Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tazzey schreef:Ik heb net een geniale plugin ontdekt. Coschedule, een planner voor Wordpress waarmee je dus heel gemakkelijk artikelen kunt plannen, ook social media zit erin. Hij kost slechts $10 per maand dus dat is goed te doen.
Tazzey schreef:Ik benader zelf geen bedrijven om spullen te vragen. Ik ben zelf benaderd door verschillende bedrijven. Zij vertelden mij dat als bloggers bij hun om spullen vragen dat ze op de zwarte lijst belanden. Vragen wordt in de cosmetica in ieder geval niet op prijs gesteld, er zullen uitzonderingen zijn.
Als je spullen krijgt loont het wel om te vragen of je in het artikel moet melden dat je spullen gekregen hebt van het bedrijf. Ik heb twee grote merken die het niet willen en bij een ander meld ik het wel altijd.
Ik dacht zelf namelijk dat je het altijd moest vermelden maar een van de grote nagellak merken wil het dus niet omdat ze anders benaderd worden door hordes bloggers die ook producten willen.
Nu ben ik zelf helemaal niet goed in vragen. Ik fotografeer voor een importeur en zij heeft gezegd dat als ik dingen in haar assortiment interessant vind dat ik erom moet vragen maar ik durf dat dus niet. Ergens in mijn brein hoor ik dan een stemmetje wat zegt "kinderen die vragen..."![]()
Ik heb vandaag weer een mooi thermo gellakje van Layla op mijn blog. Jammer dat hun gellakken geen mooie namen hebben. Soms zijn er nagellakken die ik puur wil hebben vanwege de naam.