DuoPenotti schreef:Kan het trump gebeuren niet in het trump topic aub?
[NM] Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen
Nee, je mag je ook ergeren over Trump en die ander.
Marcella, sterkte voor jou en je katten, dat is niet grappig.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DuoPenotti schreef:Kan het trump gebeuren niet in het trump topic aub?
hahahatsjoe schreef:DuoPenotti schreef:Kan het trump gebeuren niet in het trump topic aub?
Nee, je mag je ook ergeren over Trump en die ander.
Marcella, sterkte voor jou en je katten, dat is niet grappig.
Eapy schreef:Heb me vandaag aan mezelf geërgerd. Werk is zo extreem druk, we hebben te weinig mensen en iedereen is er helemaal klaar mee. Wil graag m’n beste voetje voorzetten en blijf op werk positief en gezellig en stort thuis (bij m’n arme vriend) dan helemaal in.
Tegelijkertijd een bruiloft plannen, net een huis gekocht en nu dus ons huis verkopen, laatste (belangrijke) maanden van mijn versnelde opleiding… en toen stopte thuis het internet (en bij ons dus ook de lampen en de deurbel) ermee en toen was ik het even heeeelemaal zat.
Gelukkig heeft mijn vriend vandaag alles uit handen genomen, zou niet weten wat ik zou moeten doen zonder hem. Ik mag niet zeuren want we hebben zo veel geluk met alles… maar ik vind het wel even veel allemaal![]()
En makelaars zijn stom. Dat nep-aardige popi-opi gedoe altijd… je hoeft niet te doen alsof we elkaar al jaren kennen, doe je werk en ik betaal je. Klaar.
Bloodymary schreef:Eapy schreef:Heb me vandaag aan mezelf geërgerd. Werk is zo extreem druk, we hebben te weinig mensen en iedereen is er helemaal klaar mee. Wil graag m’n beste voetje voorzetten en blijf op werk positief en gezellig en stort thuis (bij m’n arme vriend) dan helemaal in.
Tegelijkertijd een bruiloft plannen, net een huis gekocht en nu dus ons huis verkopen, laatste (belangrijke) maanden van mijn versnelde opleiding… en toen stopte thuis het internet (en bij ons dus ook de lampen en de deurbel) ermee en toen was ik het even heeeelemaal zat.
Gelukkig heeft mijn vriend vandaag alles uit handen genomen, zou niet weten wat ik zou moeten doen zonder hem. Ik mag niet zeuren want we hebben zo veel geluk met alles… maar ik vind het wel even veel allemaal![]()
En makelaars zijn stom. Dat nep-aardige popi-opi gedoe altijd… je hoeft niet te doen alsof we elkaar al jaren kennen, doe je werk en ik betaal je. Klaar.
Laat een leuke tijd in je privéleven (bruiloft, verhuizen), niet verpesten door chaos op je werk waar je zelf niks aan kunt doen. Dan laat het daar maar in de soep lopen, misschien komt er dan een oplossing. Beter daar instorten dan thuis dan. En als er te weinig personeel is, dan is er altijd nog een oplossing: minder klanten. Dat vergeten werkgevers vaak.
Nyaleti schreef:M'n pa heeft het ongelooflijk druk met de boerderij. Vraagt nooit om hulp omdat hij eigenwijs is en wij er vaak toch niks mee kunnen.
Vraagt nu wel of ik kan helpen met koeien scheren (zo'n takke klus..). Is waarschijnlijk veel te zwaar voor m'n stomme chronisch pijn lijf. Maar ik wil hem een keer kunnen helpen en baal eigenlijk heel erg dat ik het dus (pijnvrij) niet kan..![]()
maar waarschijnlijk ga ik gewoon heel hard m'n grens over om hem toch te kunnen helpen, hij doet ook veel voor mij.
daantjuhhh schreef:Nyaleti schreef:M'n pa heeft het ongelooflijk druk met de boerderij. Vraagt nooit om hulp omdat hij eigenwijs is en wij er vaak toch niks mee kunnen.
Vraagt nu wel of ik kan helpen met koeien scheren (zo'n takke klus..). Is waarschijnlijk veel te zwaar voor m'n stomme chronisch pijn lijf. Maar ik wil hem een keer kunnen helpen en baal eigenlijk heel erg dat ik het dus (pijnvrij) niet kan..![]()
maar waarschijnlijk ga ik gewoon heel hard m'n grens over om hem toch te kunnen helpen, hij doet ook veel voor mij.
Waar woont je vader?
Ik heb 25 jaar geleden koeien geschoren. Vond het geweldig