Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bagheera_206

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 18:07

Kun je tegenwoordig geen insta filmpjes meer delen op Bokt? Wat vreemd zeg...

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 18:17

Bagheera_206 schreef:
Kun je tegenwoordig geen insta filmpjes meer delen op Bokt? Wat vreemd zeg...

Nee, dat viel mij ook al op in het foto topic, waar ik een fotoshoot met insta filmpje deelde… zooo jammer. Ik wil niet alles eerst moeten uploaden naar YouTube

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 19:02

Heh wat raar!!! Zo jammer :(

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 13:55

Ze doen het weer. ;)

Gebruiken hier mensen een link tree op hun Instagram?
Wat zijn de ervaringen?

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 19:35

AlwaysH schreef:
Ze doen het weer. ;)

Gebruiken hier mensen een link tree op hun Instagram?
Wat zijn de ervaringen?

Een link wattus?

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 20:38

Linktree. Is iets wat bedrijvenpagina’s veel gebruiken. Met een linktree krijg je één link voor in je biografie waar je meerdere linkjes in kan zetten. Dan kan je bijvoorbeeld je facebook, website én een youtube video inzetten.

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 00:04

Hoe is het afgelopen jaar voor jullie geweest?

Afbeelding

Afbeelding

Mijn doel is elk jaar er 500 volgers bij en dat is afgelopen jaar weer gelukt. Ik wordt ook handiger in het maken van reeks, wat toch echt beter loopt dan foto’s.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 10:04

Ik doe minder met instagram, ik probeerde weer even actiever te zijn omdat er best wat volgers weg waren maar ik had ook wel lang niks gepost, maar ik merk dat het moeilijk lijkt te zijn om weer nieuwe mensen te bereiken. Hierdoor gaat de motivatie dan ook wel weer weg, haha. Ik denk maar zo ik vind het ook gewoon leuk om mooie foto's te maken en delen.

Ik heb twee accounts en de ander groeit wel. Heb bij de ene die juist groeit 1009 volgers en bij de ander iets minder dan 4860 (waren er eerder bijna 6000)

horserider22

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 17:22

moonsparkle schreef:
Ik doe minder met instagram, ik probeerde weer even actiever te zijn omdat er best wat volgers weg waren maar ik had ook wel lang niks gepost, maar ik merk dat het moeilijk lijkt te zijn om weer nieuwe mensen te bereiken. Hierdoor gaat de motivatie dan ook wel weer weg, haha. Ik denk maar zo ik vind het ook gewoon leuk om mooie foto's te maken en delen.

Ik heb twee accounts en de ander groeit wel. Heb bij de ene die juist groeit 1009 volgers en bij de ander iets minder dan 4860 (waren er eerder bijna 6000)

Ik vind het af en toe ook wel lastig om de motivatie te vinden. Het bereik en de likes zijn op dit moment bij mij ver te zoeken. Ik heb vanaf augustus mijn instagram van mijn fotografie weer actief opgepakt, maar het bereiken van nieuwe mensen gaat inderdaad lastig. Ik heb er het afgelopen half jaar 51 volgers bij gekregen.

Zijn er trouwens meer mensen waarbij de reels het juist slechter doen dan de foto's? Iedere nieuwe reel lijkt bij mij het alleen maar slechter te doen dan de vorige :+

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 17:28

Ik ben nooit aan reels begonnen :')

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 17:40

Ik ook niet. Zou ook niet weten hoe het moet. :o

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 17:58

Ik vind de reels wel heel leuk, want ik film bijna elke training. Zo deel ik wel leuke compilaties.
Mijn Instagram is 200 volgers gegroeid afgelopen weken, gaat nu wel stug door!

