Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-26 21:17

assie schreef:
Oui oui. Bien sûr. Je suis prêt.
Volgens Google translate dan B-)

_O-

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-26 21:22

palousa_boy schreef:
_O- jij komt er wel assie _O-

Daten of niet, kunnen er idd ook gewoon een meeting van maken waar sommigen toevallig vrijgezel zijn :+

Misschien als een format verkopen aan Yvon Jaspers of Lang leve de liefde ofzo. Word je er nog rijk van ook, naast de liefde :$

F_Orumster

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-26 21:23

Precies. En dan nog een bedrijfje die glamping pods bouwt en het onderdak is ook geregeld.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-26 21:27

assie schreef:
Oui oui. Bien sûr. Je suis prêt.
Volgens Google translate dan B-)

Ik ga geen eens mijn best doen. Ik ken alleen scheldwoorden _O-

F_Orumster schreef:
Precies. En dan nog een bedrijfje die glamping pods bouwt en het onderdak is ook geregeld.

Jaaa goed idee!

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-26 22:15

Oeh, daar heb ik nog wel contacten, glamping pods. Oui oui, c'est un idee parfait!
Oh jongens, ik word hier goed in. Ging het in de liefde ook maar zo simpel. Zouden ze daar ook een Google translate voor hebben? :)*

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-26 23:44

assie schreef:
Oeh, daar heb ik nog wel contacten, glamping pods. Oui oui, c'est un idee parfait!
Oh jongens, ik word hier goed in. Ging het in de liefde ook maar zo simpel. Zouden ze daar ook een Google translate voor hebben? :)*

Ik ben 100% in voor glamping pods O:)

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-26 23:47

Dan moet ik de tuin weer eens een beetje oplappen denk ik :+
Of ik moet een ander stukje wei opofferen :Y)

maitestar23

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 11:40

Lees hier nog steeds regelmatig mee, al ligt mijn date-leven even stil door omstandigheden met mezelf.
Met relatie gaat het gelukkig nog steeds goed, dat dan wel weer :D

Maar doordat ik net was las over stinkende mannen kwam bij mijn een 'date' van bijna 2 jaar geleden weer omhoog :+
Online klikte het heel goed :P , lagen qua ideeën en voorkeuren op 1 lijn (was puur fysieke date om het even netjes te zeggen :P ).
Kom daar binnen, nette en leuke vent, huis zag er netjes uit. Klikte in reallife ook heel goed zeg maar :+ Dus we eindigden op de slaapkamer en ik lig al in bed te wachten tot hij klaar is met uitkleden. En op het moment dat hij zijn spijkerbroek uitdoet komt er toch een lucht uit -O- -O- Niet van dat hij vies was ofzo, maar gewoon een hele sterke lucht qua geslachtsdeel %) Ja jeetje, wat doe je dan he...
Nou ja, mijn fantasie van een leuke politie-agent enzo was ineens de deur uit _O-

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 12:08

:') :') :') :') Ik kom niet meer bij.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 12:29

Ojee, dat is ook wel een heel lastig moment om terug te krabbelen!

maitestar23

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 12:34

F_Orumster schreef:
Ojee, dat is ook wel een heel lastig moment om terug te krabbelen!

Nou inderdaad, dat moment is al zo kwetsbaar en wat zeg je dan ook he...
Ben dus ook niet teruggekrabbeld, dat durfde ik echt echt niet -O-
Maar hem met geen vinger aangeraakt :') :') En hoef denk ik niet te zeggen dat het hier bij is gebleven :+ :') En nu werken aan een ruggegraat _O- _O-

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 12:38

Het is wel typisch een mechanisme van vrouwen om dan schuldig te voelen en het maar uit te zingen/hopen dat het snel voorbij is. Maar natuurlijk hebben we alsnog het recht om nee te zeggen, maar vrezen toch voor een escalatie, en kiezen voor de snelle weg. Met als nadeel dat het ons nog heel lang nablijft. In principe heb je nu een ervaring tegen je wil ondergaan.

maitestar23

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 12:47

F_Orumster schreef:
Het is wel typisch een mechanisme van vrouwen om dan schuldig te voelen en het maar uit te zingen/hopen dat het snel voorbij is. Maar natuurlijk hebben we alsnog het recht om nee te zeggen, maar vrezen toch voor een escalatie, en kiezen voor de snelle weg. Met als nadeel dat het ons nog heel lang nablijft. In principe heb je nu een ervaring tegen je wil ondergaan.

Oh ik heb er gelukkig geen last van hoor :D Zie er de humor wel van in en vond het wel even grappig om te delen. Even een tegenhanger aan stinkende monden :') _O-

Inderdaad had ik het recht om nee te zeggen en daar ga ik ook zeker wel aan werken om dat in de toekomst gewoon te kunnen en durven, zelfs op het ultieme rotmoment :+

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 12:51

Sex is als sushi voor vrouwen en als pizza voor mannen. Bij een slechte of matige pizza denk je 'ach het is in ieder geval een pizza' en bij slechte sushi blijft het je lang bij en hoef je even geen sushi weer.

maitestar23

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 13:02

F_Orumster schreef:
Sex is als sushi voor vrouwen en als pizza voor mannen. Bij een slechte of matige pizza denk je 'ach het is in ieder geval een pizza' en bij slechte sushi blijft het je lang bij en hoef je even geen sushi weer.

