Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

estja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 21:27

Ik lees hier vanmorgen dat iemand bij sweet Mamselle heeft besteld maar die heeft nu de winkel dus gesloten. Balen! :(

Heeft ze iedere keer een partij melts die ze erop zet en op=op ofzo?

Yellomofoon

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 21:42

Klopt estja, haar winkel gaat telkens eventjes open met een hele hoop nieuw gemaakte melts, op = op :)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 21:51

Santigo_ schreef:
Daar heb je gelijk in Alwiene, ik was ergens ook allang blij dat ik in ieder geval alle geuren had gekregen die ik had besteld := Maar het is veel meer gedoe, en ik denk dat veel mensen toch sneller en meer bij haar zouden bestellen als het wat vaker goed zou gaan.

Wel alles schoon gekregen WME? Ik blaas sindsdien ook echt heel voorzichtig mijn kaarsje uit

Ja alles schoon.
Ik ben altijd voorzichtig knoei ook met gieten niet. Wel een keer eerder gehad dat een handvat van de maatbeker brak, maar dat lag alleen op de vloer. En met linoleum is dat best makkelijk schoonmaken. Alleen nu moet ik morgen dus kastje weer bekijken, daar was ik met een schuurspons aan de haal gegaan dus denk dat die nog in de olie moet anders is die zo grauw, normaal zou ik dat rustig een week kunnen laten zitten. Maarja morgen komen er hier mensen en dan wil je dat gewoon gedaan hebben, kast staat naast de tv dus je kijkt er tegen aan.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 22:13

Had Annemarie toch nog maar een mailtje gedaan om na te gaan of het 'kadootje' inderdaad een kadootje was, en dat klopte wel, lief van haar. Maar ik heb ook meteen gevraagd of ze wil dat ik de 2 verkeerde daylights en het doosje goose creek terugstuur en daar heb ik als antwoord op dat het niet teruggestuurd hoeft te worden. Maar ik voel me hier toch wel een beetje bezwaard over, van de week ook al een paar verkeerd geleverde dingen mogen houden en dan nu weer?

Heb ook wel medelijden met haar hoor, dan héb je personeel, kan je het alsnog beter zelf doen omdat je anders dubbel werk hebt. Ben je ook weer lekker mee :=

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 22:15

hm. aan de andere kant. als alles gewoon beter geregeld was hoefde er ook niks retour toch ?

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 22:23

Alwiene schreef:
Had Annemarie toch nog maar een mailtje gedaan om na te gaan of het 'kadootje' inderdaad een kadootje was, en dat klopte wel, lief van haar. Maar ik heb ook meteen gevraagd of ze wil dat ik de 2 verkeerde daylights en het doosje goose creek terugstuur en daar heb ik als antwoord op dat het niet teruggestuurd hoeft te worden. Maar ik voel me hier toch wel een beetje bezwaard over, van de week ook al een paar verkeerd geleverde dingen mogen houden en dan nu weer?

Heb ook wel medelijden met haar hoor, dan héb je personeel, kan je het alsnog beter zelf doen omdat je anders dubbel werk hebt. Ben je ook weer lekker mee :=

Dat is de pest met personeel ;)

Als je iets goed wil doen, moet je het zelf doen :j

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 22:24

Wow wat gaan jullie toch snel... :D

Mooie geurpost allemaal! Ik heb met de valentijnsactie toch geen bestelling geplaatst. Ik ga denk ik 2e Paasdag gewoon eens ruiken :) De kaarsen vind ik toch iets te duur om op de gok te kopen... Zeker omdat hier zo veel verschillende ervaringen te lezen zijn. Dan toch liever goed kiezen :) Is het ook een idee om dan die ruildoos op te stellen en onderling eventueel al wat te ruilen? Ik heb echt veel liggen wat ik droog niet lekker vind...

Nu Cozy Home van Village Candle op de brander. De geur is wel lekker, maar echt wat te sterk naar mijn zin...

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 22:24

Ik vind Annemarie een heel lieve vrouw, maar ook erg rommelig in haar doen en laten dus het is niet zo dat het me echt verbaast dat er veel mis gaat. Overigens heb ik geen recht van spreken want ik doe het haar niet na, ben ook een enorme rommelkont :)!

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 22:28

Celestial schreef:
Nu Cozy Home van Village Candle op de brander. De geur is wel lekker, maar echt wat te sterk naar mijn zin...

