Ervaring met vinted

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 21:26

Nou, ik had gisteren een aparte.

Ik bied iets aan voor €25.

Zij biedt €20.

Ik wijs het bod af en geef aan dat de prijs vast is.

Krijg ik ineens een grote bek: “Als je slim was, had je onderzocht wat de prijzen zijn. Dit en dat is er mis mee en ik deed een bod uit coulance”

Bam, geblokkeerd. Dus ze krijgt haar zin niet, geeft een grote bek en blokkeert me vervolgens ook zodat ik geen weerwoord kan geven. :')

Wat een rare situatie :')

Het vreet nog steeds geen brood.

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 22:15

Heel bijzonder @Tallie1979.

Ik had iemand van Marktplaats die van de week iets van mij wilde kopen. Maar alleen via een emailadres.
Ik kreeg een link van een emailadres want de berichten op Markplaats deden het niet goed zei hij/zij.
Tja, ik ga echt niet op een link klikken. Ook niet van een emailadres.
Deze persoon zat al 5 jaar op Marktplaats zonder advertenties of reviews.
Toen ik zei dat ik alleen zaken deed via Markplaats heb ik uiteraard niets van van deze persoon gehoord.

Ik heb het gerapporteerd bij Marktplaats maar nu 4 dagen verder is deze persoon nog steeds niet geblokkeerd

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 19:07

Zouden jullie parfum durven te kopen via Vinted? Ik durf het niet, maar de prijzen zijn wel een stuk fijner dan in de winkel... Nu twijfel ik.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 19:15

Ik koop ook rituals via Vinted. Parfum zou ik ook wel durven. :)

Zam_Cas

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 19:19

Nee, veel nep en je hebt geen idee hoe lang het al staat. De geur kan heel erg tegenvallen omdat die verandert naar verloop van tijd.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 19:32

_Lorette_ schreef:
Zouden jullie parfum durven te kopen via Vinted? Ik durf het niet, maar de prijzen zijn wel een stuk fijner dan in de winkel... Nu twijfel ik.

Ligt er aan wat en bij wie. Maar er is veel nep.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 20:15

Het valt me op dat er best veel paardenspul op Vinted staat onder de hondenrubriek....zou dat een soort van geaccepteerd worden...?

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 20:16

_Lorette_ schreef:

Ligt aan het merk etc. Je kunt altijd om de batchcode vragen den die controleren bij checkfresh.com

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 20:39

pmarena schreef:
Het valt me op dat er best veel paardenspul op Vinted staat onder de hondenrubriek....zou dat een soort van geaccepteerd worden...?

Nee, wordt nogsteeds heel veel verwijderd. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd maar bij mij wordt (soms pas na een tijdje) alles alsnog verwijderd.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 10:50

zoef123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 14:19

Weet iemand toevallig of je je inbox ook in 1x helemaal leeg kan halen? Mijne is langzaam dicht geslipt…

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 14:22

Nope, enkel bericht per bericht...

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 15:44

Ik ben aan het kijken voor een jurk.
Damn wat zetten mensen slechte foto’s online.
En soms zelfs maar 1 foto.

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 15:47

Tallie1979 schreef:
Nou, ik had gisteren een aparte.

Ik bied iets aan voor €25.

Zij biedt €20.

Ik wijs het bod af en geef aan dat de prijs vast is.

Krijg ik ineens een grote bek: “Als je slim was, had je onderzocht wat de prijzen zijn. Dit en dat is er mis mee en ik deed een bod uit coulance”

Bam, geblokkeerd. Dus ze krijgt haar zin niet, geeft een grote bek en blokkeert me vervolgens ook zodat ik geen weerwoord kan geven. :')

Wat een rare situatie :')

Het vreet nog steeds geen brood.

Zelfde ervaring, wat een rare manier van communiceren hebben sommige mensen, ik kreeg ook nog naar m'n hoofd dat ze bijna 60 was en respect verdiende.... ehhh weet ik weel welke leeftijd iemand heeft en volgens mij mag je bieden toch?

