Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 18:55

fohadie schreef:
_San87_ schreef:
Oh, ik vind Hema taarten echt superlekker. Hele prima kwaliteit voor een hele prima prijs.

Taarten wel, maar of je de gevuld speculaas van de HEMA neemt, of van de bakker. Is bijna 5x zo goedkoop maar niet te vergelijken. Brood vind ik ook niet lekker van de HEMA, is ook fabrieks of diepvriesbrood.

Oh, dat weet ik niet want dat koop ik niet en brood bak ik zelf.

fjordjes

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 19:01

Zondag is m'n man jarig maar wie doet alles? Ik. En ik heb er he-le-maal geen zin in! Zaterdagavond ook nog slotconcert van Rowwen Heze, dat vind ik op zich wel leuk maar waarom valt dat altijd tegelijk.
Ik moet het hele huis schoonmaken, ik moet de boodschappen doen, ik moet rijden naar het concert/naar huis en hij hoeft alleen maar te werken, te slapen en te eten. Ik werk ernaast ook nog daar niet van maar pff alle dingen eromheen die ik moet doen. En ik heb al een schijthekel aan boodschappen doen dus hopelijk kan ik die laten bezorgen.

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 19:03

fjordjes schreef:
Zondag is m'n man jarig maar wie doet alles? Ik. En ik heb er he-le-maal geen zin in! Zaterdagavond ook nog slotconcert van Rowwen Heze, dat vind ik op zich wel leuk maar waarom valt dat altijd tegelijk.
Ik moet het hele huis schoonmaken, ik moet de boodschappen doen, ik moet rijden naar het concert/naar huis en hij hoeft alleen maar te werken, te slapen en te eten. Ik werk ernaast ook nog daar niet van maar pff alle dingen eromheen die ik moet doen. En ik heb al een schijthekel aan boodschappen doen dus hopelijk kan ik die laten bezorgen.

Kan je man niet helpen met de klusjes dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 19:14

Geef je man een schop onder zijn hol zeg.. :n

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 19:16

Mijn kat is sinds maandagavond verdwenen.

Soms komt ze savonds niet binnen omdat ze een dikke eigenwijs is.
Maar uiterlijk sochtends zodra als dat de deur open gaat of een rolluik omhoog staat ze paraat om naar binnen te mogen en te vreten.

Maandag middag toen we de trailer schoon maakten na het uitstapje na bourtange liep saar nog gek te doen op straat.
Gelukkig is het een doodlopende straat met nog 2 huizen na ons.

Toen we de trailer dicht hadden gedaan en weer in huis zijn gegaan is zij de bosjes in gedoken op zoek naar spoken....
En dat was de laatste x dat we haar hebben gezien -O-

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 19:19

Paard naar de kliniek, werk druk, tentamens volgende week, zo veel afspraken ook nog gepland, net een huis gekocht. Hoop dat het snel beter gaat met ons paard, anders weet ik echt niet hoe we aan t geld moeten gaan komen. Gedver.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 19:46

Nee die werkt van 7 tot 19u of langer en ook op zaterdag...

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 19:52

fjordjes schreef:

Wat is dat voor belachelijk werk dan? Of leeft hij om te werken?

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 19:56

Ik weet een leuk verjaardagscadeau voor je man. Een blije vrouw omdat ze de boodschappen heeft laten bezorgen en een betaalde schoonmaker het hele huis heeft laten doen. <<)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 19:57

fjordjes schreef:

En jij werkt niet?

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 19:59

hagelslag schreef:
fjordjes schreef:

En jij werkt niet?

Citaat:
Ik werk ernaast ook nog daar niet van maar pff alle dingen eromheen die ik moet doen.

even lezen :)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 20:00

Captain schreef:
fjordjes schreef:

Hij is loonwerker :+

Maar volgens mij is het echt al jaren behoorlijk 1 richtingsverkeer bij jullie?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 20:11

Mijn vader werkte nog wel meer dan dat en die ging na zijn werk ook gewoon nog klusjes doen en helpen in het huishouden. En dan werkte mijn moeder er bijna niet naast dus die had alle tijd voor het huishouden. Dat je kiest voor dat soort werk betekent niet dat je partner ervoor kiest om dan alles alleen te moeten doen. :(:)

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 20:12

Captain schreef:
fjordjes schreef:

Hij is loonwerker :+

Maar volgens mij is het echt al jaren behoorlijk 1 richtingsverkeer bij jullie?

