Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IKbenEllen schreef:cocktailtime schreef:Heb je mondial relay enzo uit staan? Volgens mij kan je dat dan ook niet kiezen als je t zelf ook niet aanbied.
Mondial Relay kun je (helaas) net als Homerr niet uitzetten.
tengeltje11 schreef:Kan je helaas niet….
En hier ook nog altijd hetzelfde gedoe dat ik enkel 2 opties kan bieden en niets anders, want de knop van ‘bieden’ zit anders onder de ‘toetsen’.
Wanneer komt het oude systeem terug van een min percentage van de vraagprijs dat je kan bieden en gewoon zelf een bedrag typen wat je wil bieden?
IKbenEllen schreef:tengeltje11 schreef:Kan je helaas niet….
En hier ook nog altijd hetzelfde gedoe dat ik enkel 2 opties kan bieden en niets anders, want de knop van ‘bieden’ zit anders onder de ‘toetsen’.
Wanneer komt het oude systeem terug van een min percentage van de vraagprijs dat je kan bieden en gewoon zelf een bedrag typen wat je wil bieden?
Huh… ik kan wel gewoon zelf een bod doen. Ik heb een blokje 10%, 20% en aangepast. En dan kan ik zelf bedrag ingeven.
debsoleino schreef:De koper heeft voor verzenden via UPS gekozen maar ik moest via vinted een afspraak maken dat UPS het pakketje bij mij thuis komt ophalen. Ik verzend niet veel via UPS maar is dit nieuw? Kan je het pakketje ook afgeven bij een UPS punt want dat kon altijd wel?
s_casper schreef:debsoleino schreef:De koper heeft voor verzenden via UPS gekozen maar ik moest via vinted een afspraak maken dat UPS het pakketje bij mij thuis komt ophalen. Ik verzend niet veel via UPS maar is dit nieuw? Kan je het pakketje ook afgeven bij een UPS punt want dat kon altijd wel?
Toevallig had ik dit eergisteren ook voor het eerst! Ik heb echter in overleg geannuleerd en ze heeft een andere manier gekozen. Kon anders alleen een dag kiezen dat UPS het kwam ophalen en een tijdvak tussen 08:00 en 18:00 ofzo. Kan niet de hele dag thuisblijven