Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 16:59

Ja, we zien elkaar veel, qua de rest juist helemaal niet snel en dat is echt heel fijn :')
Zondag dus bij mij thuis, dat is wel een ding dus maar goed ik moet er ooit aan geloven.

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 17:00

Hahaha wat gaan jullie allemaal hard! Wat leuk om al deze succesverhalen te lezen. Dit geeft me nog hoop :D .
Heerlijk dat sommigen de kerstdagen al samen kunnen vieren! Heerlijk lijkt me dat.

De vorige kerst had ik een break met mijn ex, en nu helemaal vrijgezel. Op zich heb ik daar echt wel vrede mee hoor. Maar met de feestdagen wordt het allemaal wel extra benadrukt, vooral omdat ik de enige vrijgezel nu ben in de familie :')

Robijntjah: Waarom is dat een ding voor je?

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 17:06

Darah3 schreef:
Lino: zou je wel met je date 2e kerstdag willen doorbrengen? Anders zou ik het gewoon ter sprake brengen :j en snap het wel dat het lastiger wordt om dingen te bespreken, als je gevoelens voor iemand krijgt.

Ik wil niet perse kerst samen doorbrengen. Maar het is een dag waarop ik anders toch weinig doe en hij volgens mij ook. Dus het zou wel leuk zijn.

Denk dat ik maar gewoon mijn moed bij elkaar moet rapen en zondag vragen waar we staan.

Robijntje, wat leuk dat het zo goed gaat! En komt vast goed zondag. Waarom vind je het zo spannend?

Alja, heel veel plezier alvast op Ameland met kerst!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 17:09

Omdat mijn huis echt off limits is voor mensen vaak, zeker als ze er ook nog gaan koken ofzo _O-

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 17:23

Of ze gaan koken ben je toch zelf bij? :)

Twee dates Linda, tof! Zou bij date 1 eerst nog uitvinden wat hij precies vind kinderen vindt. Geen aannames over doen, wellicht zit het wel anders dan je denkt en valt het mee!

Je zoenen terwijl je hebt aangegeven dat niet te willen... niet goed :n Hier schoof date mijn kant op (moest de kat wel voor opzij :') ) en zoende me. Nou, ook best. Toen hij binnen kwam kreeg ik direct drie zoenen. Ik had weinig in te brengen _O- En inderdaad, heerlijk een man die initiatief neemt. Ik ben vreselijk zelfstandig (tikkie te) en ik houd normaal alle touwtjes strak in handen, maar met dit soort dingen kan ik er echt van genieten dat een man dit zo doet. Ik moet ook een man hebben om tegenaan te kunnen leunen, niet eentje wiens handje ik vast moet houden :))

Kerst vierde ik altijd een dag bij m'n ouders en een dag met vriendin, maar dat wordt dit jaar twee avonden ouders. Lekker eten, veel wijn en goed relaxen. Best prima :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 17:25

Ben ik ook zelf bij, hij gaat gewoon koken heb ik besloten, dat ge-eikel van mezelf _O-

Ik zou al afhaken bij de vraag of het mag eigenlijk, die kus, dan weet ik stiekem al dat iemand niet stevig genoeg in zijn schoenen staat voor me.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 17:28

Alja schreef:
Ik ben lekker twee dagen op Ameland met mn date :)
Afgelopen twee jaar met kerst alleen naar Ameland geweest dus is wel ff leuk :)

Ik neem aan dat je de vader van je kind geen date noemt? Ik ben t nu ff kwijt..

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 19:55

Relaxed schreef:
Alja schreef:
Ik ben lekker twee dagen op Ameland met mn date :)
Afgelopen twee jaar met kerst alleen naar Ameland geweest dus is wel ff leuk :)

Ik neem aan dat je de vader van je kind geen date noemt? Ik ben t nu ff kwijt..

jazeker wel, we houden het spannend en daten erop los ;)
we wonen ook nog apart en dat zal ook nog wel een tijd zo blijven.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 20:01

Oh das wel bijzonder dat je hem nog date noemt :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 20:10

Klinkt als een bijzondere constructie, maar als het werkt...