Op dat gebied helaas wel ja

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 20:24

Ik baal er echt van dat ik geen artic monkey tickets heb kunnen halen -O- -O-

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 20:25

DuoPenotti schreef:
even lezen :)

Kack... Sorry Y;(
Ik ben scheel...

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 20:26

Mijn voeten zijn zo koud en mijn vriend wilt ze niet opwarmen ;( (aka zijn been eroverheen leggen :') )

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-22 20:28

Net een kwartier thuis en zo alweer door naar de sportschool. Ugh :')

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 20:31

CupCakes_ schreef:
Houd het maar op 60 tegenwoordig. Die mensen zijn kneiter irritant. :+

Nou hier schijnt 60 dus ook het nieuwe 80 te zijn. Schijt irritant. En dan rustig met 60, 65 de bebouwde kom binnen te rijden. Waar het dus 50 is. :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 21:04

Hilary schreef:
Cayenne schreef:
Snel een universele afstandsbediening aanschaffen voor de volgende keer :D

Ik las “universitaire afstandsbediening” en vond dat wel heel geavanceerd voor zappen :+

_O- _/-\o_ _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 21:50

Huisgenoot en (illegaal inwonende) vriendin die doen alsof ze dit hele huis voor henzelf hebben en werkelijk waar in elke ruimte hun zooi laten liggen, maar dan wel demonstratief mijn laarzen uit de woonkamer voor mijn kamerdeur neerzetten. Euh, gast, als jouw koffers, poef, motorpak, -helm en -laarzen in de woonkamer mogen liggen, dan mogen mijn laarzen daar ook staan, om nog maar te zwijgen over die voorraad schoenen van hun die beneden in de gang staan. :evaw:

Volgens mij zijn ze beledigd omdat ik afgelopen weekend hun was uit de wasmachine had gehaald omdat zij niet thuis waren en op een stoel had gelegd. Waar ik verder niets mee bedoelde, maar ik had gewoon de wasmachine nodig en wist niet hoe lang zij weg zouden zijn. Sindsdien doet hij héél vreemd en kortaf en ik krijg net te horen dat ik ook zijn pannen niet meer mag gebruiken, terwijl ik die altijd gewoon netjes na gebruik afwas en terugzet. :')

Dus uit wraak heb ik de pan die ik vandaag gebruikt heb met m'n ongewassen paardenhanden afgewassen. :')

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 23:09

Ik heb een nieuw toetsenbord en ik wil er mee typen maar ik heb niks om te typen dus typ ik dit zeer nutteloze bericht voor jullie.
Maar het is ook wel een beetje een ergernis want ik wil mn nieuwe toetsenbord uittesten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 23:19

Laatste 12 minuten aan het uitzitten op werk.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 23:30

fjordjes schreef:

En hoe zou hij het huishouden en zijn verjaardag dan regelen als jij er niet was?
Als mijn man het normaal zou vinden en zou verwachten dat ik alles doe, zou ik lekker een weekend weg voor mezelf plannen :evaw:
Maar goed, dat is een beetje rigoureus. Toch zou ik deze vraag wel bij hem neerleggen en hem attenderen op zijn eigen verantwoording. En als hij die niet wilt nemen dan viert ie maar niet zijn verjaardag.

Ik ben mijn dure en goede regenjas kwijt terwijl vanaf morgen de herfst toch echt zijn intrede gaat doen -O- laatste keer dat ik hem had was vorige week bij mijn moeder toen we met de honden naar het bos gingen. De dag erna naar stal gegaan, maar daar had ik hem niet in. Ook niet in de auto laten liggen, die heb ik leeggehaald om te verhuizen. Bij verhuizen alles in handen gehad, maar niet stilgestaan bij de regenjas. Inmiddels alles uitgepakt, geen regenjas. Hopelijk ligt hij bij mijn moeder, maar die had dat wel doorgehad denk ik. >;)

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 00:00

al een paar weken uitslag / allergische reactie op mijn nek en hoofd en geen idee waarvan. Inmiddel ook al anderhalve week allergie pillen aan het nemen maar die werken niet en het JEUKT (en allemaal bultjes overal)

nog een kleine ergernis: mijn parkiet zit graag de hele avond gezellig voor mijn gezicht te knuffelen, maar er valt dus wel elk kwartier ongeveer een poepje uit.. en soms zie ik ze niet dan kom je ze tegen als ze uitgesmeerd zijn... bah. Zou dat beest bijna een luier omdoen :)