Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 13:42

Mensen die bij de dierenarts hun hond op jouw hond af laten stuiteren. Hou je beest bij je |o

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 13:56

Aan mijn ex (ja daar is hij weer), die verwacht dat ik even zijn kasten ook met kleding ga vullen voor de kinderen.
Ja ik krijg alimentatie, en ja ik zorg gewoon voor kleding, maar hij wil niet dat ze met een tasje over en weer gaan.
En ipv dat hij even overlegd, krijg ik een boodschappen lijstje via de app of ik even vanalles wil aanschaffen voor bij hem.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 14:10

Aan dat partner voor de 2e dag op rij mij niet verstaat en een eigen interpretatie eraan geeft en heel geërgerd reageert. Daar reageer ik dan natuur ook geïrriteerd op en dan is het ruzie. Maar het is dan wel mijn fout natuurlijk. :roll:

V_Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 14:22

De gore staat van een test singel die ik bij dochorse besteld had, ik verwacht als tester natuurlijk geen nieuwe, maar heb verd*mme het fatsoen om het ding te poetsen na elk gebruik/voor je hem weer opstuurt! Hele ding zit gewoon onder de schimmel :r :r

Afbeelding

Afbeelding

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 14:32

Verkopers van de postcode loterij die doordrammen terwijl je direct zegt geen interesse

Ja Maar we hebben

Nee niks de deur gaat dicht oprotten

Volgende keer maar even hoesten ofzo ben klaar met dat opdringerige gedrag van mensen. Ook net een mevrouw aan de telefoon die al 3 x gebeld heeft en ik duidelijk zei ik schrijf u nummer op mijn moeder belt u wel even terug. Kwam dus ook niet duidelijk over.

V_Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 14:39

V_Naomi schreef:
De gore staat van een test singel die ik bij dochorse besteld had, ik verwacht als tester natuurlijk geen nieuwe, maar heb verd*mme het fatsoen om het ding te poetsen na elk gebruik/voor je hem weer opstuurt! Hele ding zit gewoon onder de schimmel :r :r

[ [url=m/qBtwke.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/O5LKGm.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ondanks de ergernis, wel zonet een nette oplossing aangeboden gekregen van dochorse, dus wel netjes opgelost.

iirrssjjee

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 14:42

Het weer. En de harde bijbehorende knallen... Leek wel een f16 die door de geluidsbarrière ging, maar dan nog wat harder :(

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 14:59

Dat ik aan het wachten ben op het contract van mijn nieuwe baan. Uiteraard is het al officieel dat ik ben aangenomen maar wil het ook liefst even zwart op wit ondertekend hebben voordat ik het op linked in en Facebook wil delen, maar heb geduld :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 15:15

Raar, ik zelf ben nog nooit ergens begonnen vóór ik een contract had ondertekend.

Wat voor baan is het?

Wel gefeliciteerd **\O/**

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 15:17

Ineke2 schreef:
Raar, ik zelf ben nog nooit ergens begonnen vóór ik een contract had ondertekend.

Wat voor baan is het?

Heb ik ook wel eens gehad. En voor ik het contract getekend had, was ik er weer uitgegooid. Nooit betaald gekregen voor de dagen die ik gewerkt had. :=

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 15:18

Ineke2 schreef:

Wat voor baan is het?

O ja ik ben ook nog niet begonnen hoor :D. Begin 1 juli. Maar heb iets van ik zet het liever op mijn LinkedIn als ik het daadwerkelijk getekend heb. weet niet zo goed of ik er anders gedoe mee kan krijgen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 15:22

Oo :)
Mijn LinkedIn heb ik ook pas aangepast op de dag dat ik daadwerkelijk begonnen ben.

Nayomie: daarom nooit beginnen zonder contract :=
Wel zwaar lüllig voor je

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 16:08

Nayomie schreef:
Ineke2 schreef:

Wat voor baan is het?