Owowowowow ik heb weer wat hoor. Van het zomer tijdje gedate met een jongen. Was hartstikke leuk, maar is flink geklapt vanwege een miscommunicatie.

En wie stuurt mij nou via FB een berichtje? Net nu ik een leuke date aan de haak heb geslagen :')

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 20:13

Alja schreef:
Hier ook al bijna 4 mnd samen met mijn vriend maar blijf natuurlijk wel graag meelezen :)

Maar heb je dan een andere nu Alja? Of uitgemaakt en opnieuw gaan daten.. :D

Wauw die date die toch ging kussen terwijl je zegt dat je dat niet wil vind ik ook wel echt een afknapper!

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 20:20

Opnieuw gaan daten is heel goed voor je relatie :) :) Dus groot gelijk Alja!

Ik heb ook het streven om niet gauw meer samen te wonen. Veel te benauwd om opnieuw mn huis te verliezen.. Maar goed. Ik date niet eens :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 20:23

Ik zou echt alleen nog gaan samenwonen in een huis wat op mijn naam staat _O-

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 20:24

SophievdV schreef:

Ik heb ook het streven om niet gauw meer samen te wonen. Veel te benauwd om opnieuw mn huis te verliezen.. Maar goed. Ik date niet eens :')

de omstandigheden is dat we nu twee huizen hebben :)
ze zijn 5 jaar samen geweest en toen een break gehad en nu weer samen,
wat we beide hebben geleerd van de break is dat je altijd je best voor elkaar moet blijven en elkaar niet voor lief nemen :)
dus een paar avonden op ons zelf is helemaal niet verkeerd en we weten dat we voor elkaar hebben gekozen dus wat maakt het dan uit hoe je het doet, je moet er beide mee eens zijn en niet de buitenwereld :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 20:29

Ooooh je bent terug bij de ex! Ik dacht bij een jeugdliefde...

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 20:31

florence123 schreef:
Flessuh schreef:

damn, ik zit echt al jaren dat ik zsm er uit wil. Schaam me er half voor dat ik nog thuis zit, maar ja het liep nou eenmaal zo. En wat mij betreft is geen studieschuld hebben ook zeker wel wat waard.
Maar heb je wel wat stabiliteit wat werk betreft nodig en dat ontbrak er nog aan. Hopelijk bij mijn huidige werkgever straks. Of als m'n cryptocurrency (bitcoins) zo door stijgen :+

Zorg maar dat je je geld omwisselt voor de bubbel barst :P Ik en mijn vriend zitten helemaal in het cryptowereldje!

Och ja, ik zie wel.. Niet dat ik het niet kan missen als het wel echt mis gaat. Maar gaat nu wel lekker met de winst :P

Nu maar weer eens een boost hier in Nederland.. Eens kijken of ik er een match uit kan slepen :+

wel 2 uit Rusland die niks zeggen := :')

soms vraag ik me wel eens af of ik ook mensen uit dit topic tegen kom zonder het te weten :')

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 20:41

Flessuh: Waar ben jij eigenlijk naar op zoek? Ik lees vooral over boosts en (wanhopige) pogingen om in contact met vrouwen te komen.

Ga je nooit op stap bijvoorbeeld? Of heb je wel eens aan zo'n single reis gedacht?

Ik denk dat Tinder te oppervlakkig is om in te kunnen schatten hoe iemand is. Misschien werkt bij jou in real life ontmoeten beter?