Gelukkig daar geen last van gehad, daarna nog meerdere dates gehad :D En nog steeds gek op sushi :=

Als het dusdanig heel veel tegen mijn zin in was of de situatie was verder anders dan was ik ook zeker wel weggegaan als ik ook maar even had gedacht dat dit zulke gevolgen zou kunnen hebben.
Maar die ruggegraat mis ik op meer vlakken mijn leven, dus die hebben kan sowieso geen kwaad :+

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 13:26

Ik kom niet meer bij hier :') .
Wat erg. Ja om dan te zeggen, doe je broek maar weer omhoog, is ook wel weer erg. Al ken ik wel iemand die dit gezegd heeft toen bleek dat hij een micropenis had.

maitestar23

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 13:35

Suzanne F. schreef:
Wat erg. Ja om dan te zeggen, doe je broek maar weer omhoog, is ook wel weer erg. Al ken ik wel iemand die dit gezegd heeft toen bleek dat hij een micropenis had.

Oh god, dat is ook zo'n leuke verrassing :+
Misschien toch maar een uitgebreidere vragenlijst gaan maken :')

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 13:37

Dat is ook erg sneu, een micropenis kan iemand ook echt niks aan doen. Snap wel dat het niet aantrekkelijk is, het zou nog wel goedmaken als diegene heel kundig is met andere gereedschappen.

Geur is veel aan te doen, misschien in een enkel geval niet. Toch een andere orde, maar beiden werken niet lust verhogend.

maitestar23

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 13:41

F_Orumster schreef:
Dat is ook erg sneu, een micropenis kan iemand ook echt niks aan doen. Snap wel dat het niet aantrekkelijk is, het zou nog wel goedmaken als diegene heel kundig is met andere gereedschappen.

Geur is veel aan te doen, misschien in een enkel geval niet. Toch een andere orde, maar beiden werken niet lust verhogend.

Een micropenis is echt heel sneu, maar in meeste gevallen is penetratie niet eens mogelijk dus ik vind dat dat wel iets is wat diegene op voorhand had moeten laten weten.
Geur is een lastig iets, diegene heeft het vaak zelf niet door -O-

Maar inderdaad, dat soort dingen werken niet echt sfeerverhogend :+

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 14:19

Micropenis zou mij ws niet boeien die eerste keer, máár ik ga er dan wel vanuit dat ie dit op andere fronten goed maakt. Wellicht is ie zeer kundig met zijn mond/handen en/speeltjes erbij.

Geur ben ik wel erg gevoelig voor en zou er zeer ws al iets uitfloepen voordat ik doorheb dat dit ook bot kan overkomen. Dus ja, grote kans dat ik hem sommeer eerst ff te douchen want dat hem op afstand al ruik is geen goed teken.

Maargoed, die kans is al kleiner gemaakt doordat ik via app dit soort dingen al bespreek.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 14:26

Haha wat erg! Ik zou het er niet eens op kunnen denk ik := . Of ik zou er net als Marocje iets uitflappen. Of... om het iets subtieler in te kleden: hem mee trekken de douche in onder het mom dat het zo'n fijne opwarmer is ofzo :')

Hopelijk hoef ik er nooit achter te komen

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 15:00

Marocje schreef:
Maargoed, die kans is al kleiner gemaakt doordat ik via app dit soort dingen al bespreek.
.
Dat is leuk gezegd, maar zo werkt het niet perse. Het probleem met zulke dingen is dat niet iedereen hetzelfde referentiekader heeft of bewust is van zichzelf. Die gast vond zichzelf vast heel schoon namelijk. Als niemand hem dat leert, heeft hij dat niet door. Over de app is iedereen altijd zus en zo, puntje bij paaltje is het nog maar afwachten.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 15:03

Je kan ook gewoon sterke piemel lucht hebben of voorvocht die sterk ruikt. Of een bacterie meedragen. Van alles.

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 15:22

Suzanne F. schreef:

Dit heb ik een keer gehad := Best sneu, maar hij had veel gewerkt aan zelfvertrouwen om überhaupt op dates te gaan. Het was een hele knappe jongen overigens, maar toch wel een verassing toen het er op aan kwam. Was overigens niks mis met hem verder (en opzich best leuk samen), maar penetratie wordt 'm inderdaad niet zo snel helaas (was ongeveer de grootte van een duim).

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 15:24

Net als het formaat, het is niet zo dat ik hem elke zondag opmeet ofzo :+

Maar geur dat merk je zelf ook wel als je naar de wc gaat ofzo lijkt mij :?