Zondag dus bij mij thuis, dat is wel een ding dus maar goed ik moet er ooit aan geloven.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Darah3 schreef:Lino: zou je wel met je date 2e kerstdag willen doorbrengen? Anders zou ik het gewoon ter sprake brengenen snap het wel dat het lastiger wordt om dingen te bespreken, als je gevoelens voor iemand krijgt.
Relaxed schreef:Alja schreef:Ik ben lekker twee dagen op Ameland met mn date
Afgelopen twee jaar met kerst alleen naar Ameland geweest dus is wel ff leuk
Ik neem aan dat je de vader van je kind geen date noemt? Ik ben t nu ff kwijt..
SophievdV schreef:Opnieuw gaan daten is heel goed voor je relatie![]()
Dus groot gelijk Alja!
Ik heb ook het streven om niet gauw meer samen te wonen. Veel te benauwd om opnieuw mn huis te verliezen.. Maar goed. Ik date niet eens
florence123 schreef:Flessuh schreef:
damn, ik zit echt al jaren dat ik zsm er uit wil. Schaam me er half voor dat ik nog thuis zit, maar ja het liep nou eenmaal zo. En wat mij betreft is geen studieschuld hebben ook zeker wel wat waard.
Maar heb je wel wat stabiliteit wat werk betreft nodig en dat ontbrak er nog aan. Hopelijk bij mijn huidige werkgever straks. Of als m'n cryptocurrency (bitcoins) zo door stijgen
Zorg maar dat je je geld omwisselt voor de bubbel barstIk en mijn vriend zitten helemaal in het cryptowereldje!
Alja schreef:SophievdV schreef:Opnieuw gaan daten is heel goed voor je relatie![]()
Dus groot gelijk Alja!
Ik heb ook het streven om niet gauw meer samen te wonen. Veel te benauwd om opnieuw mn huis te verliezen.. Maar goed. Ik date niet eens
de omstandigheden is dat we nu twee huizen hebben
ze zijn 5 jaar samen geweest en toen een break gehad en nu weer samen,
wat we beide hebben geleerd van de break is dat je altijd je best voor elkaar moet blijven en elkaar niet voor lief nemen
dus een paar avonden op ons zelf is helemaal niet verkeerd en we weten dat we voor elkaar hebben gekozen dus wat maakt het dan uit hoe je het doet, je moet er beide mee eens zijn en niet de buitenwereld
anne_bento schreef:Jester goed teken!!![]()
En Alja, prima toch als dit voor jullie beiden goed voelt en werkt, alleen maar fijn!
Pff ik krijg het een beetje benauwd. Ik vind m’n date echt heel leuk, en kijk ernaar uit steeds om samen te zijn, maar het idee straks misschien weer een relatie te hebben wordt ik echt een beetje bang vansnap serieus niet waar het vandaan komt want normaal ben ik juist degene die vastigheid zoekt.. nu wil ik liever nog een tijdje zo door daten.. hoop dat hij dat ook wil.