MarcoBorsato schreef:Ik vind het jammer dat het kleur is, ik houd van zwart en grijs.
Kleur is ook zwaar overrated. Doe ik liever ook niet aan.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarcoBorsato schreef:Ja bizons was mijn 1e keus maar vanmorgen al uitverkocht. Ik houd niet van rood dus capibara viel af. Merels vond J zo tof met dat groen dus dan die maar. Maar ik neig toch naar HoJ voor de winter weer.

ik durf over jouw baby geen uitspraak te doen hier 12,5 maand en 74 
Fee_ schreef:Ik wilde de merel sweater dress in 74/80, maar die is al uitverkocht. Jammer!
Ze zit nu bijna in 74 met 4 maanden.
Welke maat zouden jullie doen voor deze winter. Ik dacht zelf 74/80 want 86/92 lijkt me dan weer erg groot. Vind t maar moeilijk hoor.
Ze groeit nu nog snel maar volgens mij word dat straks ook weer wat minder toch?
dat is echt uit mijn comfortzone hahaha. Fee_ schreef:Ik wilde de merel sweater dress in 74/80, maar die is al uitverkocht. Jammer!
Ze zit nu bijna in 74 met 4 maanden.
Welke maat zouden jullie doen voor deze winter. Ik dacht zelf 74/80 want 86/92 lijkt me dan weer erg groot. Vind t maar moeilijk hoor.
Ze groeit nu nog snel maar volgens mij word dat straks ook weer wat minder toch?
Fee_ schreef:Ik heb het inderdaad in de groeigids app gezet, al haar weegmomenten. Ze zit qua gewicht boven de +2,5 lijn en lengte iets boven de +1 lijn.
Ik ga de twee sweatpants bestellen in 74/80. Die zal ze vast wel in t najaar wel aan kunnen. In de winter kijken we dan tegen die tijd wel.

caro29 schreef:Ik heb toch de ammehoela trui een maatje groter gedaan. Mouwen omslaan en hij is prima. Wel iets wat groot hoofdgat. Nu wachten op drop 2 voor een andere trui en de rest komt wel in de sale en anders weg is pech.
[ [url=m/RZiAD7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Duc_je schreef:caro29 schreef:Ik heb toch de ammehoela trui een maatje groter gedaan. Mouwen omslaan en hij is prima. Wel iets wat groot hoofdgat. Nu wachten op drop 2 voor een andere trui en de rest komt wel in de sale en anders weg is pech.
[ [url=m/RZiAD7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuk!! Vooral de broek, lekker vrolijk!