Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
V_Naomi schreef:De gore staat van een test singel die ik bij dochorse besteld had, ik verwacht als tester natuurlijk geen nieuwe, maar heb verd*mme het fatsoen om het ding te poetsen na elk gebruik/voor je hem weer opstuurt! Hele ding zit gewoon onder de schimmel![]()
[ [url=m/qBtwke.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/O5LKGm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ineke2 schreef:Raar, ik zelf ben nog nooit ergens begonnen vóór ik een contract had ondertekend.
Wat voor baan is het?
Wel gefeliciteerd
Nayomie schreef:Ineke2 schreef:Raar, ik zelf ben nog nooit ergens begonnen vóór ik een contract had ondertekend.
Wat voor baan is het?
Wel gefeliciteerd
Heb ik ook wel eens gehad. En voor ik het contract getekend had, was ik er weer uitgegooid. Nooit betaald gekregen voor de dagen die ik gewerkt had.
_Penotti schreef:[ Afbeelding ]
AnnexUdith schreef:Een gek gevoel in mijn keel en dat mijn hypogrondie weer op hol slaat en ik denk ohoh corona. Wel grappig als ik actief bezig ga verdwijnt het als sneeuw voor de zon.
Nu heb ik dit jaar ook voor het eerst meer hooikoorts klachten en heb ik dit dus al maanden en paniek en angst stimuleert het nog meer. Verder geen klachten en heb ook gewoon genoeg energie
En tja dan nog ongesteld moeten worden heb liever gewoon zoiets van kom maar daar zijn ook niet 100 klachten voor nodig.
Mandarijn schreef:Dat ik me prima voelde na m'n intake gesprek, daarna goed nieuws mbt een baan dus blij.
En dat ik dan door een berichtje van een vriend (waarmee het nu niet zo soepel loopt) weer geïrriteerd ben.
Niks bijzonders in het berichtje, maar ik ben dus nu geïrriteerd met mezelf dat ik me daardoor van m'n stuk laat brengen.
zigranta schreef:Ongesteld worden moet je gewoon met een knopje aan en uit kunnen zetten.
Wil je kinderen zet je het aan, wil je ze niet, zet je het uit.
Dat maandelijkse geklooi is helemaal niks.
lenaa_tje schreef:AnnexUdith schreef:Een gek gevoel in mijn keel en dat mijn hypogrondie weer op hol slaat en ik denk ohoh corona. Wel grappig als ik actief bezig ga verdwijnt het als sneeuw voor de zon.
Nu heb ik dit jaar ook voor het eerst meer hooikoorts klachten en heb ik dit dus al maanden en paniek en angst stimuleert het nog meer. Verder geen klachten en heb ook gewoon genoeg energie
En tja dan nog ongesteld moeten worden heb liever gewoon zoiets van kom maar daar zijn ook niet 100 klachten voor nodig.
En (en dit is niet altijd zo ...) maar als jij weinig wisselende contacten hebt en werkt met mensen die ook weinig wisselende contacten hebben is de kans op Corona wel heel klein (als je woonplaats klopt tenminste )