Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marit

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 10:05

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 12:36

Leuk Marit!

Ik heb vandaag Butterfly Kiss uit de Kaviar Gauche collectie van Catrice. Best een mooi kleurtje.

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 13:34

Ik heb vandaag ook een nieuwe blog gepost: Vandaag is paars :)

Tazzey, wat een mooie kleur is dat zeg!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 13:50

Ik heb net een geniale plugin ontdekt. Coschedule, een planner voor Wordpress waarmee je dus heel gemakkelijk artikelen kunt plannen, ook social media zit erin. Hij kost slechts $10 per maand dus dat is goed te doen.

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 16:46

Wat zijn jullie allemaal weer druk geweest, leuke artikelen weer hoor! :)
Ik ben weer terug in Nederland, dus ook maar weer beginnen met schrijven.

(Maar morgen eerst voor het allereerst zelf los op mijn jonge paardje rijden! Er offtopic, maar ik moest het even delen :D )

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 17:35

Tazzey schreef:
Ik heb net een geniale plugin ontdekt. Coschedule, een planner voor Wordpress waarmee je dus heel gemakkelijk artikelen kunt plannen, ook social media zit erin. Hij kost slechts $10 per maand dus dat is goed te doen.

Dat zit toch ook al standaard in WP. Ik gebruik het altijd al. Ik kan er zelfs een boodschap aan toevoegen als ie automatisch op de SoMe plaatst die ik aangeef.

Mijn blog gaat over het maken van een trainingsschema voor 1 week voor je paard. Ideall om mee te beginnen als je niet gewend bent aan planningen en lijstjes maken voor op stal. Makkelijk beginnen en kijken hoe het bevalt.
How to plan your week in 5 easy steps

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 18:01

Wel minder uitgebreid. Je kunt hier een hele agenda maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 18:59

Ik heb even een vraag aan jullie. Ik heb aanstaan dat ik comment eerst moet keuren voor ze daadwerkelijk online komen. Nou krijg ik vrij weinig spam, maar wel de meest bijzondere berichten zeg maar.

Iemand reageert op een reisverslag over Zwisterland dit:
Dit is ook zo iets waar jij mee bezig blijft, een blejivnde UFO. Ja, internet is een grote verleider wat leuke projecten betreft. Ik moet me ook verbijten om niet aan die nieuwe quilt te beginnen. Eerst 3 ufo(otjes) afmaken, grrrrr.

:') :') :') :') :') :') :') :')
Het is nog geen spam ook, deze persoon heeft bij zijn website een Facebook profiel toegevoegd van een echt bestaand iemand. Heeft gewoon vrienden, foto's etc er op staan. En ook serieus dingen gedeeld over UFO's. Het is wel een Belg, maar ik kan mij niet voorstellen dat dit klopt zeg maar. Wat doen jullie met dit soort reacties? Ik markeer ze altijd toch als spam, maar volgens mij kan het geen echte spam zijn omdat ik een re captcha aan heb staan.

Oh en tijdens het typen zie ik nu een nieuwe reactie. Dit is een compleet verhaal en deze persoon vraagt uitleg over wat hij zou kunnen aanschaffen. Nou zou dat wel kunnen kloppen, maar deze richt zich aan 'Kenneth Verburg'. Dat is niet mijn naam :')

Zit iemand mij nou vreselijk in de zeik te nemen of is dit een soort spam waar iets meer moeite (re Captcha intikken) voor wordt gedaan :’)?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 19:04

Ik heb de Akismet plug-in, die filtert alle rare berichten er voor me uit :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 19:06

Die heb ik ook aanstaan, meeste onzin wordt er ook uit gefilterd.

miszeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 19:23

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 19:41

Ik weet het niet zo goed Wianca... Het lijkt mij gewoon spam, maar als je er wel een reCaptcha tussen hebt zitten vind ik het wat gek. Ik had nog niet gehoord van spamrobots die dat kunnen invullen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 20:25

Ik ook niet, maar ik vind het ook zo vreemd dat er een echt kloppend e-mailadres en een facebook account aanhangt. Toen ik Akismet niet aan het staan kreeg ik er dan bijvoorbeeld een e-mailadres als fhksaa3829@gmail.com bij te staan. Nu krijg ik bij wijze van pietjansen@gmail.com met een facebook account die bij deze naam hoort. Echt heel bizar _O-

Ik ga een andere reCaptcha/variant er op zoeken en dat eens testen.

