Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
janouk schreef:Ik ben bang van onweer en weerlichten.
Mijn oudere hond komt altijd dicht bij mij liggen om me te beschermen. De jonge hond nam zijn taak wel heel serieus, haha hij ging bovenop mij liggen chillen. Mafkees.
Maar het voelde wel heel veilig
[ [url=m/9SbeiT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier bij schiphol veel weerlichten, heel donker en veel regen. De luchthaven is tijdelijk dicht.
MarjanB schreef:wendy1987 schreef:Bij ons, naast Nijmegen gaat t ook komen. Wind, veel flitsen.. 1 of ander vliegtuig wat cirkelt rond de bui en laag blijft hangen..
Ik kijk vanachter mijn raam boven veilig..
In welke richting kijk je? Ik zie het hier helaas ook langs trekken maar wel veel flitsen
karuna schreef:Goed geschat, handig zo n witte herderde eerste rommeltjes in de verte.
Ik houd deels wel rekening. Niet douchen en kraan vermijden. Stroomkabel van electronica alleen bij dichtbij klappen eruit
Edit rommels klinken scherper en dichterbij. Witte herder begint rond te lopen nu
MarjanB schreef:MarjanB schreef:
In welke richting kijk je? Ik zie het hier helaas ook langs trekken maar wel veel flitsen
Wijchen. Gaat deel ook langs, trekt langs de maas op. Komt wel enorm enge lucht aan nu
Siamsmeesje schreef:poetser schreef:@Siamsmeesje Ik woon in de studentenwijk vlakbij de Groenplaats. Er zitten hier heel veel campussen in de buurt. Ik kom oorspronkelijk uit Nieuw-Lekkerland en daar was het inderdaad ook altijd een ramp met onweer. Vooral als de buien richting de Lek trokken.
Weer wat geleerd, dacht altijd dat dat Antwerpen-centrum was daar
De Stads-campus is daar zowat om de hoek, en nog wat kleinere campussen inderdaad. Daar kom ik bijna nooit in de buurt. Ja, in augustus als ik me weer opnieuw inschrijf in de Lange Sint Anna-straat
Ik zit hoofdzakelijk op Drie Eiken (Wilrijk), en af en toe voor wat dingetjes op Groenenborg en Middelheim.
Edit: als ik je kan helpen, mag je me gerust pb-en