Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jessol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 18:41

Elk weekend hoofdpijn. Zo ziet een mens nog tegenop het weekend. -O-
En de knobbel in mijn lies, dacht dat hij vanzelf wel ging weggaan maar hij blijft gewoon. Verdorie, ik word 27 en voel mij soms echt een oude vrouw.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 19:58

Zoolgangster schreef:
Fireheart schreef:
Dat ik op het punt sta om een hap van mijn yoghurt te nemen en er opeens een soort spin/mier bovenop zit :') ?

Ah joh, uit het oogpunt van natuur en milieubehoud is het juist goed als meer mensen insecten eten ipv vlees van landbouwhuisdieren. :j

Maar ik kan me voorstellen dat het wel even wennen is. :D

Ik eet geen vlees (en vis) dus insecten ook liever niet :') naast dat in ze vrij vies vind, wil ik geen levende wezens eten :+

Asvinia

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 20:29

Kom net thuis van werk en mijn ouders sturen me vrijwel meteen weg, omdat ze visite krijgen/hebben. Nee, dat is leuk thuis komen. Thanks.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 20:29

Asvinia schreef:
Kom net thuis van werk en mijn ouders sturen me vrijwel meteen weg, omdat ze visite krijgen/hebben. Nee, dat is leuk thuis komen. Thanks.

Alsof jij geen onderdeel van het gezin bent en ze je niet bij hun sociale interactie willen hebben. Herkenbaar. Vervelend voor je. :(

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 20:31

Of misschien willen de ouders ook even een privé-leven waar hun volwassen dochter even geen deel van moet uitmaken. En dat bedoel ik minder hard dan het zo neergeschreven staat, maar als twintigplusser moet je toch niet bij alles meer aanwezig zijn? Ik snap wel dat je ouders even een momentje met hun vrienden ofzo willen. Lief bedoeld van mij hoor, totaal niet aanvallend en je mag je er uiteraard aan ergeren. :)

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 20:39

Dat Bokt het sss topic maar blijft ontstippen..

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 20:39

Gini schreef:
Of misschien willen de ouders ook even een privé-leven waar hun volwassen dochter even geen deel van moet uitmaken. En dat bedoel ik minder hard dan het zo neergeschreven staat, maar als twintigplusser moet je toch niet bij alles meer aanwezig zijn? Ik snap wel dat je ouders even een momentje met hun vrienden ofzo willen. Lief bedoeld van mij hoor, totaal niet aanvallend en je mag je er uiteraard aan ergeren. :)

Ik hoef niet bij hen aanwezig zijn? Wil alleen wel rustig kunnen eten, even zitten en wellicht bijkletsen met mijn ouders? Misschien dat het aan mij ligt hoor, maar ik zie hier totaal geen 'lief bedoeld' in. :o

Maargoed, mag me er inderdaad aan ergeren dat, ondanks dat ik volwassen ben, ik dus niet mag zitten eten en gewoon weg moet wezen. Thanks *\o/*

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 21:04

Dat mij vader waarschijnlijk 2 zilveren armbandjes heeft weggegooid, nu heb ik m de keus gegeven: 2 nieuwe kopen of alle 3 de containers doorzoeken naar de armbandjes }:)

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 23:38

Vuurwerk, nu al.... En dan niet leuk vuurwerk, maar van die belachelijk harde knallen. Man, kat en ik zaten alledrie tegen het plafond.... |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 23:50

iirrssjjee schreef:
Vuurwerk, nu al.... En dan niet leuk vuurwerk, maar van die belachelijk harde knallen. Man, kat en ik zaten alledrie tegen het plafond.... |(

Hier ook -O- , katten zitten hier ook zo tegen het plafond -O-

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 23:51

Rebecca schreef:
iirrssjjee schreef:

Hier ook -O- , katten zitten hier ook zo tegen het plafond -O-

Hoopte dat we op dezelfde "plek" woonden, maar helaas niet.... Nog meer van die gekken dus.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-19 00:01

Iemand die me een "cold hearted bitch" noemt, ja man dat weet ik zelf ondertussen ook wel _O-

