Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Morrie schreef:Ik ben sinds maart niet in winkels geweest. Kleding koop ik bij Bonprix indien nodig. Alleen heb ik nu geen hele onderbroeken meer en degene die ik heb, heeft Zeeman niet online. Maar.... ik durf helemaal geen winkels meer in. Ik zie in ieder medemens een besmettelijke. Ik mijd ze als de pest.
Ik ga zo maar een rondje fietsen. Ik hou mijn adem wel even in als er een andere fietser in de buurt is. Het is hier trouwens uitgestorven op straat. Af en toe een auto en wat schoolkinderen en verder niemand.
veerledec schreef:Ja, dat snap ik. Maar als de R0 0,99 is, dan zie je, ondanks veel besmettingen, een kleine afname toch? Pas als die R0 verder daalt, zie je een grotere daling?
veerledec schreef:Ja, dat snap ik. Maar als de R0 0,99 is, dan zie je, ondanks veel besmettingen, een kleine afname toch? Pas als die R0 verder daalt, zie je een grotere daling?
Karl66 schreef:We zaten vorige week nog boven de tienduizend besmettingen per dag en vandaag zaten we op zevenenhalfduizend. Dat vind ik een flinke daling.
Winged schreef:Die run op reizen naar de Antillen verbaas ik mij zo over. Hoe moeilijk is het om tot januari op je plek te blijven zitten
Maargoed, dat vind ik ook van de hoeveelheid reizen van afgelopen zomer.
Aan de andere kant zullen mensen zich ook over mij verbazen dat ik vanavond wel naar mijn training (buiten) ga (omdat het vanavond nog kan).
Winged schreef:Die run op reizen naar de Antillen verbaas ik mij zo over. Hoe moeilijk is het om tot januari op je plek te blijven zitten
Maargoed, dat vind ik ook van de hoeveelheid reizen van afgelopen zomer.
Aan de andere kant zullen mensen zich ook over mij verbazen dat ik vanavond wel naar mijn training (buiten) ga (omdat het vanavond nog kan).
Coby schreef:Toch een verband met de luchtkwaliteit.
[ [url=m/9gxcgB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shadow0 schreef:safina schreef:Maar wat Shadow suggereerde, dat er veel uitval is onder zorgmedewerkers omdat ze besmet raken via patientcontact: daarvan kan je je afvragen of die aanname wel klopt of dat hij ergens uit de onderbuik van Shadow komt.
Moet dit zo op de persoon?
Maar ook... er zijn meerdere gebruikers hier op Bokt geweest die exact dat is overkomen: ziek geworden via het werk in de zorg.
(Overigens is dat niet per se ziek geworden via patienten, dat weet ik niet.)
purny schreef:Ik kwam erachter dat ik een paar dagen mijn hooikoorts tabletjes ben vergeten. Nu ben ik ook longpatient, maar sinds vandaag benauwd, maar geen koorts en andere klachten maar wel koud en geen eetlust.
ik weet nu dus niet wat wijsheid is... laten testen morgen?
Sheran schreef:Wat goed dat ze het nu zo goed op orde hebben qua testenEcht al veel beter dan eerst! Goed dta je gaat testen Purny, succes!
Ik heb inmmiddels al 4 testen gehad, vrienden van mij nog 0