ga gewoon op tijd weg etc”. Maar toch voelt dat dan verkeerd, ik wil mijn collega’s niet de volgende dag in een chaos laten beginnen. Naja, komt goed! Ik voel me na een rustig dagje alweer een stuk beter. Dankjewel!”

@ Eapy… dezelfde job en hetzelfde gevoel! Ik denk dat het een beetje eigen is aan ons (mooie) beroep, maar het gooit er soms wel een schaduw over hé. Soms doet een begrijpende knuffel wonderen, hier komt ie :(:)

Wat lief, dankjewel!

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 19:25

Nyaleti schreef:
Gefeliciteerd Telpeva :)

Wat sneu van je moeder Zilfstar.. Op zo'n leeftijd 4 ribben breuken, jasses. Snap haar gedachte wel. 20 minuten duurt dan erg lang. Fijn dat de pijnstilling wel helpt!

Ik heb een vraag.
Ga ik op mijn CV zetten dat ik een opleiding Orthomoleculair therapeut (humaan) aan het volgen ben? Is voor mezelf, tegen de verveling en omdat ik het gewoon heel interessant vind, geen interesse om in dat gebied aan het werk te gaan.
Het ding is: ik solliciteer als dierenarts assistente. Reguliere en alternatieve geneeskunde gaat nou niet echt hand in hand :+
Ook in de dierenwereld is orthomoleculair voedingsadvies upcoming en gaat vaak lijnrecht tegen het advies van de dierenarts in.
Ik kom vanuit de ziektewet dus het kan wel heel goed staan. Toch wat uitdaging zoeken, willen blijven leren. Maar het kan hun dus ook tegen staan.
(Is een online opleiding met eigen uren indelen dus kwa werkdagen etc maakt het niks uit)

Ik zou het op je CV zetten en het eventueel kort toelichten in je motivatiebrief. Bijvoorbeeld "Uit interesse volg ik cursus x om mijn kennis te blijven uitbreiden, echter kan ik mij volledig vinden in de reguliere geneeskunde en zou graag aan de slag gaan bij jullie praktijk."

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 19:37

Gewoon op je CV zetten en als ze er naar vragen toelichten. Ik zou het zeker niet nog extra gaan benoemen in een motivatiebrief.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 19:44

Telpeva schreef:

[ Afbeelding ]

<3

Lezen is een vak apart even als reageren.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 20:17

Mensen die hun Douwe Egberts punten niet meer in kunnen leveren.
Vriendin, er komen straks wellicht 100en mensen op straat te staan en jij maakt je zorgen over die k*tpunten...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 20:25

purny schreef:
Vriendin, er komen straks wellicht 100en mensen op straat te staan en jij maakt je zorgen over die k*tpunten...

Dat kan nog gewoon, de punten blijven gewoon waarde houden. Er wordt gekeken naar een andere oplossing.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 20:44

Gefeliciteerd met je verjaardag Telpeva <3 Y)(^)

Ik ben weer terug thuis van een heel intensieve en confronterende week. Heb nog niet bij gelezen, daar heb ik geen concentratie voor. Knuffels voor iedereen die dat nodig heeft :knuffel:

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 20:46

purny schreef:

Dat gaat wss straks gewoon naar een andere winkel. Die punten zijn van de DE en niet van de blokker gelukkig.

Gefeliciteerd met je verjaardag Telpeva!

Ik heb net van elende het nieuws maar afgezet. :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 20:49

Die punten waren sowieso al amper een drol waard. Je moest eerst 45000 punten hebben voor je wat kon kopen ofzo.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 20:57

Suzanne F. schreef:
Die punten waren sowieso al amper een drol waard. Je moest eerst 45000 punten hebben voor je wat kon kopen ofzo.

Ja _O-. 200 punten is 1 euro :)).

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 21:02

Voor 500000 punten had je net een onderzetter.

Maar goed, als je je druk kunt maken over je punten dan heb je toch een pracht van een leven.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 21:08

Ik moest even Googlen. Ik leef echt onder een steen, wist niet dat blokker im.zwaar weer zat. Zonde en jammer, maar anderzijds niet heel gek met de online business en Ali etc nu.

MarocjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 21:31

daantjuhhh schreef:
Voor 500000 punten had je net een onderzetter.

Maar goed, als je je druk kunt maken over je punten dan heb je toch een pracht van een leven.

Ik heb ooit een Senseo gekregen met die punten. Had wel een tasje vol. Mijn oma spaarde ze ook en die kreeg ik dan.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 21:34

Tancreda4 schreef:
Ik moest even Googlen. Ik leef echt onder een steen, wist niet dat blokker im.zwaar weer zat. Zonde en jammer, maar anderzijds niet heel gek met de online business en Ali etc nu.

Blokker zit al járen in zwaar weer. Al voor de verkoop aan Mirage in 2019.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 21:43

Ineke2 schreef:
Gefeliciteerd met je verjaardag Telpeva <3 Y)(^)

Ik ben weer terug thuis van een heel intensieve en confronterende week. Heb nog niet bij gelezen, daar heb ik geen concentratie voor. Knuffels voor iedereen die dat nodig heeft :knuffel:

Knuffel voor jou, Ineke :(:)