Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 00:03

@pjer: ergernis 1 hangt niet per ongeluk samen met ergernis 2 of iets uit diens leefomgeving?

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 00:19

Hilli schreef:
@pjer: ergernis 1 hangt niet per ongeluk samen met ergernis 2 of iets uit diens leefomgeving?

nee gelukkig niet, ik heb al 22 jaar parkieten, dus dat zou wel raar zijn dan :-)

Nyaleti

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 01:34

Ben ik nou de gekke omdat ik een salarisindicatie wil voor ik een dag kom proef draaien? Geef gewoon een maximaal bedrag door maar ze doet echt moeilijk :=
Mijn ervaring en schaal is duidelijk dus daar kan echt niet zo veel speling in zitten.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 04:11

Mijn kat is nog altijd niet thuis -O-

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 07:20

fjordjes schreef:
Captain schreef:

Hij is loonwerker :+

Maar volgens mij is het echt al jaren behoorlijk 1 richtingsverkeer bij jullie?

Op dat gebied helaas wel ja

Nou de mijne ook met bijbehorende belachelijke uren, maar ik ga echt niet alles in mijn eentje doen…

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 08:53

hagelslag schreef:
Mijn kat is nog altijd niet thuis -O-

:(:)

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 08:54

Dat geklaag over de wintertijd.
Ineens is iedere jankbui/driftbui van kinderen te wijten aan de wintertijd.

Ja, ik heb ook last van de donkere dagen. Maar niet ieder ongemak in mijn leven heeft de wintertijd als oorzaak

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 09:14

Dat ik tot 1 december moet wachten om te beginnen met mijn opleiding. Ik wil nu beginnen. ^)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 09:27

Kloppende koppijn gepaard met misselijkheid. -O-

En moet gewoon werken. Heb mennen met een vriendin al moeten afzeggen. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 09:43

Mijn moeder belde deze week nog eens. Ze was enthousiast aan het vertellen over het pensioen van haar vriend, dat hij ging verjaren en het een speciale verjaardag was en ga zo door. Ze gingen een groot feest geven met vrienden en familie, collega’s en kennissen en ga zo door. Of wij dan eens op haar appartementje kwamen voor het te vieren?
Ik zeg: Maar waarom mogen wij dan niet naar dat groot feest waar over je verteld? Het is tenslotte al een relatie van 6 jaar. Het is niet dat wij ‘nieuw’ zijn ofzo. En, zeg ik er bij: Wij hebben nog nooit iemand gezien van zijn familie, wij kennen zijn kinderen niet. Wij weten zelfs niet waar hij woont. Als we langskomen mogen wij enkel bij jou komen (terwijl de rest van onze kant wel bij hem mag komen) Zo een feest lijkt mij toch het moment om mensen te leren kennen.

Stilte…

Antwoord ze uiteindelijk: Zijn familie heeft geen behoefte om jullie te leren kennen. Jullie hebben geen enkele gemeenschappelijke interesse. Ze hebben het niet voor vreemden en je geraakt daar niet tussen.

Nou, raar. Want van wat ik op facebook zie verschijnen zijn het daar toch vaak dikke feestjes met heel veel mensen, is de ene zoon nota bene aannemer in dezelfde zaken als mijn man en ga zo door. Maar nee. Het kon echt niet. Die werelden blijven beter gescheiden.

Dat haar vader, broers en de dochters die zij graag heeft die kant wel mogen kennen en ik, die altijd haar leven heeft verpest door geboren te worden en nooit echt graag is gezien, dat niet mag, zegt weer genoeg.

