Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 23:58

@ resistance: heel vervelend dat het zo gelopen is en mss maar beter zo. Jullie hebben beiden duidelijk nog werkpunten naar de toekomst toe. Maar vind het nu van jouw wel laag om nog meer details en insinuaties over deze kerel te publiceren...

@ yinthee: ok mss moeten de vonken er niet vanaf springen na een 1ste date, maar ik zou denken dat je wel zou moeten kunnen uitmaken of je er nog tijd aan wil besteden of niet.
Mijn intuitie laat me zelden of nooit in de steek op dat vlak. Ik weet altijd van in begin of ik iemand "leuk vind", dat kan dan zowel als partner of gewoon vriendschappelijk zijn.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 23:58

Ik zou je dan maar eens laten testen op soa's resistance :')

Beetje kinderachtig om hem gelijk een rare snuiterd te noemen omdat t over is :Y)

Maar goed op naar de volgende!

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 00:01

Fenrir schreef:
Destination schreef:
Ik vind het persoonlijk wat ver gaan om gelijk te suggereren dat hij gigolo is als hij veel spullen heeft :x

Algemeen bekend dat die altijd 47 tubes tandpasta hebben toch :j

Echt? Ik dacht altijd dat ze ongeveer 1 keer per week naar de tandarts gingen voor hun tandpasta-glimlach.

Britt_Sisi

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 00:03

Ach als het over is en je bent verdrietig mag je best iemand een rare snuiter noemen toxh. Ik heb wel eens ergere dingen gezegd @yonker :')
Goed voor de frustratie :)

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 00:12

We weten nu bijna alles over die jongen. Beetje privé mag ook nog wel.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 00:26

Niniane schreef:
We weten nu bijna alles over die jongen. Beetje privé mag ook nog wel.

Dat ben ik helemaal met je eens hoor. Ik had het ook alleen over het hem een rare snuiter noemen! :)

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 01:04

Destination schreef:
Echt? Ik dacht altijd dat ze ongeveer 1 keer per week naar de tandarts gingen voor hun tandpasta-glimlach.

Over tanden gesproken, is het bij de mannen ook zo dat een boel beter kunnen lachen met de mond dicht?

Het is 1 van de puntjes waar ik onbewust toch altijd wel naar kijk maar een leuk koppie met een lelijk of goor gebit swipe ik toch altijd naar links. Die gore randen of vergeelde nicotinehoeken vind ik echt naar om naar te kijken. :o

Het valt me trouwens ook wel op hoeveel meiden paardrijden, volgens mij zie ik bijna net zo vaak paarden voorbij komen als honden of katten in de foto's.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 01:09

Jezus. Ik ga ook nooit meer op date op dinsdagavond.
8 pagina's drama....

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 01:42

:')

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 08:19

Haha heerlijk, eerst is ie een en al perfecte, dan word je gedumpt en dan is ie een gigolo :')

Ik zou toch even kappen met alles online posten Resistance ik weet letterlijk alles van hem, hij heet JP, woont in DH, houdt van Disney films en drinkt wijn. Heeft motoren en auto's. Is fitness instructeur met een vikingbaard op het moment en zo kan ik nog even door gaan.

Dat ie niet werkt kan meerdere redenen hebben, als hij een fitgirl is dat wordt hij misschien gesponsord op Instagram voor reclame, daar misschien weleens aan gedacht?
Erfenis? Huis verkocht met enorme winst? Enz enz enz

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 08:21

_/-\o_

Ik heb gisteravond een hele tijd gebeld met Tindermatch! Weet nog niet helemaal wat ik er van denk... :D

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 08:22

Rawr schreef:
Destination schreef:

Over tanden gesproken, is het bij de mannen ook zo dat een boel beter kunnen lachen met de mond dicht?

Het is 1 van de puntjes waar ik onbewust toch altijd wel naar kijk maar een leuk koppie met een lelijk of goor gebit swipe ik toch altijd naar links. Die gore randen of vergeelde nicotinehoeken vind ik echt naar om naar te kijken. :o

Het valt me trouwens ook wel op hoeveel meiden paardrijden, volgens mij zie ik bijna net zo vaak paarden voorbij komen als honden of katten in de foto's.

Ik vind dat ook echt een enorme afknapper. Mijn manneke is 38 en die heeft vroeger dus zijn kies laten vullen, vroeger waren dat nog van die zilveren vullingen zeg maar en dat is zo oncharmant. Maar hij heeft verder gewoon een fris smoelwerk dus prima zo :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 08:41

Ik vind een mooi gebit ook erg belangrijk, zie soms mannen die op iedere foto hun mond dicht hebben, dan weet ik genoeg ;)

Ruitje, leuke date gehad?