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-19 00:22

Dat mensen die zo ongelofelijk kinderachtig kunnen zijn. :\

Melissa0304

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-19 00:47

cursebreaker schreef:
Aan de kerstballen van 'van craenenbroek' waarbij je de touwtjes (waarmee je ze om de takken kunt hangen) nog zelf moet gaan knopen en dat dus echt t*efus veel werk gaat zijn nu. Haakjes die je inhaakt wil ik liever niet ivm pup en kitten wat rondlopen, dus we zullen ons er toch echt toe moeten zetten. Zal vast een vd redenen zijn dat ze zo goedkoop zijn :')

Dit feestje had ik vorig jaar := wat een ellende zeg, kom nu dus ballen tegen waar ik vorig jaar geen zin meer had dus zit weer met de touwtjes te knopen >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-19 01:22

Hormoon monster die mijn konijn bezeten heeft :=

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-19 09:44

Rebecca schreef:
Hormoon monster die mijn konijn bezeten heeft :=

Nou dan is ie nu hier bij 1 van de cavias. Jezus wat een kabaal erbij ook {:)-:(

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-19 10:09

Dat ik sinds gisteren al hoofdpijn heb %)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-19 11:09

Aan de sluiting van de bucas deken.Het t stukje in de opening.Wat een gedoe.Vooral na rollen in de modder :(
Laatst bijgewerkt door Britta31 op 24-11-19 11:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-19 11:16

Dat ik op de vroege ochtend meteen weer werd gebeld door mijn werk of ik eerder kon komen, er zijn mensen ziek dus er is veel te weinig personeel. Had m'n ontslag al ingediend omdat ik dit soort dingen enorm zat was, blijkt wel weer dat ik de goede keuze heb gemaakt :')
Vervelend voor de mensen die er staan maar ik ben niet constant je probleem oplosser. Toedeloe.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-19 12:27

Aan het feit dat je als je de vraag stelt op Facebook of het ingezamelde geld gaat naar mensen waar er brand gesticht werd,je meteen als harteloos wordt bestempeld en er allerlei negatieve verwensingen volgen.
Sorry hoor als ik die link maak.Blijkbaar moeten mensen maar doneren en zich geen verdere vragen stellen.
Laatst bijgewerkt door Merlen op 24-11-19 12:43, in het totaal 1 keer bewerkt

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-19 12:32

Aan dat dit topic steeds magisch verdwenen is zonder te ontstippen
Aan mijn verkouden vader die alles extreem luidruchtig doet.
En aan mijn terugkerende hoofdpijn
Ohw en dat ik nog steeds (vanaf dinsdag avond) niks weet over een sollicitatie |o

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-19 12:33

Mag gisteren ook nog?

Mijn oma die gisteren gevallen is en daar een gebroken heup aan over heeft gehouden, 3 uur op de ambulance heeft moeten wachten

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-19 12:44

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-19 13:23

taartjee schreef:
Mag gisteren ook nog?

Mijn oma die gisteren gevallen is en daar een gebroken heup aan over heeft gehouden, 3 uur op de ambulance heeft moeten wachten

3 uur??! Wat ontzettend sneu voor haar :(:)

Ik heb gisteren nieuw tuig gehaald dus wil zooo graag er een rondje mee rijden maar pony staat nu al zwetend in de paddock omdat het zo warm is dus dat ga ik hem maar niet aan doen..
Kan hem dus ook nog niet scheren omdat z'n vacht klam is en ik eerst een deken moet kopen (again, aangezien mensen op MP verkeerde maten doorgeven en ik nu met een te kleine deken zit)

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-19 13:27

taartjee schreef:
Mag gisteren ook nog?

What the f... Hoe dan!?
Arme vrouw :(

Ik erger me aan dat het weekend in het water valt, niemand kan er wat aan doen. Maar met een zieke vent thuis, waardoor ik het huis draaiende mag houden met twee jonge kinderen, is dit niet het weekend wat ik voor ogen had, helaas. :(

Volgend weekend zal daarentegen zeker wel leuk zijn, met twee sinterklaasvieringen :')