En dan is ze verbaasd dat ik: i love you, niet meer over mijn lippen kan krijgen en ik contact afhou. Elke keer als je denkt dat ze de positieve kant op gaat toont ze toch weer haar ware aard _-:( Ik wil gewoon ouders die mij graag zien om wie ik ben, is dat nu zo veel gevraagd -O-

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 09:47

Moestuin schreef:
Mijn moeder belde deze week nog eens. Ze was enthousiast aan het vertellen over het pensioen van haar vriend, dat hij ging verjaren en het een speciale verjaardag was en ga zo door. Ze gingen een groot feest geven met vrienden en familie, collega’s en kennissen en ga zo door. Of wij dan eens op haar appartementje kwamen voor het te vieren?
Ik zeg: Maar waarom mogen wij dan niet naar dat groot feest waar over je verteld? Het is tenslotte al een relatie van 6 jaar. Het is niet dat wij ‘nieuw’ zijn ofzo. En, zeg ik er bij: Wij hebben nog nooit iemand gezien van zijn familie, wij kennen zijn kinderen niet. Wij weten zelfs niet waar hij woont. Als we langskomen mogen wij enkel bij jou komen (terwijl de rest van onze kant wel bij hem mag komen) Zo een feest lijkt mij toch het moment om mensen te leren kennen.

Stilte…

Antwoord ze uiteindelijk: Zijn familie heeft geen behoefte om jullie te leren kennen. Jullie hebben geen enkele gemeenschappelijke interesse. Ze hebben het niet voor vreemden en je geraakt daar niet tussen.

Nou, raar. Want van wat ik op facebook zie verschijnen zijn het daar toch vaak dikke feestjes met heel veel mensen, is de ene zoon nota bene aannemer in dezelfde zaken als mijn man en ga zo door. Maar nee. Het kon echt niet. Die werelden blijven beter gescheiden.

Dat haar vader, broers en de dochters die zij graag heeft die kant wel mogen kennen en ik, die altijd haar leven heeft verpest door geboren te worden en nooit echt graag is gezien, dat niet mag, zegt weer genoeg.

En dan is ze verbaasd dat ik: i love you, niet meer over mijn lippen kan krijgen en ik contact afhou. Elke keer als je denkt dat ze de positieve kant op gaat toont ze toch weer haar ware aard _-:( Ik wil gewoon ouders die mij graag zien om wie ik ben, is dat nu zo veel gevraagd -O-

Och jemig Moestuin..
K vind het echt heel rot voor je, t doet gewoon plaatsvervangend pijn Y;(

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 09:48

knuffel voor jou moestuin, wat een rot situatie.

hier een kleine ergernis: om 7:30 kwam de gemeente weer grasmaaien (elke 2 weken en altijd zo idioot vroeg)

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 09:49

:knuffel:

Zeg me alsjeblieft dat je hebt aangegeven dat je dat niet apart met haar gaat vieren. Dit kan echt niet hoor.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 09:50

Relaxed schreef:
De nieuwe reclame van wakker dier dat 1 op de 5 koeien kreupel loopt en dat iedere stap naar de melkmachine pijn doet :r net als paardenmensen halen boeren daar ook meteen een bekapper bij om het te verhelpen, doe niet alsof boeren een kreupele koe wel normaal vinden :n

Exact om dit soort reclames van Wakker dier, steun ik ze niet.
Ik probeer altijd zoveel mogelijk organisaties te steunen die dieren in nood steunen, maar de manier waarop hun reclame maken maakt mij direct misselijk. Nee sorry ik vind dat er een heleboel andere manieren zijn om mensen ergens van bewust te maken. Voel echt direct een brok in mijn keel wanneer ik alleen al een begin stuk van hun reclames hoor.

@moestuin, ik zou het er echt helemaal bij laten zitten. Maar jij niet welkom in hun leven, dan ook niet vice versa, hoe hard ze je op welk moment dan ook nodig hebben. Knoeihard, ook voor jezelf, maar beter 1x pijn, dan telkens dit soort k#tstreken waardoor je telkens opnieuw een mes je hart in voelt gaan.
Laatst bijgewerkt door Rambogirl op 03-11-22 09:54, in het totaal 1 keer bewerkt

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 09:53

Moestuin ik kan boeken schrijven over mijn moeder maar geef je een raad, accepteer het.
Het kost je anders zoveel pijn en energie en je verandert het toch niet, hoe erg ook :(:)

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 09:56

Rambogirl schreef:
Relaxed schreef:
De nieuwe reclame van wakker dier dat 1 op de 5 koeien kreupel loopt en dat iedere stap naar de melkmachine pijn doet :r net als paardenmensen halen boeren daar ook meteen een bekapper bij om het te verhelpen, doe niet alsof boeren een kreupele koe wel normaal vinden :n