Heb ik ook wel eens gehad. En voor ik het contract getekend had, was ik er weer uitgegooid. Nooit betaald gekregen voor de dagen die ik gewerkt had. :=

Zelfde probleem gehad alleen ik weigerde nog te gaan werken voor mijn contract geregeld was. Nooit geld gezien voor het werk. Zelf gerechtelijke uitspraak voor verplichting tot betalen. Was uiteindelijk geen cent te halen natuurlijk.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 16:27

_Penotti schreef:

_O-

Hij is rond 4 uur gebracht *\o/*
Nu nog in elkaar zetten

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 16:53

Dat ik me prima voelde na m'n intake gesprek, daarna goed nieuws mbt een baan dus blij.
En dat ik dan door een berichtje van een vriend (waarmee het nu niet zo soepel loopt) weer geïrriteerd ben.
Niks bijzonders in het berichtje, maar ik ben dus nu geïrriteerd met mezelf dat ik me daardoor van m'n stuk laat brengen. :roll:

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 16:56

Lastig! Had ik gisteren ook last van tot ik afleiding ging zoeken en dacht waarom zou ik me daarvan van m'n stuk laten brengen en toen was het oké.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 17:54

Mijn familie die met veel te veel eetgeluiden eten.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 17:59

Een gek gevoel in mijn keel en dat mijn hypogrondie weer op hol slaat en ik denk ohoh corona. Wel grappig als ik actief bezig ga verdwijnt het als sneeuw voor de zon.

Nu heb ik dit jaar ook voor het eerst meer hooikoorts klachten en heb ik dit dus al maanden en paniek en angst stimuleert het nog meer. Verder geen klachten en heb ook gewoon genoeg energie

En tja dan nog ongesteld moeten worden heb liever gewoon zoiets van kom maar daar zijn ook niet 100 klachten voor nodig.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 18:00

Dat iemand 2 parkeerplekken vol snoei afval heeft volgegooid, dat er een caravan scheef geparkeerd staat. Daardoor zijn de overige 3 parkeerplekken ook niet bruikbaar als je een station rijdt.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 18:01

Ik heb ook een zere keel van de hooikoorts. Dus je hoeft niet meteen aan ergste te denken. :)

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 18:02

Ongesteld worden moet je gewoon met een knopje aan en uit kunnen zetten.
Wil je kinderen zet je het aan, wil je ze niet, zet je het uit.
Dat maandelijkse geklooi is helemaal niks. #)

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 18:04

AnnexUdith schreef:
Een gek gevoel in mijn keel en dat mijn hypogrondie weer op hol slaat en ik denk ohoh corona. Wel grappig als ik actief bezig ga verdwijnt het als sneeuw voor de zon.

Nu heb ik dit jaar ook voor het eerst meer hooikoorts klachten en heb ik dit dus al maanden en paniek en angst stimuleert het nog meer. Verder geen klachten en heb ook gewoon genoeg energie

En tja dan nog ongesteld moeten worden heb liever gewoon zoiets van kom maar daar zijn ook niet 100 klachten voor nodig.

En (en dit is niet altijd zo ...) maar als jij weinig wisselende contacten hebt en werkt met mensen die ook weinig wisselende contacten hebben is de kans op Corona wel heel klein (als je woonplaats klopt tenminste )

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 18:04

Mandarijn schreef:
Dat ik me prima voelde na m'n intake gesprek, daarna goed nieuws mbt een baan dus blij.
En dat ik dan door een berichtje van een vriend (waarmee het nu niet zo soepel loopt) weer geïrriteerd ben.
Niks bijzonders in het berichtje, maar ik ben dus nu geïrriteerd met mezelf dat ik me daardoor van m'n stuk laat brengen. :roll:

Hm heel herkenbaar ja. Ik heb dat met een vriendin/oud stalgenoot. Konden het super goed met elkaar vinden en de ene keer is ze mega spraakzaam en dan opeens super kort af en soms kan ik daar niet zo goed tegen.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 18:11

zigranta schreef:
Ongesteld worden moet je gewoon met een knopje aan en uit kunnen zetten.
Wil je kinderen zet je het aan, wil je ze niet, zet je het uit.
Dat maandelijkse geklooi is helemaal niks. #)

Nou dat zou fijn zijn zeg!

Al heb ik dat knopje nu wel gevonden met de Implanon.
Maar ik heb er eentje gehad (ben nu aan mijn 4e) waarbij ik constant ongesteld was, dat was echt niet tof.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 18:18

lenaa_tje schreef:
AnnexUdith schreef:

En (en dit is niet altijd zo ...) maar als jij weinig wisselende contacten hebt en werkt met mensen die ook weinig wisselende contacten hebben is de kans op Corona wel heel klein (als je woonplaats klopt tenminste )

Woonplaats klopt hoor haha ik werk met mensen met een matig tot zwaar verstandelijk beperking dus die zitten ook veel binnen weinig contact (wordt nu wat uitgebreid) en alleen maar zelfde contacten (vaste sportmaatje en ouders en collega's)