Mlies, tijd om af te spreken? :P

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 08:45

Denk het wel! Hij heeft 2 kinderen, dus moet even op een papavrije dag. :D

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 09:50

Mag ik mij ook (weer) melden? :) heb wel meegelezen en alles, maar echt reageren lag bij mij even stil. Ik had namelijk een scharrel. Meneer heeft opeens het mooie briljante idee gehad... Om dickpicks te sturen. -O- eerste keer kon ik mijzelf erover heen zetten... Maar gisteravond kwam de tweede. Van onderen genomen. EN dan zeggen dat het per ongeluk was.
- Per ongeluk maken hoef je hem niet via whatsapp te versturen?
- Per ongeluk in de zin van 'verkeerd persoon'?
- Per ongeluk... Wat doet die telefoon op die hoogte?

-O- Opzich wel een stukje natuurlijke selectie zo, want ik twijfelde al of ik door wilde, maar nu.... :+ Ik ga wel weer swipen :+

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 09:54

Ohh neee... daar hou ik ook niet van, bah!

Maar weer lekker gaan swipen ;)

Resistance beide maar weer lekker verder swipen zou ik zeggen! :)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 09:55

Hahahahahaha. :')

Valt onder de categorie ik ging perongeluk vreemd. :')

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 09:56

Wow ik ben beelddenker en krijg hier een heel vies beeld bij.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 09:57

Jildau schreef:
Hahahahahaha. :')

Valt onder de categorie ik ging perongeluk vreemd. :')

'Ja, hij viel er zomaar in... En zij lag met haar benen wijd.' Dat idee? :+

Het was zo leuk.... 3,5 week tijdens zijn vakantie ook gewoon contact gehouden.. En veel ook. Hij vliegt vanavond terug. En dan verkloot hij het op de eennalaatste dag. Echt. Serieus. HOE???

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 10:14

Hahaaha per ongeluk :')
Hebben mannen nou nog niet door dat dickpicks niet charmant zijn?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 10:21

Yonker schreef:

Misschien dat deze het nu leert dat het gewoon 'exit' is :=

Een dickpick stuur je naar je sex-scharrel. Niet naar iemand met wie je graag verder wil...

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 10:22

Ik vind dit ook verre van netjes Resistance. Eerst was hij perfect, helemaal het einde, kon niet beter. En nou is hij een koopverslaafde gigolo? Je kunt dat soort uitspraken echt niet doen.. al helemaal niet op een openbaar forum waar je nog wel z'n foto op hebt gezet ook! Ik vraag me af wat hier uiteindelijk nou waar van is.. Mocht het allemaal waar zijn, dan is een SOA-test zeker geen verkeerd idee.

Ha, dickpicks :D Ik heb speciaal in mijn tindertekstje vermeld staan dat ik ze kansloos vind. Als ik ze allemaal bewaard had, had ik er mijn wc mee kunnen behangen. Snap die behoefte écht niet, om daar een foto van te maken en te sturen. Het merendeel is nou niet echt geweldig ofzo :') En daarnaast, wat móet ik er mee? :')

Hier verder nog geen dates op de planning. Wel een paar leuke gesprekken, maar nog geen concrete plannen.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 10:26

Ik vraag me echt af hoeveel meiden een foto van hun doos maken en *perongelijk* versturen _O- ergens hebben mannen idee dat vrouwen van dickpics houden

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 10:26

Winged schreef:
Yonker schreef:

Misschien dat deze het nu leert dat het gewoon 'exit' is :=

Een dickpick stuur je naar je sex-scharrel. Niet naar iemand met wie je graag verder wil...

Nou ook dan hoef ik ze niet hoor :') vind het zo'n afknapper!

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 10:39

Zo ik heb wat gemist gisteren zie ik :+

@Resistance er is al genoeg over gezegd nu, dus ik ga geen spuit 11 zijn. Maar ik wil je sterkte wensen en hou de eer aan jezelf. Ga je niet tot zijn niveau verlagen. Koppie op!

Dick picks vind ik ook absoluut een nog go. Beetje teasing foto's na een paar weken appen moet kunnen :=

Ik zie m'n date morgen weer. Vrijdag op wintersport, so excited. Fijn dat ik hem daarvoor nog even kan zien. :+: