Hier ergernis en ook flink balen. Vakantie met zijn tweeen is de komende vier maanden gewoon onmogelijk. Een paar "aardige" collegas en de baas heeft het goedgekeurd zonder nadenken hebben doodleuk vier weken aaneen vrij genomen. Daardoor heeft de rest pech en kunnen ze niet eens een vrije dag opnemen tot na september zoals het er nu uitziet. Meer dan een weekend is dan onmogelijk.
En de rest wordt nu geacht drie ploegendienst inclusief 5 nachten eens per drie weken de komende vier maanden vol te houden zonder een extra dag even uitrusten. Ik vraag me af of ze dat gaan volhouden na al ruim een jaar vol doorstampen omdat door de covid er juist extra veel vraag is gekomen voor hun producten en ze daardoor al minder vrij hadden mogen nemen en meer verplicht overwerk.
Goddank heeft hij twee weken niet gewerkt vanwege herstel na een ingreep. Waardoor er nog iets van rust is geweest. Maar ik vraag me af of de baas daar wel over heeft nagedacht. En hoe hij dat wil gaan oplossen als mensen domweg uitvallen ivm gezondheid.
En o ja de reclames ivm het ek. De aldi steekt daar nog eens extra bovenuit met hun we nemen het niet zo nou met teveel mensen te dicht op elkaar "gezellig