Daar hadden we vroeger Barbie en Baby Born voor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mars schreef:Aan al die hondjes met jasjes aan van tegenwoordig. Vraag me af of dat nu daadwerkelijk de hond helpt of dat t vooral voor eigenaresse (honden van mannelijke eigenaar hebben nooit jasjes aan) leuk is dat dr Nickelson jas, glitter Uggs of Reinders joggingbroek bij de hond matchen.
Mars schreef:Aan al die hondjes met jasjes aan van tegenwoordig. Vraag me af of dat nu daadwerkelijk de hond helpt of dat t vooral voor eigenaresse (honden van mannelijke eigenaar hebben nooit jasjes aan) leuk is dat dr Nickelson jas, glitter Uggs of Reinders joggingbroek bij de hond matchen.
Sanniejtjuh schreef:Aan mezelf. Ben er blijkbaar niet helemaal bij. Deken besteld met verjaardagskorting. Zie ik nu dat het de 0 gram variant is ipv de 200 die ik dacht dat het zou zijn. Hoop dat ik kan anuleren, anders kost het me helaas verzendkosten..