Klein stukje uit het berichtje wat gericht was aan een verkeerde naam, originele bericht is veel langer:
"Met veel plezier lees ik als iets meer dan beginnend amateurfotograaf je diverse fototips. Nu zou ik graag een tip van een geheel andere orde ontvangen. Ik fotografeer met een Sony Cybershot DSC W120. Voor het ‘huis-tuin-en-keuken-gebeuren’ is daar niets mis mee. Eventueel corrigeer ik IETS via Picasa, maar ik wil nu meer. Ik zie door al die vele, vele test, door de bomen het bos niet meer. Welke camera (en lenzen) zal ik nu aanschaffen? Het liefst fotografeer ik mijn voetballende zoon, de natuur tijdens mijn wandelingen en macro."

Dit komt dus niet op een mislukte google translate op mij over..

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 22:31

De meeste captcha plugins houden de echte spammers niet tegen. In het begin had ik vrijwel geen spam. Nu zo'n 200 tot 300 per dag. Ik heb een eigen spam plugin gemaakt en die werkt goed. Akismet vind ik soms te streng.

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 08:16

Klinkt inderdaad niet als een computer-vertaald stukje nee... Gek.. Misschien dat iemand bezoekers naar zijn eigen site wil trekken en dan overal maar reageert (met hetzelfde stukje), ofzo?

Mijn eerste post vanuit Nederland weer: Back in the Netherlands, and Back to Blogging

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 10:21

Ik heb mijn blog online en de eerste berichtjes er op staan. Ik geloof dat ik best tevreden ben tot nu toe, behalve over de desktop versie! Dan zie je gewoon de volledige blog post op de voorpagina staan, maar ik kan nergens iets vinden of ik maar een gedeelte kan laten weergeven... Wel hoeveel berichten er op mogen staan. Die lange lappen tekst zo op de voorpagina vind ik helemaal niets. Mobiele versie vind ik veel beter wat dat betreft.

Iemand die weet of je dit kan aan passen en zo ja waar? :oo
Bedankt alvast!

Het is trouwens in blogspot, eerst even kijken of t bloggen me goed bevalt en dan ga ik eens op zoek naar een andere/professionelere. Deze was zo makkelijk, vooral voor op de telefoon (doe ik eigenlijk alles mee).

http://www.paardenkennis.blogspot.nl

Verder tips enz zijn ook heel erg welkom! Qua layout, maar ook op de posts zelf, etc. Al staat er natuurlijk niet zoveel op nog. Ik hoop dat ik heel veel van jullie kan en mag leren! Heb er tot nu toe in ieder geval heel veel plezier in.

Lees al jullie blogs gezellig mee! Daar haal ik veel inspiratie, enzovoorts uit. Verder geen ervaring, dus kan niet zoveel erover zeggen hihi. Zie wel dat sommige dagelijks posten, veel respect voor! Dat gaat mij alleen nooit lukken, vanwege ziekte nu en straks (hopelijk) weer studeren!

Eef01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 20:17

Wat een mooie/leuke blogpost zijn er geschreven!
Ik heb deze week alweer wat blogberichten geplaatst maar ben te lui om ze in een linkje te zetten.Wel zet ik even een linkje naar de blogpost van vandaag. Gaat over mijn vriendin haar blog (ze is maar net begonnen maar de blog gaat over haar eetstoornis ) Schrijven helpt!

miszeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 11:05

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 11:22

Ik moet direct terug denken aan de TopGear Vietnam special. Hilarisch! Zij doen Hoi An ook aan en laten er inderdaad ook, overigens afschuwelijke, maatpakken maken. :D

Ik heb vandaag OPI Silver Canvas op mijn blog. Wéér een zilveren metallic van OPI, een mooie maar niet unieke nagellak.

