Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 13:12

MarlindeRooz schreef:
Dat mijn vriend graag "gezond" wil eten. Dus aardappeltjes gebakken in olie / boter mag niet. Pasta komt niet door de keuring. Zijn nou net dingen die ik graag eet.

Ik kon toch ook wel aardappels koken dat kon ook best binnen 15 min. :j Knappe vrouw die binnen 15 min aardappelen schilt, in blokjes snijdt en gaar kookt. :))

Toch knap dat je dat in 15 min kan, zo lang doe ik over 1 aardappel schillen :') ik vind pasta en gebakken aardappelen toch best gezond hoor.

_Nancy

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 13:13

Ik bedenk me 1x in de 10 jaar dat ik eens op mijn pensioenoverzicht wil gaan kijken, werkt de website niet :roll:

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 13:16

Spierpijn van het zwemmen…

Zonder eiwitten eten is niet gezond. Als je je spieren af wilt breken moet je dat doen.

Ik zou gewoon koken wat je wilt en dat gezond is. Wil hij het niet? Zijn probleem, niet zo zeuren om niks.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 13:33

Zonder snelle koolhydraten eten is wel goed, al moet je niet alle koolhydraten weg willen halen. Je hebt ze ook gewoon nodig. Zonder snelle energie geen langzame energie.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 13:58

Snelle koolhydraten hebben ook zeker hun plek, alleen is de bank warop je hele dag uitgebreid ligt te netflixen niet die plek ;)

--------------

Ik voel me ineens helemaal ziek, zwak en misselijk terwijl ik straks nog naar buiten moet voor mijn paard. En uiteraard is het meteen de eerste dag in maanden dat het flink doorregent :')

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 14:20

Maar op de een of andere manier is dat wel altijd het moment waarop ik die snelle koolhydraten wil :+

Beterschap Fly! Zo rot is dat..... en het weer motiveert niet :')

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 14:41

Happy anniversary voor mij *\o/* één jaar ziek zijn jippiejeej..

Oorspronkelijke plan was om uiterlijk deze maand te emigreren. Mijn droom te leven waar ik jaren zo hard voor geknokt heb en alles voor heb opgegeven. Nu ben ik blij als ik een grote ronde met de hond kan wandelen zonder teveel pijn.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 14:44

Oh wat vreselijk zuur en bitter. Ik wens je echt mega veel sterkte, wat kan dat bitter zijn.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 14:49

Ben 1 jaar en 4 maanden ziek en zolang bijholten blijven rommelen zal het niet snel over zijn. :=

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 14:51

Marcella schreef:
Ben 1 jaar en 4 maanden ziek en zolang bijholten blijven rommelen zal het niet snel over zijn. :=

Soms is gewoon niet reageren ook een optie….

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 14:54

Dat de kat in bed moest kotsen. Dus nu gedwongen mijn beddegoed in de was gesmeten.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 14:59

Ik hoor steeds een knoepend/knappend geluid, alsof iets loslaat.

Ik kon er steeds m'n vinger niet op leggen. Blijkt een van de enorme bladeren die m'n strelitzia aan het uitpersen is, open te gaan :'). Goedemiddag.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-23 15:00

Marcella schreef:

Een les in "Hoe maak ik alles over mezelf?"

Marcella, je bent niet de enige die langdurig ziek is. En ik kan en mag niet oordelen, maar jij kunt nog steeds meer dan alleen een rondje met de hond. Ongepaste reactie als je het mij vraagt en wekt geen medeleven op ofzo, als dat je doel is. Eerder het tegenovergestelde.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 15:01

_San87_ schreef:

Ik kon er steeds m'n vinger niet op leggen. Blijkt een van de enorme bladeren die m'n strelitzia aan het uitpersen is, open te gaan :'). Goedemiddag.

Hahha nja dan is dat wel iets dat loslaat :))

Mannen en onuitputtelijke liefde voor voetbal. Jep.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 15:11

_San87_ schreef:

Dat zal wel heel apart klinken. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 15:13

Marcella schreef:

Afbeelding

@Nyaleti :(:)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 03-10-23 15:46, in het totaal 1 keer bewerkt

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 15:14

Is het normaal om je zo moe te voelen nadat je de tweede week na je vakantie weer aan het werk ben? Voel me erg moe en nergens zin in, heb een burnout gehad en ben ontzettend bang dat ik weer terug ga vallen

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 15:20

Zebrastreep schreef:
Alja schreef:

Oh dat heb ik zo vaak gehad toen ik nog werkte bij de Praxis en in werk kleding naar de action ging en dan bij de lampen ofzo aan het kijken was :+
Alsof ik advies geef in elke random winkel

Heb je dan niet de neiging om erop den duur serieus op in te gaan :') mijn vraag is altijd overkomt het iedereen een keer om aangezien te worden als medewerker? Ik heb het ook al een aantal keren gehad terwijl ik gewoon soms een jas aan had.

Neeeeee want ik heb er toch geen reet verstand van :+
Was gewoon caissière

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 15:21

Wat zuur Nyaleti :(:) Zeker zo’n bepaalde datum onderstreept dat dan weer extra :\

Over snelle koolhydraten gesproken, ik en mijn mateloosheid gaan zo de nieuwe vega burger bij de Mac eten én de vega nuggets :') Maar wel naar de stad gefietst en gaan zo de markt nog over. Dan mag het, toch? O:)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 15:26

fjordjes schreef:
Is het normaal om je zo moe te voelen nadat je de tweede week na je vakantie weer aan het werk ben? Voel me erg moe en nergens zin in, heb een burnout gehad en ben ontzettend bang dat ik weer terug ga vallen

Herkenbaar! Maar ik geef het de schuld aan 'ander ritme'. In de vakantie heb je natuurlijk een totaal ander ritme dan tijdens werkweken. Net zoals dat je tijdens vakantie ook vaak even moet 'schakelen' moet je dat nu ook weer.

Wees lief tegen jezelf, vanavond even lekker jou-tijd nemen. Komt goed!

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 15:29

_San87_ schreef:

Heb een plant in de tuin die al een maand zaden/vruchten wegschiet. Ik hoorde het geluid maar kon het niet plaatsen. En in de tussentijd stond ik om de haverklap te stampen op iets dat leek op een oversize teek. Dat bleken die zaden te zijn. 8)7

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 15:31

Nyaleti schreef:
Happy anniversary voor mij *\o/* één jaar ziek zijn jippiejeej..

Oorspronkelijke plan was om uiterlijk deze maand te emigreren. Mijn droom te leven waar ik jaren zo hard voor geknokt heb en alles voor heb opgegeven. Nu ben ik blij als ik een grote ronde met de hond kan wandelen zonder teveel pijn.

poedersuiker :knuffel:

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 15:32

Berdien schreef:
Wat zuur Nyaleti :(:) Zeker zo’n bepaalde datum onderstreept dat dan weer extra :

Over snelle koolhydraten gesproken, ik en mijn mateloosheid gaan zo de nieuwe vega burger bij de Mac eten én de vega nuggets :') Maar wel naar de stad gefietst en gaan zo de markt nog over. Dan mag het, toch? O:)

Ja, dat is de regel!

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 15:39

Dat ik de laatste 7 Disney plaatjes niet kan vinden/ ruilen.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 15:42

Niobe schreef:
Berdien schreef:
Wat zuur Nyaleti :(:) Zeker zo’n bepaalde datum onderstreept dat dan weer extra :

Ja, dat is de regel!

En als je heel hard roept "ik eet het om het te proberen, maar ik vind het eigenlijk niet lekker" want dan komen de calorieën er niet aan.