Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

wyoming

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 13:32

Ik was aan het einde van de ochtend even thuis, staat er een mannetje te roepen vanaf beneden. Ik ga vanmiddag je huis schoonmaken maar opleveren is morgen. (Ik dacht dat was al zo) Toevallig was ik net na de lunch ook even thuis want we moesten nog zwemkleding pakken. Staan er ineens 2 schoonmakers in mijn huis.
Is het hier nog niet klaar, waarom ligt dit er allemaal nog. Dus ik zeg, geen idee, moet je niet aan mij vragen hoe het zit. Maar dat ene mannetje had het dus alles al weg moeten halen. Zucht. Ik wil gewoon mijn huis terug. Nog 1 dagje….

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 13:41

De straciatella yoghurt is niet lekker ;(. Te zuur.
Laatst bijgewerkt door _San87_ op 20-04-23 13:44, in het totaal 1 keer bewerkt

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 13:44

Niet met chocolade erdoorheen is lekker.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 13:44

Gekkie. Chocola is leven.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 13:46

AyDeeDee schreef:
Pluche slippers heb ik ook niet hahah :P heb me inmiddels toch maar aangekleed :+

Huidige ergernis is dat ik heel erg zit te twijfelen of ik zondag wel mee wil met m'n familie lunchen.. Het is ter ere van mijn vader z'n verjaardag dus ik wil hem niet laten stikken door niet te komen maar ergens voel ik me er helemaal niet prettig bij. De band met o.a m'n stiefzus is de laatste tijd niet echt lekker en eigenlijk hoef ik haar ook even totaal niet te zien. We gaan ergens heen waar geen menukaart van te vinden is en met mijn eetprobleem geschiedenis blijft uit eten gaan toch wel spannend, zeker met zo'n grote groep. Als het aan mij ligt ga ik niet mee maar ik wil mijn vader ook niet kwetsen :

Je kan 's ochtends langs gaan. Dan heb je je gezicht laten zien op zijn verjaardag. Ik zou wel al eerder aangeven waarom je niet mee gaat/wilt.

Ergernis die eigenlijk vanuit het verhaal van een collega uitkomt. Bij ons op het werk is het een gebruik om met de afdeling op kraamvisite te gaan. Maar gezien beperkt tijd en een zware bevalling hadden hij en zijn vrouw ervoor gekozen om op kantoor langs te gaan met de kleine.

Waarom zijn vrouwen gelijk hun fatsoen kwijt wanneer ze een baby zien? Zelfs iemand die d'r pink in zijn mond stopte toen hij begon te janken. Dat doe je toch niet? Als familie al niet! Echt wat hij allemaal zat te vertellen, m'n oren gingen ervan klapperen. Hoe aso kan je zijn.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 14:44

Mijn werk, misschien moet ik toch maar die OF account aanmaken |o :') _O-

Echt we zijn hier wereldexperts in corpspeak en mierenneuken om niets.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 14:52

Dat niemand op werk even een kort Engels tekstje van mij wilt nalezen op taal/spelfouten...
"Dat is niet mijn werk" ja duhh, net alsof dat nodig is voor 5 minuten werk

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 14:56

Sintara schreef:
Dat niemand op werk even een kort Engels tekstje van mij wilt nalezen op taal/spelfouten...
"Dat is niet mijn werk" ja duhh, net alsof dat nodig is voor 5 minuten werk

Als je het lettertype veranderd kom je vaak snel achter spelfouten die je eerder over het hoofd hebt gezien. Voor jezelf voorlezen helpt bij grammatica. Lekker heel erg luid voorlezen helpt met het laten horen aan je collega's dat je het niet eens bent met de gang van zaken :')

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 14:57

Mijn schoonouders… Ik zal het proberen kort te houden :') :
Voorop gesteld heeft mijn partner geen hele goede band met zijn ouders en hebben we ze sinds kerst niet meer gezien.
Mijn partner heeft een espressoapparaat cadeau gekregen van zijn ouders omdat hij zijn eerste woning gekocht had een paar jaar geleden. Ondertussen zijn we verhuisd en paste dat mega ding niet op het aanrecht en staat het apparaat in de opslag voor een volgende woning als we wel plek hebben.

