Ervaring met vinted

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cocktailtime

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-24 13:14

Ik heb nu al een paar keer iets gekocht wat geannuleerd wordt door de verkoper. Zo mega irritant

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-24 13:21

Jeetje wat een ellende met zoveel pakketten welke kwijt zijn.
Ik heb toevallig nu een wat duurder pakketje van 75e wat via Mondial Relay naar FR gaat - morgen ga ik het inleveren. Maar ik word wel wat zenuwachtig als ik de laatste updates hier lees haha.

cocktailtime, Oh dat is ook wel echt vervelend. Zeker als het iets is waar je dan ook misschien wel heel erg naar uitkijkt.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-24 13:44

Mondial raakt zelden iets van kwijt is mijn ervaring. Onderste deel van het label in de doos doen, als het label aan de buitenkant eraf gaat kunnen ze alsnog vinden waar het naartoe moet.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-24 13:47

Ik klop even af maar ik heb ook pas 1x een kwijtgeraakt pakketje gehad en deze is recent toevallig nog teruggekomen naar ons eigen inlever punt. Voor de rest heb ik gelukkig zoiets nog niet meegemaakt en zowel mijn man als ik verzenden toch ook wel genoeg. Maar schrik wel van de hoeveelheid kwijtgeraakte pakketten hierboven zo op kort termijn.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-24 13:55

Ik had van MondialRelay wel een pakket die een tijdje zoek is geweest. Koper was super vriendelijk en we hebben regelmatig contact gehad. Uiteindelijk is die gelukkig gewoon bij haar terecht gekomen :D

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-24 14:05

Verkoper en ik dachten laatst ook dat een pakketje kwijt was. Vanuit Spanje en Frankrijk was het sneller hier dan Nederland naar Nederland. :')

Gelukkig met 3 dagen vertraging toch binnen gekomen.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-24 15:56

Mijn pakketten die nu kwijt zijn zijn van mondial relay en homerrr

Boyache

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-24 21:51

Ik ga morgen een artikel retourneren met een behoorlijk hoge waarde. Is het voldoende "bewijs" als ik het van alle kanten film en er na hoe ik het verpak?

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-24 16:22

Hier kwam een pakket binnen en hij leek wel aangevreten door muizen. Op meerdere plekken zaten gaten. Leek niet alsof 'iemand' dit heeft opengemaakt. Dhl had hem zelf in een aparte doos gedaan.
Helaas was mijn artikel ook beschadigd, heb contact opgenomen met vinted en in overleg met de verkoper krijg ik mijn geld terug. Hij wist namelijk ook niet wat die moest doen en moest foto's leveren van hoe die het pakket ingepakt had, maar dat had die niet.
Afbeelding
Afbeelding

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-24 16:26

Hier een pakje opgehaald en er zouden twee spelletjes inzitten maar het was zo n plat pakje dat ik gelijk wist dat het fout zat…

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-24 16:35

Mijn pakket is door Mondial op 29-11 naar mij retour gestuurd. Foutje Mondial. Nou dat foutje is er balen want sindsdien staat de tracking ook stil. Ik moet van vinted nog 3 werkdagen wachten vandaag is dag 22. Koper heeft haar geld al terug en ik zit tot nu toe met lege handen

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-24 17:07

cocktailtime schreef:
Heb je mondial relay enzo uit staan? Volgens mij kan je dat dan ook niet kiezen als je t zelf ook niet aanbied.

Mondial Relay kun je (helaas) net als Homerr niet uitzetten.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-24 20:02

Pffff komen steeds meer (voor mij) onzinproducten voorbij: kinderkleding, spelletjes, boeken…. Hoe kun je dat toch uitschakelen…

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-24 20:41

Kan je helaas niet….
En hier ook nog altijd hetzelfde gedoe dat ik enkel 2 opties kan bieden en niets anders, want de knop van ‘bieden’ zit anders onder de ‘toetsen’.

Wanneer komt het oude systeem terug van een min percentage van de vraagprijs dat je kan bieden en gewoon zelf een bedrag typen wat je wil bieden?

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-24 21:04

IKbenEllen schreef:
cocktailtime schreef:
Heb je mondial relay enzo uit staan? Volgens mij kan je dat dan ook niet kiezen als je t zelf ook niet aanbied.