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 20:47

HippoLogic schreef:
Ik weet al wat er met mijn blog is gebeurd: het is in 1985 gepost. En daarom staat ie dus onderaan bij mijn gepubliceerde blogs. Ik had hem in gescheduled en dat was wel goed gegaan, ergens is er iets misgegaan met het jaartal.

geweldig :j :') :') :') _/-\o_

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 20:52

Tazzey schreef:
Ik benader zelf geen bedrijven om spullen te vragen. Ik ben zelf benaderd door verschillende bedrijven. Zij vertelden mij dat als bloggers bij hun om spullen vragen dat ze op de zwarte lijst belanden. Vragen wordt in de cosmetica in ieder geval niet op prijs gesteld, er zullen uitzonderingen zijn.
Als je spullen krijgt loont het wel om te vragen of je in het artikel moet melden dat je spullen gekregen hebt van het bedrijf. Ik heb twee grote merken die het niet willen en bij een ander meld ik het wel altijd.
Ik dacht zelf namelijk dat je het altijd moest vermelden maar een van de grote nagellak merken wil het dus niet omdat ze anders benaderd worden door hordes bloggers die ook producten willen.
Nu ben ik zelf helemaal niet goed in vragen. Ik fotografeer voor een importeur en zij heeft gezegd dat als ik dingen in haar assortiment interessant vind dat ik erom moet vragen maar ik durf dat dus niet. Ergens in mijn brein hoor ik dan een stemmetje wat zegt "kinderen die vragen..." :o

Ik heb vandaag weer een mooi thermo gellakje van Layla op mijn blog. Jammer dat hun gellakken geen mooie namen hebben. Soms zijn er nagellakken die ik puur wil hebben vanwege de naam. :D

Oke, ik wist niet dat je niet om spullen mag vragen. Ik bel gewoon bedrijven uit mijn zakelijke netwerk op en vraag of ze wat op willen sturen (dus niet via een PR bureau). Tot nu toe heb ik geen problemen ondervonden.

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 21:00

Hoi, het was even stil aan deze kant i.v.m. vakantie in Frankrijk (waar ik nog tot de 13de ben) en defect internet. Maar gelukkig is het vandaag gemaakt dus ik ben er weer.

Wij hebben vandaag een blog geschreven over het kiezen van de juiste bikini. Omdat veel vrouwen dit ellendig vinden heeft Willemijn een aantal professionele stijltips op een rij gezet. Hiermee kan je zelf de ideale bikini voor jouw figuur kopen.

http://www.beautyfanatic.nl/help-lastmi ... ing-kopen/

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 22:22

Sietje, ik denk dat jij er ook heel anders instaat dan de mensen waar bedrijven door lastig gevallen worden. Zeker als het al in je netwerk zit is het een ander verhaal. Ik bedoelde dus echt beginnende bloggers die ongegeneerd bedelen bij bedrijven. "Ik zie dat jij blogger x sponsord dus dat wil ik ook."

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 07:49

Hey ! :D

Ik zit er al wat langer aan te denken om een blog te starten en te gaan bijhouden.
Echter heb ik echt geen idee waarmee je het beste kunt beginnen en hoe je alles er super uit kan laten zien.
Mijn voorkeur gaat uit naar een betaalde blog, zodat je geen .weebly etc in je titel moet hebben.
Iemand die me kan helpen aan een blog :D

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 09:03

Ik heb een Wordpress site die ik zelf host. Er is voldoende te vinden op internet over dit platform en hoe het werkt. Kijk daar eens rond.

Ik heb vandaag weer een thermo gelpolish van Layla op mijn blog. Zo jammer dat die nummers hebben en geen toffe namen.