Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 06:44

Aan mensen die hun piepjonge kinderen gebruiken als modepop :')
Daar hadden we vroeger Barbie en Baby Born voor :+

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 07:47

Ik voel me nog steeds zo verdrietig dat het uit is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 08:17

Mijn dochter die iets voor 5 al wakker was. Niet meer in slaap geraakte. Na een uur ronddolen in bed heb ik gevraagd of ze wou knuffelen. Toen is ze in mijn armen gaan liggen en als een blok in slaap gevallen. Ik ook. Enkel zo spijtig dat die wekker om 6.45 weer ging :+ Had wel kunnen blijven liggen.

hagelslag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 08:57

Ik ben nerveus terwijl ik weet wat er zo gaat gebeuren en dat het mij weer gaat helpen...

Zo tegenstrijdig

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 09:50

Overal geneuzel over f1 en max op de radio..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 09:52

fleurtjeuh schreef:
Overal geneuzel over f1 en max op de radio..

Ja…
Bij mijn vriend staat in de nacht de radio aan en als je dan midden in de nacht wakker ligt met een hoofdpijnaanval heb ik liever rustige muziek ipv schreeuwende mensen. :=

Is ook mijn ergernis, moet zo met de trein en mijn hoofd bonkt.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 10:01

Ik erger me aan mensen die de blijdschap van F1 fans niet gunnen en zich er zo druk om kunnen maken.

En dat ik in de wachtrij sta bij de huisarts aan de telefoon.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 10:11

2 weken geen fysio en mijn nek heeft besloten niet meer mee te werken. Links en rechts draaien gaat niet en omlaag al helemaal niet. Voor het eerst in jaren mijn kin op mijn borst kunnen leggen heeft niet langer dan een maand geduurd :(

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 10:22

Dat ze er een week over gaan doen om mijn mini wc te betegelen… ze hoeven er niet eens oude tegels uit te slopen want die zijn er niet :')
Maar ze hebben alle werkzaamheden over de hele week uitgesmeerd, top!

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 10:49

Aan mezelf. Ben er blijkbaar niet helemaal bij. Deken besteld met verjaardagskorting. Zie ik nu dat het de 0 gram variant is ipv de 200 die ik dacht dat het zou zijn. Hoop dat ik kan anuleren, anders kost het me helaas verzendkosten..

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 10:52

Dat mijn stroopwafel ( die leg ik altijd even op mij theekopje) in mijn thee is gestort ...
Edit; earlgray thee met stroopwafelsmaak is best ok :')

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 11:11

Aan al die hondjes met jasjes aan van tegenwoordig. Vraag me af of dat nu daadwerkelijk de hond helpt of dat t vooral voor eigenaresse (honden van mannelijke eigenaar hebben nooit jasjes aan) leuk is dat dr Nickelson jas, glitter Uggs of Reinders joggingbroek bij de hond matchen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 11:17

Gho, wij denken er ook vaak over. Zeker als het slechter weer is. Het duurt uren voor de langharigen terug droog zijn en in de woonruimte kunnen.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 11:34

Mars schreef:
Aan al die hondjes met jasjes aan van tegenwoordig. Vraag me af of dat nu daadwerkelijk de hond helpt of dat t vooral voor eigenaresse (honden van mannelijke eigenaar hebben nooit jasjes aan) leuk is dat dr Nickelson jas, glitter Uggs of Reinders joggingbroek bij de hond matchen.

De ene van ons is het echt nodig.
Die is soms echt koud en snel verkouden.

De langharige stabij krijgt alleen met regen 1 op, dat is grotendeels gemakzucht voor ons.
Zo word ze tijdens het wandelen niet zo zeiknat en blijft het huis iets schoner.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 11:35

Mars schreef:

Ik heb een grote stoere hond (dat denk ik tenminste) maar ik heb ook een jasje voor haar. Vind het vreselijk, maar ze gaat nu weer graag naar buiten in plaats van bibberend van de kou. Voor haar een stuk fijner in elk geval en daar gaat het om imo. Mijn kleren matchen niet eens bij mezelf (als in, mijn kleren onderling matchen niet) en haar poepbruine jasje helpt ook niet, maar zij heeft het lekker warm :')

Mijn ergernis gaat over mezelf, dat ik steeds zo benauwd ben. Coronatest negatief, huisarts heeft ook geen idee meer.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 11:35

Vervangwagens, waarom rijden die zo enorm stroef. Lijkt wel krachttraining voor mijn benen om de koppeling in te duwen. Hopelijk snel mijn eigen autootje terug.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 11:37

Moestuin schreef:
Gho, wij denken er ook vaak over. Zeker als het slechter weer is. Het duurt uren voor de langharigen terug droog zijn en in de woonruimte kunnen.

Dan zou ik eerder kiezen voor zo'n badjas voor honden. Drogen ze sneller en ze kunnen gewoon naar binnen want jas aan.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 11:39

Mars schreef:

Een deel zal voor de leuk zijn, een deel zal uit noodzaak zijn. In de winter zal het toch wel wat vaker het tweede zijn, in de zomer iets meer van het eerste.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 12:10

Cayenne schreef:
Aan mensen die hun piepjonge kinderen gebruiken als modepop :')
Daar hadden we vroeger Barbie en Baby Born voor :+

Deze persoonlijke aanval had ik niet van jou verwacht ;(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 12:11

Bbrr koud 15 graden, omdat iemand iets met de magnetron gedaan heeft en rookmelders af gingen. Alleen stond alles in test wegens testen pompsysteem. Alle deuren maar open laten zetten. Maar stervens koud nu.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 12:26

Mensen die vragen om feedback over een krantenartikel, je dat dan geeft en ze er verdorie niets mee doen.
Vraag dan niks de volgende keer!

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 12:51

37 wachtenden voor mij bij het bellen naar de polikliniek cardiologie.... ik ga ze maar terug laten bellen.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 12:56

Voor Jan met de korte achternaam naar een cliënt toe gereden. Fijn want de benzine is ook gratis...

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 13:16

Bloedzuiger die op een plaats heeft gebeten wat niet makkelijk te verbinden is waardoor er nu bloed ergens heen stroomt waar je het niet wilt hebben _O-

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 13:24

Sanniejtjuh schreef:
Aan mezelf. Ben er blijkbaar niet helemaal bij. Deken besteld met verjaardagskorting. Zie ik nu dat het de 0 gram variant is ipv de 200 die ik dacht dat het zou zijn. Hoop dat ik kan anuleren, anders kost het me helaas verzendkosten..

Even contact opnemen met het bedrijf waar je hem heb besteld. Misschien kunnen ze het nog veranderen.