En de knobbel in mijn lies, dacht dat hij vanzelf wel ging weggaan maar hij blijft gewoon. Verdorie, ik word 27 en voel mij soms echt een oude vrouw.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zoolgangster schreef:Fireheart schreef:Dat ik op het punt sta om een hap van mijn yoghurt te nemen en er opeens een soort spin/mier bovenop zit?
Ah joh, uit het oogpunt van natuur en milieubehoud is het juist goed als meer mensen insecten eten ipv vlees van landbouwhuisdieren.![]()
Maar ik kan me voorstellen dat het wel even wennen is.
Gini schreef:Of misschien willen de ouders ook even een privé-leven waar hun volwassen dochter even geen deel van moet uitmaken. En dat bedoel ik minder hard dan het zo neergeschreven staat, maar als twintigplusser moet je toch niet bij alles meer aanwezig zijn? Ik snap wel dat je ouders even een momentje met hun vrienden ofzo willen. Lief bedoeld van mij hoor, totaal niet aanvallend en je mag je er uiteraard aan ergeren.
Rebecca schreef:iirrssjjee schreef:Vuurwerk, nu al.... En dan niet leuk vuurwerk, maar van die belachelijk harde knallen. Man, kat en ik zaten alledrie tegen het plafond....
Hier ook, katten zitten hier ook zo tegen het plafond
cursebreaker schreef:Aan de kerstballen van 'van craenenbroek' waarbij je de touwtjes (waarmee je ze om de takken kunt hangen) nog zelf moet gaan knopen en dat dus echt t*efus veel werk gaat zijn nu. Haakjes die je inhaakt wil ik liever niet ivm pup en kitten wat rondlopen, dus we zullen ons er toch echt toe moeten zetten. Zal vast een vd redenen zijn dat ze zo goedkoop zijn
CharIsabella schreef:Aan dat dit topic steeds magisch verdwenen is zonder te ontstippen
taartjee schreef:Mag gisteren ook nog?
Mijn oma die gisteren gevallen is en daar een gebroken heup aan over heeft gehouden, 3 uur op de ambulance heeft moeten wachten
taartjee schreef:Mag gisteren ook nog?
Mijn oma die gisteren gevallen is en daar een gebroken heup aan over heeft gehouden, 3 uur op de ambulance heeft moeten wachten