Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:24

Marocje schreef:
Micropenis zou mij ws niet boeien die eerste keer, máár ik ga er dan wel vanuit dat ie dit op andere fronten goed maakt. Wellicht is ie zeer kundig met zijn mond/handen en/speeltjes erbij.

Geur ben ik wel erg gevoelig voor en zou er zeer ws al iets uitfloepen voordat ik doorheb dat dit ook bot kan overkomen. Dus ja, grote kans dat ik hem sommeer eerst ff te douchen want dat hem op afstand al ruik is geen goed teken.

Maargoed, die kans is al kleiner gemaakt doordat ik via app dit soort dingen al bespreek.

Jij vraagt al op de app welke lengte zn piemel heeft of hoe vaak hij em wast en niet stinkt? :+

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:26

F_Orumster schreef:
Marocje schreef:
Maargoed, die kans is al kleiner gemaakt doordat ik via app dit soort dingen al bespreek.
.
Dat is leuk gezegd, maar zo werkt het niet perse. Het probleem met zulke dingen is dat niet iedereen hetzelfde referentiekader heeft of bewust is van zichzelf. Die gast vond zichzelf vast heel schoon namelijk. Als niemand hem dat leert, heeft hij dat niet door. Over de app is iedereen altijd zus en zo, puntje bij paaltje is het nog maar afwachten.

Klopt hoor, maar voorheen kwam dit altijd wel aan bod. Ik weet (ondertussen) dat ik nl vrij extreem ben qua hygiëne, vooral het handen wassen. Maar dat iemand fris is gedoucht voordat ik kom vind ik vanzelfsprekend. Maar lang niet iedereen vind dat, vandaar dat ik het toentertijd altijd wel te sprake bracht. Tja, vaker was de reactie dat iemand altijd ‘s ochtends douchte bijv, maar ik vind dat je voor een seksdate gewoon gaat douchen, klaar.

Uitzonderingen daargelaten (dat het niet ter sprake is gekomen), maar juist door die ervaringen kwam dit op 1 of andere manier wel aan bod.

Zonnetje81

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:28

Soms helpt douchen niet en goed douchen is ook zoiets. Ken er die erna nog naar zweet stonken en mn ex zn witte handdoek was dan als nog zwart. :r :r :r :r

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:32

Zonnetje81 schreef:
Marocje schreef:
Micropenis zou mij ws niet boeien die eerste keer, máár ik ga er dan wel vanuit dat ie dit op andere fronten goed maakt. Wellicht is ie zeer kundig met zijn mond/handen en/speeltjes erbij.

Geur ben ik wel erg gevoelig voor en zou er zeer ws al iets uitfloepen voordat ik doorheb dat dit ook bot kan overkomen. Dus ja, grote kans dat ik hem sommeer eerst ff te douchen want dat hem op afstand al ruik is geen goed teken.

Jij vraagt al op de app welke lengte zn piemel heeft of hoe vaak hij em wast en niet stinkt? :+

Qua grootte boeit me dit me echt niet maar het zijn meestal de mannen die hier zelf over beginnen. Sterker nog: wanneer ze hierover begonnen wist ik juist daardoor dat het vaak toch niks werd: dit waren dan mannen die opschepte over de grootte en dat betekent juist vaak dat de rest niks was.. Dus die knalde ik eerder af.

En zoals voorgaand bericht al zei, ja ik heb het over de hygiëne. Ik ben dol op pijpen en kan hier rustig een uur van genieten, maar ik ga hem niet eerst met de mond wassen :')

maitestar23

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:33

Zoals ik al zei was het in dit geval geen hygiëne probleem, maar gewoon echt een sterke lichaamsgeur. Kan hij niks aan doen en hij zal het zelf inderdaad gewend zijn.

Uiteraard bespreek ik vooraf dingen zoals hygiëne, ik hoef geen kopkaas :+
Hij was verder fris gewassen, netjes tanden gepoetst e.d, dus weet niet hoe ik dit voor had moeten zijn ;)

Edit: bij mij thuis of in hotel was ik misschien dapper genoeg om hem mee te slepen onder de douche.
Maar dat is dus werkpuntje.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:35

Nee je kan het idd niet altijd voor zijn. Heb ook weleens gehad dat iemand gewoonweg niet zo fris uit zijn poriën rook, ookal was ie net gedoucht. Was een roker en zwarte koffie drinker.

maitestar23

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:44

Marocje schreef:
Nee je kan het idd niet altijd voor zijn. Heb ook weleens gehad dat iemand gewoonweg niet zo fris uit zijn poriën rook, ookal was ie net gedoucht. Was een roker en zwarte koffie drinker.