Melisje_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 18:27

Ik zit er soms over na te denken om helemaal opnieuw te beginnen, alle inactieve volgers weg. Maarja hoe lang voordat je weer met hetzelfde “probleem” zit :')

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 19:48

Ik heb er zaterdag een reeel opgezet… 11,4 k >;)
Foto’s net aan 60/70 likes ….
Ik snap er niks van

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 20:16

Tja, wat doe je zelf op Instagram? Ik scroll meestal tot ik een interessante reel tegen kom en regelmatig blijf ik dan een tijdje reels kijken tot het niet meer interessant is wat ik te zien krijg en ga dan pas weer terug naar het scrollen op alle type berichten. Reels trekken gewoon meer publiek.

En dat herhaalt zich dan keer op keer. Ik zie meer reels dan foto’s.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 20:22

Ik kijk echt foto's dus ik scroll de reels altijd snel door :') als ik filmpjes wil zien kijk ik op tiktok. Maar wie weet als het voor andere wel bezoekers brengt dat ik eens een reel kan proberen.

BOKTMANDYY

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 21:19

Ik houd mijn paarden dagboek bij op instagram. Met alle mooie foto's en momenten zodat ik dit zelf allemaal terug kan kijken en lezen. Ook is het leuk om hier bijvoorbeeld samenwerking uit te halen met fotografen of kleine paardenwinkels

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-23 05:39

Reels doen het inderdaad veel beter maar ik blijf ook wel foto's posten en ben dan gefrustreerd. _O-

Daar over gesproken, ik keek net een paar reels van mezelf terug en bij 50% is de audio ineens niet meer beschikbaar? Echt heel poedersuiker.. :?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-23 05:43

Oh al gevonden. :') Ik stond als "bedrijf" en als je dat wijzigt naar "ondernemer" is het weer beschikbaar. Pfoe!

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-23 13:45

saskiaojan schreef:
Ik heb er zaterdag een reeel opgezet… 11,4 k >;)
Foto’s net aan 60/70 likes ….
Ik snap er niks van

Ohja dat heb ik ook wel eens. :+
Maar insta doet sowieso erg raar met dat algoritme. Eigenlijk zouden we reels van elkaar moeten liken om het algoritme te verbreken.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-23 14:55

Ja, ik zit ook met wat meiden in een groepje. Maar dat is ook gewoon heel gezellig want zo verlies ik ze niet in mijn overzicht! :D :+

Ik ben wel 200 volgers gegroeid de laatste weken. En ze zijn best actief heb ik het idee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 10:40

Ik had gisteren een storie geplaatst met een grapje naar iemand toe die +50K volgers heeft en die heeft ze gedeeld. Dus dat was ineens 30 volgers meer :))

Mijn laatste reel heeft prima bereik gehad bij mijn eigen volgers, met mijn lieve knuffelkoe <3

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 18:59

Hahaha! Ik heb nog geen 500 volgers. Ik heb laatste tijd beetje weinig gepost op Insta.

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 19:07

Bij mij gaat het ook wel lekker op insta op het moment!

Ik wil graag een beetje beginnen met reels plaatsen, maar weet eigenlijk echt niet hoe. Ik plaats alleen kostuumdingen op m'n instagram, dus het moet iets Viking/Middeleeuws/fantasy hebben. Ik heb een keer een fragment uit een drone filmpje geplaatst en dat was wel heel leuk en die liep ook goed, maar nu weet ik niet goed wat ik moet doen.

Hannah/Captain, jij had toen een leuke met Latino, dat jullie eerst in normale kleding waren en daarna in kostuum. Die vond ik ook heel tof!
Verder vind ik het vooral zo lastig omdat Marietje niet echt hele bijzondere bewegingen heeft oid. We noemen het altijd een 'shetlander galopje', zeker vergeleken met de Fries van een vriendin.

Vriendin (en huisgenootje!) van me was ook al heel enthousiast over het filmen dus dat is het probleem niet, het probleem is dat ik nu ineens in bewegende beelden moet denken in plaats van in stille. Lastig! Hoe doen jullie dat?

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 19:09

Ik heb denk ik ongeveer evenveel reels als foto's op mijn Insta. Reels vind ik wel leuk ter afwisseling van de foto's.