Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AyDeeDee schreef:Pluche slippers heb ik ook niet hahahheb me inmiddels toch maar aangekleed
Huidige ergernis is dat ik heel erg zit te twijfelen of ik zondag wel mee wil met m'n familie lunchen.. Het is ter ere van mijn vader z'n verjaardag dus ik wil hem niet laten stikken door niet te komen maar ergens voel ik me er helemaal niet prettig bij. De band met o.a m'n stiefzus is de laatste tijd niet echt lekker en eigenlijk hoef ik haar ook even totaal niet te zien. We gaan ergens heen waar geen menukaart van te vinden is en met mijn eetprobleem geschiedenis blijft uit eten gaan toch wel spannend, zeker met zo'n grote groep. Als het aan mij ligt ga ik niet mee maar ik wil mijn vader ook niet kwetsen
Sintara schreef:Dat niemand op werk even een kort Engels tekstje van mij wilt nalezen op taal/spelfouten...
"Dat is niet mijn werk" ja duhh, net alsof dat nodig is voor 5 minuten werk
xPabloBokt schreef:AyDeeDee schreef:Pluche slippers heb ik ook niet hahahheb me inmiddels toch maar aangekleed
Huidige ergernis is dat ik heel erg zit te twijfelen of ik zondag wel mee wil met m'n familie lunchen.. Het is ter ere van mijn vader z'n verjaardag dus ik wil hem niet laten stikken door niet te komen maar ergens voel ik me er helemaal niet prettig bij. De band met o.a m'n stiefzus is de laatste tijd niet echt lekker en eigenlijk hoef ik haar ook even totaal niet te zien. We gaan ergens heen waar geen menukaart van te vinden is en met mijn eetprobleem geschiedenis blijft uit eten gaan toch wel spannend, zeker met zo'n grote groep. Als het aan mij ligt ga ik niet mee maar ik wil mijn vader ook niet kwetsen
Misschien aan je vader uitleggen wat er is en voorstellen om met zijn tweetjes te gaan eten om het samen in te halen voor zijn verjaardag? Dan overvraag je jezelf niet maar kun je iets doen zodat je hem niet kwetst.
denisesilver schreef:AyDeeDee schreef:Pluche slippers heb ik ook niet hahahheb me inmiddels toch maar aangekleed
Je kan 's ochtends langs gaan. Dan heb je je gezicht laten zien op zijn verjaardag. Ik zou wel al eerder aangeven waarom je niet mee gaat/wilt.
Ergernis die eigenlijk vanuit het verhaal van een collega uitkomt. Bij ons op het werk is het een gebruik om met de afdeling op kraamvisite te gaan. Maar gezien beperkt tijd en een zware bevalling hadden hij en zijn vrouw ervoor gekozen om op kantoor langs te gaan met de kleine.
Waarom zijn vrouwen gelijk hun fatsoen kwijt wanneer ze een baby zien? Zelfs iemand die d'r pink in zijn mond stopte toen hij begon te janken. Dat doe je toch niet? Als familie al niet! Echt wat hij allemaal zat te vertellen, m'n oren gingen ervan klapperen. Hoe aso kan je zijn.
Suzanne F. schreef:hagelslag schreef:Gedroomd dat ik zo de vrachtauto op z'n kant leg
Ik droomde dat ik aan het tanken was en dat ik bij terugkomst de vrachtwagencombi zo zag wegrijden, gestolen. Ik rende er nog achteraan en toen werd ik wakker.
Flowery schreef:Mijn schoonouders… Ik zal het proberen kort te houden:
Voorop gesteld heeft mijn partner geen hele goede band met zijn ouders en hebben we ze sinds kerst niet meer gezien.
Mijn partner heeft een espressoapparaat cadeau gekregen van zijn ouders omdat hij zijn eerste woning gekocht had een paar jaar geleden. Ondertussen zijn we verhuisd en paste dat mega ding niet op het aanrecht en staat het apparaat in de opslag voor een volgende woning als we wel plek hebben.
Krijgt hij vandaag een appje van zijn vader: wij willen graag het espressoapparaat terug want die van ons is stuk.
Omdat we niet reageerde uit verbazing kwam daar achteraan: kunnen we vandaag komen? Ik heb al de hele dag geen koffie kunnen drinken
Dus mijn partner appt terug: vandaag kan niet, dit weekend wel (waar ik het al totaaaal niet mee eens was)
Stuurt mijn schoonvader: ja jeetje dan moet ik nu gaan afkicken……
Ik ben echt compleet verbouwereerd (en 33 weken zwanger wat mij lekker opvliegend maakt)
A: HET WAS EEN CADEAUSta op het punt een woordenboek op te sturen en het woord ‘cadeau’ dik te omcirkelen… Like, hallo
![]()
B: Ga geen f****** espressoapparaat gebruiken om ons te kunnen zien, we laten duidelijk merken dat we daar geen behoefte aan hebben
C: Koop lekker je eigen apparaat, ze zijn stinkend rijk.
Merlen schreef:Dat ik naar de supermarkt ging en opeens niet meer wist hoe er naartoe rijden.Heel eng gevoel is dat.
Ik heb dit de laatste tijd wel vaker,niet meer weten waar spullen liggen terwijl ik ze net nog vast had of zoals vandaag de weg niet meer weten ook al rijd ik er zo vaak heen.
Sanniejtjuh schreef:Flowery schreef:Mijn schoonouders… Ik zal het proberen kort te houden:
Voorop gesteld heeft mijn partner geen hele goede band met zijn ouders en hebben we ze sinds kerst niet meer gezien.
Mijn partner heeft een espressoapparaat cadeau gekregen van zijn ouders omdat hij zijn eerste woning gekocht had een paar jaar geleden. Ondertussen zijn we verhuisd en paste dat mega ding niet op het aanrecht en staat het apparaat in de opslag voor een volgende woning als we wel plek hebben.
Krijgt hij vandaag een appje van zijn vader: wij willen graag het espressoapparaat terug want die van ons is stuk.
Omdat we niet reageerde uit verbazing kwam daar achteraan: kunnen we vandaag komen? Ik heb al de hele dag geen koffie kunnen drinken
Dus mijn partner appt terug: vandaag kan niet, dit weekend wel (waar ik het al totaaaal niet mee eens was)
Stuurt mijn schoonvader: ja jeetje dan moet ik nu gaan afkicken……
Ik ben echt compleet verbouwereerd (en 33 weken zwanger wat mij lekker opvliegend maakt)
A: HET WAS EEN CADEAUSta op het punt een woordenboek op te sturen en het woord ‘cadeau’ dik te omcirkelen… Like, hallo
![]()
B: Ga geen f****** espressoapparaat gebruiken om ons te kunnen zien, we laten duidelijk merken dat we daar geen behoefte aan hebben
C: Koop lekker je eigen apparaat, ze zijn stinkend rijk.
Ongeloofelijk. Ik had gezegt, prima. En ding buiten voor de deur gezet en niet open gedaan. Dat mensen zo kunnen zijn. Daar hoef je niet zwanger voor te zijn om hier over te ontploffen