Ah ja dan heb je het ook ja, of mensen die veel en sterke kruiden eten.
Maar ja, net als jij gek op pijpen dus dat was nu echt geen optie :')
En weer een les rijker :+

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:51

Haha Ja, zo probeer ik het ook altijd te zien hoor, weer een ervaring rijker die je mooi mee kan nemen.

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:01

Bij mijn date van zaterdag had ik ook aangegeven dat ik slechte hygiene een afknapper vind en dat ik verzorgde mannen heel aantrekkelijk vind. Komt ie aan met vieze mondgeur, geen luchtje op, geen gel in zijn haar. Tja, hoe duidelijk moet je dan zijn?

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:08

Chickyy schreef:
Bij mijn date van zaterdag had ik ook aangegeven dat ik slechte hygiene een afknapper vind en dat ik verzorgde mannen heel aantrekkelijk vind. Komt ie aan met vieze mondgeur, geen luchtje op, geen gel in zijn haar. Tja, hoe duidelijk moet je dan zijn?

Precies….een andere maatstaf van wat schoon en verzorgd is.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:14

Ik moet wel lachen om de berichten hier :')

Formaat vind ik vaak niks zeggen. Al heb ik liever wel gewoon een standaard gemiddelde. Uiteindelijk is vorm, hoe iemand het gebruikt en de rest ook gewoon bepalend hoe het kan zijn.

En sterke lichaams geur wel lastig hoor. Ik denk dat we allemaal wel eens een bacteriële infectie hebben gehad maar moet zeggen dat ik dat verschil zelf wel ruik maar eigen poriën zoals kruiden enzo ruik je dan zelf wel minder denk ik.

Lichaams geur uit poriën zou ik mezelf misschien nog overheen zetten, maar vanwege slechte hygiëne absoluut niet. Dan maar ff douchen hoor.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:26

Dikte zegt meer dan grootte vind ik persoonlijk. En uiteraard wat iemand er mee doet. Ik heb het idee dat mannen met een grote piemel teveel daar op varen en tegenvallen (zal niet voor iedereen gelden).

Sowieso hebben mannen op tinder vaak een grote mond over hun bedprestaties :') als dat allemaal waar zou zijn zou de orgasmekloof niet bestaan

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:04

Suzanne F. schreef:
Ik kom niet meer bij hier :') .
Wat erg. Ja om dan te zeggen, doe je broek maar weer omhoog, is ook wel weer erg. Al ken ik wel iemand die dit gezegd heeft toen bleek dat hij een micropenis had.

Dat was ik :o

Moet ik wel zeggen dat we nog in het voorspel zaten en tijdens het voelen ik enorm schrok en zei dat ik niet zo hard van stapel wilde lopen := was echt een duimpje.... := Later heb ik hem laten weten dat ik 'niet het juiste gevoel had' om nog eens af te spreken. :=

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:41

Qua geur, volgens mij ligt het ook niet altijd alleen aan hygiëne. Ik kan me voorstellen dat je ook gewoon afknapt op iemands geur omdat ze niet helemaal bij je passen. Er is in ieder geval ooit een (nu beroemd) T-shirt experiment gedaan met vrouwen aan de pil en niet aan de pil die gedragen mannenshirts moesten beoordelen. Schijnt dat mensen met een niet-overeenkomend type immuunsysteem elkaar lekkerder vinden ruiken :D Bewust of onbewust.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:45

Oh dat geloof ik absoluut.

maitestar23

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:28

Dat is wat ze ook zeggen he, dat we moeilijker de juiste persoon voor ons vinden door alle kunstmatige geurtjes.
Die feromonen e.d. zijn er niet voor niks. Ik vind het heerlijk als mijn vriend naar zichzelf ruikt, heerlijk in zijn hals kruipen en zijn geurtje opsnuiven.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:43

Lynnepinny schreef:
Qua geur, volgens mij ligt het ook niet altijd alleen aan hygiëne. Ik kan me voorstellen dat je ook gewoon afknapt op iemands geur omdat ze niet helemaal bij je passen. Er is in ieder geval ooit een (nu beroemd) T-shirt experiment gedaan met vrouwen aan de pil en niet aan de pil die gedragen mannenshirts moesten beoordelen. Schijnt dat mensen met een niet-overeenkomend type immuunsysteem elkaar lekkerder vinden ruiken :D Bewust of onbewust.

