Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Steeph schreef:Omdat ik mezelf gewoon eens goed wil verwennen (en stiekem kan mijn lichaam het ook wel gebruiken) ben ik op zoek naar waar ik een 'gewone' volledige lichaamsmassage kan krijgen. De fysio leek me hiervoor niet helemaal geschikt, maar waar dan wel...?
Nikass schreef:Ik krijg vandaag een rekening van een dierenarts van maart 2016, die ze destijds vergeten zijn te sturen
In hoeverre moet ik nog betalen?
c_alsemgeest schreef:Nikass schreef:Ok thanks![]()
Ik vind het wel een vreemde actie maar goed...
Ik vind het nogal een vreemde actie wanneer je niet betaald voor afgenomen diensten.
c_alsemgeest schreef:Niet lukraak... gewoon even een telefoontje naar je veearts is dan gewoon wel netjes.
En natuurlijk kan je het zelf ook vergeten zijn.
Maar als je de rekening na lange tijd alsnog krijgt kan je toch gewoon betalen ipv je je af te vragen op bokt of je er onderuit kan komen. Je paard heeft de behandeling namelijk wel gewoon gekregen.
Nikass schreef:Steeph schreef:Omdat ik mezelf gewoon eens goed wil verwennen (en stiekem kan mijn lichaam het ook wel gebruiken) ben ik op zoek naar waar ik een 'gewone' volledige lichaamsmassage kan krijgen. De fysio leek me hiervoor niet helemaal geschikt, maar waar dan wel...?
Bij de sauna in Den Bosch!
Of bij yogaminds in Amstelveen.
(geen idee waar je woont haha)
Janine1990 schreef:Ik zit op dit moment The Book of Negroes te kijken, wat naar mijn idee heel veel raakvlakken heeft met Roots. (ik heb de 2016? versie gezien)
Alleen zijn deze twee series gebaseerd op verschillende boeken.
Zie ik het nu verkeerd? Of hoe zit dit?
Mizora schreef:Ja, de kans is aanwezig dat je inreisproblemen krijgt in bepaalde landen. Maar het voordeel voor deze mensen is erkenning dat ze afwijken en geen keuze hoeven te maken voor iets dat ze niet zijn.
Dat herinnert me aan de volgende vraag (niet specifiek naar jou hoor!): waarom nemen zo veel mensen aanstoot aan het feit dat er nu de mogelijkheid is gekomen voor een X op het paspoort.
Mizora schreef:Ja, de kans is aanwezig dat je inreisproblemen krijgt in bepaalde landen. Maar het voordeel voor deze mensen is erkenning dat ze afwijken en geen keuze hoeven te maken voor iets dat ze niet zijn.
Dat herinnert me aan de volgende vraag (niet specifiek naar jou hoor!): waarom nemen zo veel mensen aanstoot aan het feit dat er nu de mogelijkheid is gekomen voor een X op het paspoort.