Mondial Relay kun je (helaas) net als Homerr niet uitzetten.

Ik had niets uitgezet. Maar later kon ik gelukkig meer kiezen :)

Vinted is toch wel fijn. Ik wilde een boeken serie. En bedacht me dat ik ook even op vinted kon kijken. Nu alle boeken los en voor leuke prijsjes gevonden en gekocht. Scheelt weer een hoop en ik hoef ook niet alle boeken nieuw.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-24 21:38

IKbenEllen schreef:
Pffff komen steeds meer (voor mij) onzinproducten voorbij: kinderkleding, spelletjes, boeken…. Hoe kun je dat toch uitschakelen…

Je kunt bij je profile en dan personalisation kun je voorkeuren aangeven.

Afbeelding

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-24 22:43

Daar heb ik echt geen kindermaten ingegeven :') of spelletjes. Of boeken.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-24 22:46

tengeltje11 schreef:
Kan je helaas niet….
En hier ook nog altijd hetzelfde gedoe dat ik enkel 2 opties kan bieden en niets anders, want de knop van ‘bieden’ zit anders onder de ‘toetsen’.

Wanneer komt het oude systeem terug van een min percentage van de vraagprijs dat je kan bieden en gewoon zelf een bedrag typen wat je wil bieden?

Huh… ik kan wel gewoon zelf een bod doen. Ik heb een blokje 10%, 20% en aangepast. En dan kan ik zelf bedrag ingeven.

debsoleino

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-24 00:04

De koper heeft voor verzenden via UPS gekozen maar ik moest via vinted een afspraak maken dat UPS het pakketje bij mij thuis komt ophalen. Ik verzend niet veel via UPS maar is dit nieuw? Kan je het pakketje ook afgeven bij een UPS punt want dat kon altijd wel?

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-24 00:11

IKbenEllen schreef:
tengeltje11 schreef:
Kan je helaas niet….

Huh… ik kan wel gewoon zelf een bod doen. Ik heb een blokje 10%, 20% en aangepast. En dan kan ik zelf bedrag ingeven.

Sinds die hokje van het bieden krijg ik dus bv:

Afbeelding

En dan tik je je bod, maar de knop ‘bieden’ zit onder de toetsen en die krijg je niet weg, dus je kan enkel een van de 2 hokjes kiezen….
Zijn tal van mensen met hetzelfde probleem helaas,…

s_casper

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-24 10:35

debsoleino schreef:
De koper heeft voor verzenden via UPS gekozen maar ik moest via vinted een afspraak maken dat UPS het pakketje bij mij thuis komt ophalen. Ik verzend niet veel via UPS maar is dit nieuw? Kan je het pakketje ook afgeven bij een UPS punt want dat kon altijd wel?

Toevallig had ik dit eergisteren ook voor het eerst! Ik heb echter in overleg geannuleerd en ze heeft een andere manier gekozen. Kon anders alleen een dag kiezen dat UPS het kwam ophalen en een tijdvak tussen 08:00 en 18:00 ofzo. Kan niet de hele dag thuisblijven :')

debsoleino

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-24 11:25

s_casper schreef:
debsoleino schreef:

Toevallig had ik dit eergisteren ook voor het eerst! Ik heb echter in overleg geannuleerd en ze heeft een andere manier gekozen. Kon anders alleen een dag kiezen dat UPS het kwam ophalen en een tijdvak tussen 08:00 en 18:00 ofzo. Kan niet de hele dag thuisblijven :')

Ja hier hetzelfde... Ik ga vandaag toch pakketjes wegbrengen dus neem hem wel mee en dan hoor ik het wel

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-24 16:05

En mijn derde pakketje terugbetaling. Wordt hier zo moe van. Zelfs mijn postnl pakket buiten Vinted komt niet. En nu al de derde via Vinted van drie verschillende pakketdiensten geannuleerd.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-24 17:14

Deze week verschillende terugbetaald omdat er niet verstuurd was… is ook zo iets… zet dan niets online (waren allemaal spullen die net er voor online gezet waren)

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-24 18:24

@tengeltje11: bij mij komt daar inderdaad een “bod” knop onder te staan, apart…. Misschien verschil tussen Apple en Android? Ik heb een Apple.