Te sterk?? >;) hij is heerlijk!!!! <3

Ik heb decadence kaars van village aan. Hijs is heerlijk en heb al een mooie pool!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 22:32

Alwiene schreef:

Heb mij al meerdere keren de vraag gesteld dat ze op zo een manier toch failliet moet gaan? :P

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 22:36

Ja, de geur is prima, maar zelfs met het raam open geurde hij nog enorm. Dat neemt nu wel wat af :) Volgende keer misschien een half blokje gebruiken

Inderdaad jammer dat er zo vaak wat mis gaat bij de 1000poot, maar Annemarie lost het wel erg lief op :) Knap dat ze zo draaiende kan blijven. Ben erg benieuwd naar de nieuwe site! Heeft iemand al ervaring met het nieuwe merk?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 22:48

DeMolenhoek schreef:
Alwiene schreef:

Heb mij al meerdere keren de vraag gesteld dat ze op zo een manier toch failliet moet gaan? :P

Dat zou een drama zijn, waar moet ik dan Kringle enzo gaan kopen? :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 22:49

Haha! Maar echt, als ik zie wat er allemaal fout gaat/nagezonden wordt/verkeerd gezonden en mogen houden. Daar verliest ze toch immens op...

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 22:54

DeMolenhoek schreef:
Haha! Maar echt, als ik zie wat er allemaal fout gaat/nagezonden wordt/verkeerd gezonden en mogen houden. Daar verliest ze toch immens op...

Ja precies, als ik zie dat ik dus nu 2 bestellingen ontvang (beide over de vz vrije grens maar niet ver erover) en die in nu dan helemaal 4 leveringen krijg. Dus ze moet 4 pakketjes verzenden. Doet er nog kadootjes bij. En al die verkeerd geleverde dingen mag ik dan ook nog houden. Die verdient geen cent meer aan mij deze bestellingen. Natuurlijk blijf ik er doordat ze het netjes oplost wel bestellen en gaat ze hopelijk in de toekomst dus weer aan mij verdienen, maar voel me er wel bezwaard door. Aan de andere kant vind ik het supernetjes dat ze zegt hou maar. Want met terugsturen zit je toch ook weer met tijd energie en kosten. Niet dat ik het een probleem had gevonden om het wel terug te sturen hoor ;) Maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die daar niet blij van worden en dat ze het daarom ook maar gewoon zo laat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 23:07

Wauw!!! Heb net mail gekregen van Pure Soap! Heb bij ordernummer wordt lotnummer een cadeaubon van €10 gewonnen!

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 23:19

Ooh lekker DMH!! Een goede reden om weer te bestellen dus! haha

Ja hoe Annemarie het allemaal doet is mij ook wel eens een raadsel met al die dubbele verzendingen en extratjes enzo :D

Had nog een cupje Hans en grietje, net maar op de brander gegooid.
Mijn anijs is bijna op -O- dat kan echt niet!! Heb nog maar een halfje..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 23:22

Kirja: Ja, ben echt even helemaal *\%/*

Hans en Grietje lijkt mij een heerlijke geur :)

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 23:24

Oh lekker Molenhoek!

Ja echt he Alwiene!
Bij mij ook elke keer....nu gaat het bij mij om een jar van Villige..is toch vrij duur als cadeautje en nog een daylicht erbij..

Wel mooie Pool na 25 min. trouwens!
Afbeelding
Afbeelding

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 23:24

Gefeliciteerd DMH :D Ik had de uitslag wel gezien, maar zelf niet in de prijzen en wist uiteraard jouw ordernummer niet hahaha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 23:27

Ik had het zelfs niet door! Had de winnaars gefeliciteerd zelfs. Kreeg ik daarnet opeens mail. Kon het even niet geloven!

Cerastes: Je hebt nu wel vrij veel jars besteld als ik het goed zie? :)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 08:14

Gefelixiteerd DMH... Reden tot weer bestsllen hahahaha! :)

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-16 08:20

Gefeliciteerd Stamper!

Leuk DMH!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 08:28

Gefeliciteerd Molenhoek en Stamper!!

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 08:41

DeMolenhoek schreef:
Ik had het zelfs niet door! Had de winnaars gefeliciteerd zelfs. Kreeg ik daarnet opeens mail. Kon het even niet geloven!

Cerastes: Je hebt nu wel vrij veel jars besteld als ik het goed zie? :)

Hihi ja idd komt door dat rare virus wat verspreid word...heeft iets te maken met acties,korting,duizendpoot... }>
Maar ik vind melts toch wel fijner hoor. Maar die jars staan wel heel leuk!

O gefeliciteerd trouwens! En stamper ook!! *D

Edit;
Heb gisteravond laat op de slaapkamer nog mn "cadeautje" aan gehad Christmas on the beach.
Hij is echt heerlijk!!! <3

Afbeelding

Na ongeveer 25 min.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Cerastes op 24-02-16 08:51, in het totaal 2 keer bewerkt

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-16 08:45

Welke heb je verkeerd gekregen Cerastes? En wat vind je van de Village jars?