Krijgt hij vandaag een appje van zijn vader: wij willen graag het espressoapparaat terug want die van ons is stuk.
Omdat we niet reageerde uit verbazing kwam daar achteraan: kunnen we vandaag komen? Ik heb al de hele dag geen koffie kunnen drinken
Dus mijn partner appt terug: vandaag kan niet, dit weekend wel (waar ik het al totaaaal niet mee eens was)
Stuurt mijn schoonvader: ja jeetje dan moet ik nu gaan afkicken……

Ik ben echt compleet verbouwereerd (en 33 weken zwanger wat mij lekker opvliegend maakt :') )
A: HET WAS EEN CADEAU |o Sta op het punt een woordenboek op te sturen en het woord ‘cadeau’ dik te omcirkelen… Like, hallo 8)7
B: Ga geen f****** espressoapparaat gebruiken om ons te kunnen zien, we laten duidelijk merken dat we daar geen behoefte aan hebben
C: Koop lekker je eigen apparaat, ze zijn stinkend rijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 15:05

xPabloBokt schreef:
AyDeeDee schreef:
Pluche slippers heb ik ook niet hahah :P heb me inmiddels toch maar aangekleed :+

Huidige ergernis is dat ik heel erg zit te twijfelen of ik zondag wel mee wil met m'n familie lunchen.. Het is ter ere van mijn vader z'n verjaardag dus ik wil hem niet laten stikken door niet te komen maar ergens voel ik me er helemaal niet prettig bij. De band met o.a m'n stiefzus is de laatste tijd niet echt lekker en eigenlijk hoef ik haar ook even totaal niet te zien. We gaan ergens heen waar geen menukaart van te vinden is en met mijn eetprobleem geschiedenis blijft uit eten gaan toch wel spannend, zeker met zo'n grote groep. Als het aan mij ligt ga ik niet mee maar ik wil mijn vader ook niet kwetsen :

Misschien aan je vader uitleggen wat er is en voorstellen om met zijn tweetjes te gaan eten om het samen in te halen voor zijn verjaardag? Dan overvraag je jezelf niet maar kun je iets doen zodat je hem niet kwetst.

Hij kent de hele situatie, sowieso van mij met eten wel en ook met m'n stiefzus. Maar ik zit vooral voor mezelf erg in dubio, m'n stiefzusje is zwanger daar kan ik wel goed mee en die zie ik niet super vaak. M'n broer en schoonzus komen ook daar ben ik ook goed mee. Dus het is echt een beetje een tweestrijd. Maar ik ga het er nog wel even met hem over hebben, een keer met z'n 2en dan gaan eten is wel een goed idee van je. Bedankt :)

denisesilver schreef:
AyDeeDee schreef:

Je kan 's ochtends langs gaan. Dan heb je je gezicht laten zien op zijn verjaardag. Ik zou wel al eerder aangeven waarom je niet mee gaat/wilt.

Ergernis die eigenlijk vanuit het verhaal van een collega uitkomt. Bij ons op het werk is het een gebruik om met de afdeling op kraamvisite te gaan. Maar gezien beperkt tijd en een zware bevalling hadden hij en zijn vrouw ervoor gekozen om op kantoor langs te gaan met de kleine.

Waarom zijn vrouwen gelijk hun fatsoen kwijt wanneer ze een baby zien? Zelfs iemand die d'r pink in zijn mond stopte toen hij begon te janken. Dat doe je toch niet? Als familie al niet! Echt wat hij allemaal zat te vertellen, m'n oren gingen ervan klapperen. Hoe aso kan je zijn.

