MarcoBorsato schreef:Ik vind het jammer dat het kleur is, ik houd van zwart en grijs.
Kleur is ook zwaar overrated. Doe ik liever ook niet aan.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarcoBorsato schreef:Ja bizons was mijn 1e keus maar vanmorgen al uitverkocht. Ik houd niet van rood dus capibara viel af. Merels vond J zo tof met dat groen dus dan die maar. Maar ik neig toch naar HoJ voor de winter weer.
Fee_ schreef:Ik wilde de merel sweater dress in 74/80, maar die is al uitverkocht. Jammer!
Ze zit nu bijna in 74 met 4 maanden.
Welke maat zouden jullie doen voor deze winter. Ik dacht zelf 74/80 want 86/92 lijkt me dan weer erg groot. Vind t maar moeilijk hoor.
Ze groeit nu nog snel maar volgens mij word dat straks ook weer wat minder toch?
Fee_ schreef:Ik wilde de merel sweater dress in 74/80, maar die is al uitverkocht. Jammer!
Ze zit nu bijna in 74 met 4 maanden.
Welke maat zouden jullie doen voor deze winter. Ik dacht zelf 74/80 want 86/92 lijkt me dan weer erg groot. Vind t maar moeilijk hoor.
Ze groeit nu nog snel maar volgens mij word dat straks ook weer wat minder toch?
Fee_ schreef:Ik heb het inderdaad in de groeigids app gezet, al haar weegmomenten. Ze zit qua gewicht boven de +2,5 lijn en lengte iets boven de +1 lijn.
Ik ga de twee sweatpants bestellen in 74/80. Die zal ze vast wel in t najaar wel aan kunnen. In de winter kijken we dan tegen die tijd wel.
caro29 schreef:Ik heb toch de ammehoela trui een maatje groter gedaan. Mouwen omslaan en hij is prima. Wel iets wat groot hoofdgat. Nu wachten op drop 2 voor een andere trui en de rest komt wel in de sale en anders weg is pech.
[ [url=m/RZiAD7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Duc_je schreef:caro29 schreef:Ik heb toch de ammehoela trui een maatje groter gedaan. Mouwen omslaan en hij is prima. Wel iets wat groot hoofdgat. Nu wachten op drop 2 voor een andere trui en de rest komt wel in de sale en anders weg is pech.
[ [url=m/RZiAD7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuk!! Vooral de broek, lekker vrolijk!