assie schreef:Oui oui. Bien sûr. Je suis prêt.
Volgens Google translate dan
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
, lagen qua ideeën en voorkeuren op 1 lijn (was puur fysieke date om het even netjes te zeggen
).
Dus we eindigden op de slaapkamer en ik lig al in bed te wachten tot hij klaar is met uitkleden. En op het moment dat hij zijn spijkerbroek uitdoet komt er toch een lucht uit
Niet van dat hij vies was ofzo, maar gewoon een hele sterke lucht qua geslachtsdeel
Ja jeetje, wat doe je dan he...
F_Orumster schreef:Ojee, dat is ook wel een heel lastig moment om terug te krabbelen!
En hoef denk ik niet te zeggen dat het hier bij is gebleven
En nu werken aan een ruggegraat
F_Orumster schreef:Het is wel typisch een mechanisme van vrouwen om dan schuldig te voelen en het maar uit te zingen/hopen dat het snel voorbij is. Maar natuurlijk hebben we alsnog het recht om nee te zeggen, maar vrezen toch voor een escalatie, en kiezen voor de snelle weg. Met als nadeel dat het ons nog heel lang nablijft. In principe heb je nu een ervaring tegen je wil ondergaan.
Zie er de humor wel van in en vond het wel even grappig om te delen. Even een tegenhanger aan stinkende monden

F_Orumster schreef:Sex is als sushi voor vrouwen en als pizza voor mannen. Bij een slechte of matige pizza denk je 'ach het is in ieder geval een pizza' en bij slechte sushi blijft het je lang bij en hoef je even geen sushi weer.
En nog steeds gek op sushi
Suzanne F. schreef:Ik kom niet meer bij hier.
Wat erg. Ja om dan te zeggen, doe je broek maar weer omhoog, is ook wel weer erg. Al ken ik wel iemand die dit gezegd heeft toen bleek dat hij een micropenis had.
F_Orumster schreef:Dat is ook erg sneu, een micropenis kan iemand ook echt niks aan doen. Snap wel dat het niet aantrekkelijk is, het zou nog wel goedmaken als diegene heel kundig is met andere gereedschappen.
Geur is veel aan te doen, misschien in een enkel geval niet. Toch een andere orde, maar beiden werken niet lust verhogend.
Marocje schreef:.Maargoed, die kans is al kleiner gemaakt doordat ik via app dit soort dingen al bespreek.
Suzanne F. schreef:Ik kom niet meer bij hier.
Wat erg. Ja om dan te zeggen, doe je broek maar weer omhoog, is ook wel weer erg. Al ken ik wel iemand die dit gezegd heeft toen bleek dat hij een micropenis had.
Best sneu, maar hij had veel gewerkt aan zelfvertrouwen om überhaupt op dates te gaan. Het was een hele knappe jongen overigens, maar toch wel een verassing toen het er op aan kwam. Was overigens niks mis met hem verder (en opzich best leuk samen), maar penetratie wordt 'm inderdaad niet zo snel helaas (was ongeveer de grootte van een duim).