Mijn vader weet opzich wel dat ik er niet heel erg om sta te springen, en ook waarom maar uiteraard wil hij me er wel graag bij hebben. Hij was afgelopen maandag jarig dus ik ben toen sowieso al even op visite geweest. Hij viert het alleen dan zondag, alleen klein met dus het samengestelde gezin. Vind het heel lastig :x

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 15:25

Bij het zwembad kan je langs het gebouw over het gras lopen of iets om over de weg. Braaf als dat ik altijd ben, loop ik over de weg. Vandaag zijn we laat en zeg ik, voor deze keer snijden we wel af. Ik kreeg meteen een preek.

Ik heb dat soort dingen altijd.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 17:15

Door wegenwerken in combinatie met de wekelijkse markt is de bus die mijn dochter 's morgensvroeg neemt weer niet komen opdagen.
Nochtans hadden we gisterenavond gecheckt of ze vandaag wel aan de halte passeerde.
Dus dochter maakte me,nog in diepe slaap,wakker deze morgend nadat ze 25 min had zitten wachten.
Holderdebolder uit bed gevlogen en mijn zoontje ook al wakker gemaakt.
Die moest nu voor de allereerste keer ooit zelf zijn lunch maken en naar school zonder dat ik thuis was omdat ik niet op tijd terug ging zijn voor hem.

Ergernis 2.
Vandaag wilde ik een weide tijdelijk omheinen.Weide waar de pony's nu op staan is kaal gegeten en ik had de voorbije dagen nog geen tijd gehad.
Ik kom aan bij de eerste weide,zit er een haas helemaal verstrikt in het stroomnet van de weide buurman.
Het arme beestje zat volledig uitgeput en al schokkend in het net.
Eerst geprobeerd hem los te maken met een dubbel paar werkhandschoenen maar met de stroom durfde ik niet doorzetten.
Daarna naar de eigenaar gereden maar die was niet thuis en ik wist niet hoe of waar de stroom uit te zetten.
Terug bij de haas het net vast genomen in de hoop dat de schokken niet te fel waren.Gelukkig voelde ik geen stroom doorheen de handschoenen.
Uit paniek verstrikt de krijsende haas zich nog meer.Uiteindelijk had ik het grootste gedeelte los gekregen.Alleen één achterpoot waar het net zo strak rond zat en hij net geen open wonde had,ging niet los.Na bijna een uur dan maar besloten om het net kapot te snijden.
Ik had nog zuiver water en dettol staan aan de weide en heb voor de zekerheid zijn poot ontsmet.
Het beestje had niet langer vast mogen zitten want dan was zijn poot eraf geweest.Vuile 'wolfwerende' netten.
De pony's staan dus nog steeds op de kale weide met uiteraard hooi genoeg om te eten.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 19:59

Suzanne F. schreef:
hagelslag schreef:
Gedroomd dat ik zo de vrachtauto op z'n kant leg -O-

Ik droomde dat ik aan het tanken was en dat ik bij terugkomst de vrachtwagencombi zo zag wegrijden, gestolen. Ik rende er nog achteraan en toen werd ik wakker.

Eehhhmm nou gelukkig is de mijne niet gejat en gelukkig is ie netjes op de wielen gebleven

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 20:02

Scheel gebeld worden over opnieuw energie contract af te sluiten. Zolang ik nog onder de 0,80 cent zit met gas ga ik daar nog niet eens aan denken.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 20:07

Gore klote verbouwing. Niks past meer.
Rolgordijn kan ik ook weggooien, hoppa weer €100 weg + nieuwe raam bekleding kopen die wel past. Ik had al gezien dat de steun links niet meer op dezelfde plek kon, maar rechts had ik nog wat speling dus die ook iets verplaatst. Maar die rol is te dik als hij is opgerold om bij de nieuwe leidingen te passen. Stront sago word ik er van.