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 17:35

Er is nog zo’n site zoals bonprix die gala jurken etc verkopen. Kwam ik laatst ergens tegen maar kan er niet meer opkomen. Iemand een tip?

Boyache

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-24 14:53

Zonnetje81 schreef:
Ik ben aan het kijken voor een jurk.
Damn wat zetten mensen slechte foto’s online.
En soms zelfs maar 1 foto.

Ik heb momenteel hetzelfde probleem. Ik zoek een rok, welke hoort bij de blouse die ik al in mijn bezit heb. De rok is crème van kleur, licht geplooid en heeft een lange split aan de linkerzijde. Ik kom net een advertenties tegen met een foto erin van enkel de rechterzijde en waar als kleur wit is opgegeven, maar het blijkt toch de rok te zijn die ik zoek. Echter vroeg ik deze verkoper er meer dan de nieuwprijs voor, dus ik speur nog geduldig door. Het is echter erg lastig zoeken op deze manier en ik toon bij meerdere verkopers nu "onterecht" interesse.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-24 16:35

Idd en bv met broeken zoveel advertenties waarbij de broek niet hits voluit op foto staat, dus welk model het is, niemand heeft een idee…
Ik snap dat niet… denk niet dat een iemand van die mensen zelf zo iets zouden kopen, hoe kan je dan verwachten dat mensen jou spullen kopen zonder deftige foto’s?

Nayan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-24 17:23

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-24 17:47

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-24 18:18

Echt… wat is er aan de hand met Vinted.
3 pakketjes al 4 weken op de post. Kan nu een probleem melden en terugbetaling aanvragen. Potverdikkie, ik wil gewoon mijn spullen. Hoe kan dit? Verschillende verzenders

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-24 19:55

Denk dat het rond het eindejaar en kerst altijd veel drukker is bij de pakjesdiensten dan anders en daarom loopt er ook wat meer mis/vertraging.

Ik zou hoop houden dat er nog iets aankomt en dan heb je je geld al terug, dubbel leuk toch!

Zam_Cas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-24 14:31

Amado7 schreef:
Echt… wat is er aan de hand met Vinted.
3 pakketjes al 4 weken op de post. Kan nu een probleem melden en terugbetaling aanvragen. Potverdikkie, ik wil gewoon mijn spullen. Hoe kan dit? Verschillende verzenders

Ik heb sinds oktober dit probleem, inmiddels zijn er 11 pakketten kwijt. Van Homerr, Dpd en DHL. Ik hoop voor je dat het alsnog aankomt!

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-24 14:56

Ik heb het ook, maar alleen met Homerr. Het gaat om verkopen. Als ik word gecompenseerd, vind ik het niet erg. O:)

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-24 21:35

Wat erg zoveel pakketten kwijt....

Tot nu toe alles wel aangekomen bij mijn adressen. Wordt het steeds naar hetzelfde pakketpunt gestuurd?

Ik wil wat kopen, maar kan alleen dhl kiezen. Ik rij me rot om naar Homer of mondial punten pakketten te brengen in de uithoeken. Maar als ik zelf die goedkope optie wil voor iets dat ik wil kopen kan dat niet. Hoe kan dat? Ik wil eigenlijk geen verzendkosten betalen die 3x meer zijn dan het product... :o

cocktailtime

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-24 13:13

Tancreda4 schreef:
Wat erg zoveel pakketten kwijt....

Tot nu toe alles wel aangekomen bij mijn adressen. Wordt het steeds naar hetzelfde pakketpunt gestuurd?

Ik wil wat kopen, maar kan alleen dhl kiezen. Ik rij me rot om naar Homer of mondial punten pakketten te brengen in de uithoeken. Maar als ik zelf die goedkope optie wil voor iets dat ik wil kopen kan dat niet. Hoe kan dat? Ik wil eigenlijk geen verzendkosten betalen die 3x meer zijn dan het product... :o

Heb je mondial relay enzo uit staan? Volgens mij kan je dat dan ook niet kiezen als je t zelf ook niet aanbied.