Exact om dit soort reclames van Wakker dier, steun ik ze niet.
Ik probeer altijd zoveel mogelijk organisaties te steunen die dieren in nood steunen, maar de manier waarop hun reclame maken maakt mij direct misselijk. Nee sorry ik vind dat er een heleboel andere manieren zijn om mensen ergens van bewust te maken. Voel echt direct een brok in mijn keel wanneer ik alleen al een begin stuk van hun reclames hoor.

Ze hebben een keer alle fretten, of weet ik hoe die beetjes heten bij zo’n fokkerij, vrijgelaten uit hun kooien.
Ze kunnen echt niet verder denken dan dat hun neus lang is want die beestjes overleven niet in het wild :n

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 09:57

Moestuin, dikke knuffel :(:)

Heel vaag, ik wil een afspraak bij huisarts maken. Maar het telefoonnummer eat op de site staat en in mijn telefoon werd ineens opgenomen door iemand anders die helemaal niks met praktijk te maken heeft? Is het enige nummer en gebruik ik al hele leven.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 10:01

chanicha schreef:
Ze hebben een keer alle fretten, of weet ik hoe die beetjes heten bij zo’n fokkerij, vrijgelaten uit hun kooien.
Ze kunnen echt niet verder denken dan dat hun neus lang is want die beestjes overleven niet in het wild :n

(Amerikaanse) nertsen.
Dat laatste is misschien maar goed ook, want het alternatief is dat zulke exoten het hier wél in het wild zouden overleven. Ik snap dat soort ondoordachte acties echt niet.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 10:03

Die waren het ja :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 10:05

[***] schreef:
:knuffel:

Zeg me alsjeblieft dat je hebt aangegeven dat je dat niet apart met haar gaat vieren. Dit kan echt niet hoor.

Ik heb haar 1 datum gegeven die kort dag is en gezegd dat ik asap moest weten of dit ging of niet. Heb nog niets terug gehoord (was zaterdag) Vanaf morgen plan ik de plaatsing van onze keuken in op die dag. 24 december heb ik wel afgeslaan.
Met mijn vader heb ik al even geen contact meer. Met mijn moeder hield ik sporadisch contact aan (maandelijks elkaar eens horen, ongeveer 4 x per jaar elkaar eens zien) omdat zij zware persoonlijkheidsstoornissen heeft maar daar wel gewoon voor in therapie is en medicatie neemt. Dus ze werkt er op zich wel aan. Maar ik begin meer en meer het gevoel te hebben dat dat voor mij niet meer genoeg is, er aan werken. Lastig… Ga het even moeten laten bezinken welke kant ik dit verder laat op gaan.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 10:17

:knuffel: moestuin :knuffel:

Zo naar.... zo verdrietig... |(
En het is wat chanicha zegt, ze veranderd nooit.
Dus probeer haar je niet teveel pijn te laten doen. Jij bent meer waard.
makkelijker gezegd dan gedaan en het lukt ook nooit 100%, maar elke keer dat het wel lukt om je niet zo hard te raken is mee genomen

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 10:39

Wat rot moestuin :knuffel:

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 10:48

Huisarts heeft pas maandag of dinsdag plek. Terwijl de site waar je van hun op moet kijken aangeeft dat je met deze klachten in oog meteen naar huisarts moet. Moest van assistente maar foto sturen, want spoed plekken waren hier niet voor.

Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze die foto gaan bekijken. Anders ga ik naar de hap

Edit, haha. Ik werd nu al terug gebeld dat de huisarts me om 11 uur wil zien. Assistente klonk alsof ze op haar lazer gehad had.
Laatst bijgewerkt door MyWishMax op 03-11-22 11:04, in het totaal 1 keer bewerkt

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 11:00

Werkgerelateerde dingen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 11:05

Sterkte Moestuin, wat een waardeloze opmerking. Hun verlies ook, want je bent ontzettend lief en zorgzaam.