Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tancreda4 schreef:Eik, als jij meer dan de rest verdiend snap ik dat wel. Maar dat is in mijn geval niet zo, en ondanks dat ik van ze hou ga ik niet voor hen betalen. Ik betaal mijn deel en klaar. Maar het is echt vermoeiend om dat elke keer weer te moeten aangeven, dat voelt zo zeurderig dat ik daar altijd grenzen in moet aangeven. Waarom kan er niet gewoon. Van te voren en vanzelfsprekend rekening mee worden gehouden?
Idd ook met kados ja. Bv 2 stellen en ik. Door 3 delen. Maar wel allemaal vrienden van de jarige zijn en naar dat feestje komen. Doe gewoon lekker door 5 denk ik dan...
c_alsemgeest schreef:Captain schreef:Zoals een bokker ooit eens zei: alsof ik als kind bij volwassenen aan tafel ben gaan zitten.I feel you!
Ben liever een kind aan de volwassenen tafel dan een volwassenen aan een kinder tafel
Wat een hel lijkt me dat... eten aan een tafel vol kinderen zonder een andere volwassenen erbij
brennie85 schreef:Noise cancelling koptelefoon heeft echt m’n leven gered nu het mooi weer is. Ik zet dat ding op als ik in de tuin zit en ze kunnen krijsen wat ze willen, ik hoor niks meer. Ook niet als er moord en brand geschreeuwd wordt
brennie85 schreef:Ik heb de Sony WH-1000XM4 Zilver. Is voor muziek niet perse de beste qua geluid maar wel om alles af te schermen. Muziek luisteren gaat wat mij betreft ook prima hoor. Lange accu duur en makkelijk te bedienen. Ga nu echt met plezier buiten zitten terwijl ik het hiervoor maar een kwartiertje volhield
Tancreda4 schreef:Ik ben zo blij dat we hier alleen soms een irritante hond hebben. Ik wil echt geen noise canceling (of welke koptelefoon dan ook) willen dragen als ik buiten ben. Gewoon leefgeluiden en vogelsMaar ik heb dan gelukkig ook geen krijsende kinderen hier. Alleen soms de school tijdens de pauzes.
Maar goed, ik vind dat sowieso ook echt zo'n stomme ontwikkeling dat iedereen met een koptelefoon op loopt met muziek, noise cancelling en volledig afgesloten van de wereld om je heenZelfs als ze buiten in de natuur lopen, kan daar met mn hoofd niet bij. Maar dat is denk ik een unpopulair opinion
![]()
Josien_ schreef:Hier woon ik in een rijtjes huis, dus in de tuin wel regelmatig een koptelefoon op. Vind het toch irritant om anderen zo goed te horen.
Mijn vriend is dit weekend ook naar binnen verplaatst omdat hij het onderwerp van het gesprek van de buren niet kon aanhoren