Heeft ze iedere keer een partij melts die ze erop zet en op=op ofzo?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Santigo_ schreef:Daar heb je gelijk in Alwiene, ik was ergens ook allang blij dat ik in ieder geval alle geuren had gekregen die ik had besteldMaar het is veel meer gedoe, en ik denk dat veel mensen toch sneller en meer bij haar zouden bestellen als het wat vaker goed zou gaan.
Wel alles schoon gekregen WME? Ik blaas sindsdien ook echt heel voorzichtig mijn kaarsje uit
Alwiene schreef:Had Annemarie toch nog maar een mailtje gedaan om na te gaan of het 'kadootje' inderdaad een kadootje was, en dat klopte wel, lief van haar. Maar ik heb ook meteen gevraagd of ze wil dat ik de 2 verkeerde daylights en het doosje goose creek terugstuur en daar heb ik als antwoord op dat het niet teruggestuurd hoeft te worden. Maar ik voel me hier toch wel een beetje bezwaard over, van de week ook al een paar verkeerd geleverde dingen mogen houden en dan nu weer?
Heb ook wel medelijden met haar hoor, dan héb je personeel, kan je het alsnog beter zelf doen omdat je anders dubbel werk hebt. Ben je ook weer lekker mee
Alwiene schreef:Had Annemarie toch nog maar een mailtje gedaan om na te gaan of het 'kadootje' inderdaad een kadootje was, en dat klopte wel, lief van haar. Maar ik heb ook meteen gevraagd of ze wil dat ik de 2 verkeerde daylights en het doosje goose creek terugstuur en daar heb ik als antwoord op dat het niet teruggestuurd hoeft te worden. Maar ik voel me hier toch wel een beetje bezwaard over, van de week ook al een paar verkeerd geleverde dingen mogen houden en dan nu weer?
Heb ook wel medelijden met haar hoor, dan héb je personeel, kan je het alsnog beter zelf doen omdat je anders dubbel werk hebt. Ben je ook weer lekker mee
DeMolenhoek schreef:Alwiene schreef:Had Annemarie toch nog maar een mailtje gedaan om na te gaan of het 'kadootje' inderdaad een kadootje was, en dat klopte wel, lief van haar. Maar ik heb ook meteen gevraagd of ze wil dat ik de 2 verkeerde daylights en het doosje goose creek terugstuur en daar heb ik als antwoord op dat het niet teruggestuurd hoeft te worden. Maar ik voel me hier toch wel een beetje bezwaard over, van de week ook al een paar verkeerd geleverde dingen mogen houden en dan nu weer?
Heb mij al meerdere keren de vraag gesteld dat ze op zo een manier toch failliet moet gaan?
DeMolenhoek schreef:Haha! Maar echt, als ik zie wat er allemaal fout gaat/nagezonden wordt/verkeerd gezonden en mogen houden. Daar verliest ze toch immens op...
DeMolenhoek schreef:Ik had het zelfs niet door! Had de winnaars gefeliciteerd zelfs. Kreeg ik daarnet opeens mail. Kon het even niet geloven!
Cerastes: Je hebt nu wel vrij veel jars besteld als ik het goed zie?