Dat klopt, maar dan nog hoort de geur niet zo extreem afstotelijk te zijn. Ik denk dat de stinkerd in kwestie zijn zaakje niet goed schoonmaakt, of iets medisch.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 56 min geleden

Maar er zit ook wel verschil tussen niet zo lekker ruiken en gewoon echt stinken.
Ik bedoel maar, een vrouw kan ook naar rotte vis stinken maar ook gewoon een dag hard gewerkt hebben of gesport ofzo en dan dus wat minder lekker ruiken :+

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 53 min geleden

Rotte vis dan is er écht iets mis. Ondanks alle grapjes. Ja, na veel fietsen wil er ook nog een vreemde geur ontstaan, maar zonder mannelijke toevoeging was dat niet gebeurt.

maitestar23

Link naar dit bericht Geplaatst: 51 min geleden

F_Orumster schreef:
Lynnepinny schreef:

Dat klopt, maar dan nog hoort de geur niet zo extreem afstotelijk te zijn. Ik denk dat de stinkerd in kwestie zijn zaakje niet goed schoonmaakt, of iets medisch.

Bijzonder hoe je de dingen steeds verdraaid. Volgens mij was ik vrij duidelijk in het feit dat hij verder schoon was. Je weet wel de geur die een penis kan hebben? Nou die geur alleen dan veel sterker dan ik gewend ben.
Nou helpt het niet dat ik ontzettend goed kan ruiken en ook nog eens gevoelig ben voor geuren.
Ik heb nergens gezegd dat het extreem afstotelijk was, maar gewoon niet fijn en sexy.
Iemand anders heeft er misschien helemaal geen last van.

Heb haast spijt dat ik het ter sprake bracht :+ Nogmaals, het was als grappige tegenhanger aan stinkende oksels enzo :')

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30 min geleden

Het was niet mijn bedoeling het steeds te verdraaien, dat is wel wat onaardig gezegd overigens, het is gewoon zoals ik het interpreteerde. Mijn excuses dat ik je een trauma wilde aanspreken :+

maitestar23 schreef:
En op het moment dat hij zijn spijkerbroek uitdoet komt er toch een lucht uit -O- -O- Niet van dat hij vies was ofzo, maar gewoon een hele sterke lucht qua geslachtsdeel %)

Mijn levendige interpretatie lijkt me niet zo heel vreemd na jouw kleurrijke geurrijke verhaal :D Het lijkt mij niet helemaal normaal als het zo sterk is. En mijn zintuigelijke waarnemingen zijn ook scherp. Mijn beeldend vermogen ook, want door de toevoeging politie agent , beeldde ik me een halve strip act voor, waarbij met vlot gebaar ineens de broek uit is en de kamer gehuld in een adembenemende geur :7 Verrassing!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18 min geleden

Ik wilde je naam niet noemen Mer maar inderdaad heb jij me dat verteld. Kwam niet meer bij.
Zo klein dat je niks voelt schiet inderdaad niet op. Dat is voor mij niet te compenseren hoor. Dan ben ik al gewoon afgehaakt.

Lichaamsgeur kan je inderdaad aantrekkelijk vinden of juist niet. Ervaring met beiden en had niks met hygiëne te maken. Was echt gewoon de lichaamsgeur.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12 min geleden

Wel heel zielig voor mannen met een micropenis. Je zal het maar hebben. Een fwb van mij heeft problemen met erectie houden/krijgen en compenseert dat zeer vakkundig, je komt niks tekort. En toch mis je dan toch iets, je wilt af en toe toch even... dat het deeg goed gekneed wordt.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10 min geleden

F_Orumster schreef:
Wel heel zielig voor mannen met een micropenis. Je zal het maar hebben. Een fwb van mij heeft problemen met erectie houden/krijgen en compenseert dat zeer vakkundig, je komt niks tekort. En toch mis je dan toch iets, je wilt af en toe toch even... dat het deeg goed gekneed wordt.

Nou ja daar zou ik ook niet mee door willen eerlijk gezegd. In ieder geval niet als het structureel is.