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 22:06

Alja schreef:
SophievdV schreef:

de omstandigheden is dat we nu twee huizen hebben :)
ze zijn 5 jaar samen geweest en toen een break gehad en nu weer samen,
wat we beide hebben geleerd van de break is dat je altijd je best voor elkaar moet blijven en elkaar niet voor lief nemen :)
dus een paar avonden op ons zelf is helemaal niet verkeerd en we weten dat we voor elkaar hebben gekozen dus wat maakt het dan uit hoe je het doet, je moet er beide mee eens zijn en niet de buitenwereld :)

Niks mis mee! Ik woon ook niet samen en zie hem ook lang niet elke dag. Maar het is wel mijn vriend en we hebben een relatie. Vind "date" zelfs beledigend want hij is zoveel meer dan dat.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 23:22

Ik denk dat flessuh ook meer baat heeft bij daten in het echt.
Ik vond hem een aardige en gezellige man. Niet mijn soort man. Veel te lief en soft. Maar zeker wel leuk voor veel vrouwen. Maar qua swipen minder aantrekkelijk verwacht ik.

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 06:30

Ik ben bang dat je te wanhopig overkomt flessuh. Je komt erg wanhopig over in dit topic en het zou mij niks verbazen als dat er ook uitkomt als je op tinder zit. Mijn advies, gooi tinder van je telefoon en vergeet het voor een paar weken. Leer eerst gelukkig zijn met jezelf en ga lekker eens op stap om op die manier mensen te ontmoeten.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 06:34

Ik ben uit in lissabon maar ik kan maar aan 1 iemand denken := en ik word nooooit snel verliefd ik ben in de war haha

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 08:12

Dat is een goed teken Jester :)

Flessuh: Ik heb overigens het beste met je voor hoor.. Voor veel vrouwen is het gevoel van wanhoop denk ik wel eens herkenbaar geweest. Toen mijn relatie over ging sloeg bij mij de paniek toe; ik vind vast nooit meer iemand! Maar dat denk ik nu niet meer echt. Of beter gezegd: het houdt me niet bezig. Dat heeft echt enorm veel rust.

Woonde je nu nog thuis of heb ik dat verkeerd begrepen? Zo ja, is het dan een idee om op zoek te gaan naar een eigen stek?

Ik heb overigens vooroordelen over mensen die lang thuis wonen. Als ik nu iemand zou ontmoeten die nog thuis woonde dan haak ik echt keihard af. Maar ik ben ook 32 dus op een gegeven moment mag het ook wel :')

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 10:54

Opzich snap ik wel dat flessuh er een beetje zat/ wanhopig van wordt. Het is ook wel vervelend als jezelf graag wil maar niemand kan vinden.

Ik ben zelf sporadisch aan het tinderen maar dat is meer tegen de verveling, ook doet tinder raar op mijn telefoon en loopt de boel steeds vast

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 12:56

Jester goed teken!! :D
En Alja, prima toch als dit voor jullie beiden goed voelt en werkt, alleen maar fijn!

Pff ik krijg het een beetje benauwd. Ik vind m’n date echt heel leuk, en kijk ernaar uit steeds om samen te zijn, maar het idee straks misschien weer een relatie te hebben wordt ik echt een beetje bang van -O- snap serieus niet waar het vandaan komt want normaal ben ik juist degene die vastigheid zoekt.. nu wil ik liever nog een tijdje zo door daten.. hoop dat hij dat ook wil.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 14:12

anne_bento schreef:
Jester goed teken!! :D
En Alja, prima toch als dit voor jullie beiden goed voelt en werkt, alleen maar fijn!

Pff ik krijg het een beetje benauwd. Ik vind m’n date echt heel leuk, en kijk ernaar uit steeds om samen te zijn, maar het idee straks misschien weer een relatie te hebben wordt ik echt een beetje bang van -O- snap serieus niet waar het vandaan komt want normaal ben ik juist degene die vastigheid zoekt.. nu wil ik liever nog een tijdje zo door daten.. hoop dat hij dat ook wil.

Euh, ga je nu niet een beetje hetzelfde doen als exdate bij jou?