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 20:08

Flowery schreef:
Voorop gesteld heeft mijn partner geen hele goede band met zijn ouders en hebben we ze sinds kerst niet meer gezien.
Mijn partner heeft een espressoapparaat cadeau gekregen van zijn ouders omdat hij zijn eerste woning gekocht had een paar jaar geleden. Ondertussen zijn we verhuisd en paste dat mega ding niet op het aanrecht en staat het apparaat in de opslag voor een volgende woning als we wel plek hebben.

Krijgt hij vandaag een appje van zijn vader: wij willen graag het espressoapparaat terug want die van ons is stuk.
Omdat we niet reageerde uit verbazing kwam daar achteraan: kunnen we vandaag komen? Ik heb al de hele dag geen koffie kunnen drinken
Dus mijn partner appt terug: vandaag kan niet, dit weekend wel (waar ik het al totaaaal niet mee eens was)

Ik ben echt compleet verbouwereerd (en 33 weken zwanger wat mij lekker opvliegend maakt :') )
A: HET WAS EEN CADEAU |o Sta op het punt een woordenboek op te sturen en het woord ‘cadeau’ dik te omcirkelen… Like, hallo 8)7
B: Ga geen f****** espressoapparaat gebruiken om ons te kunnen zien, we laten duidelijk merken dat we daar geen behoefte aan hebben

8)7 Ongeloofelijk. Ik had gezegt, prima. En ding buiten voor de deur gezet en niet open gedaan. Dat mensen zo kunnen zijn. Daar hoef je niet zwanger voor te zijn om hier over te ontploffen :')

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 20:30

Het is weer bijna vakantie en de groepjes jongeren vinden het weer nodig om luid schreeuwend en scheldend de speeltuin te verbouwen…

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 20:55

Dat ik naar de supermarkt ging en opeens niet meer wist hoe er naartoe rijden.Heel eng gevoel is dat.
Ik heb dit de laatste tijd wel vaker,niet meer weten waar spullen liggen terwijl ik ze net nog vast had of zoals vandaag de weg niet meer weten ook al rijd ik er zo vaak heen.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 20:58

Misschien een beetje druk in je hoofd Merlen?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 21:00

Merlen schreef:
Dat ik naar de supermarkt ging en opeens niet meer wist hoe er naartoe rijden.Heel eng gevoel is dat.
Ik heb dit de laatste tijd wel vaker,niet meer weten waar spullen liggen terwijl ik ze net nog vast had of zoals vandaag de weg niet meer weten ook al rijd ik er zo vaak heen.

Heb je veel stress? Ik heb dit gehad in een zeer stressvolle periode. Ik wist ook spontaan mijn pincode niet meer en kon echt een paniekaanval krijgen als ik ergens was.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 21:03

Stress als in druk,druk en te weinig tijd,nooit een moment vrij om eens stil te zitten wel ja.Maar dat is al jaren zo.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 21:11

Merlen, dat is een hele harde roep van je lijf om rust.

Ik erger me aan de kat, zit net 3 min, begint er een te kotsen. Pffft ik ruim het wel weer op.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 21:13

Bloemetje75 schreef:
Ik erger me aan de kat, zit net 3 min, begint er een te kotsen. Pffft ik ruim het wel weer op.

Troost je met het besef dat ze het zelf ook vreselijk vinden om in huis te kotsen.

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 21:34

Sanniejtjuh schreef:
Flowery schreef:

8)7 Ongeloofelijk. Ik had gezegt, prima. En ding buiten voor de deur gezet en niet open gedaan. Dat mensen zo kunnen zijn. Daar hoef je niet zwanger voor te zijn om hier over te ontploffen :')

Ja ik hoop mijn vriend dat aan te kunnen praten, anders hoef ik er sowieso niet bij te zijn. Idiote mensen 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 21:46

Better than ever is echt één van m'n favoriete programma's maar ik vind die Vincenzo zoooo irritant en nu zit hij ook nog bij de laatste 2 :x ik weet dat het geen competitie is maar wat heeft iedereen toch met die jongen? :')