Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Merexa schreef:Ik was aan het snoeien toen ik ineens iets vanuit mijn ooghoek op mijn rechter schouder zag zitten. Dus ik draaide mijn hoofd en keek recht op een hoornaar koningin![]()
Beest was zo groot als mijn pink. Toen ze begon te lopen maar snel een tak gepakt en haar er af gehaald, maar ik kreeg bijna een hartverzakking.
Mkango schreef:"Als ik van de tien keer dat ik aan je vraag of je mee gaat wandelen, ik tien keer nee te horen krijg, ga ik het de elfde keer niet meer vragen."
Echt, sterf, achterlijke trol.
MarcoBorsato schreef:Marije_1997 schreef:Joepie weer iemand waarmee ik dacht iets serieus te kunnen opbouwen die dom wegvreemd gaat. Lekker dan. Blij dat ik er nu achter ben.
Oh nee! Hoe dan? Wat naar
Loeky01 schreef:Mezelf misselijk gegeten aan vieze fudge uit een kerstpakket en kaasstengels. En ik wil de restanten van het 4 persoons gourmet niet weggooien, maar aangezien mijn vriend vandaag en morgen avonddienst heeft zal ik het in mijn eentje moeten doen. Zucht
Citaat:Hij liep te flirten met z'n pot vriendin , ik zat er tussen. Hij vind haar gwn leuk, best maar neem dan niets met mij. Dat was de druppel zeg maar. Ik wou het graag even stilhouden voor iedereen omdat ik eerst wil kijken of he took echt werkt. Kon hij niet, zonder mijn toestemming mijn foto's doorsturen enzo.
Marije_1997 schreef:MarcoBorsato schreef:
Oh nee! Hoe dan? Wat naar
Hij liep te flirten met z'n pot vriendin, ik zat er tussen. Hij vind haar gwn leuk, best maar neem dan niets met mij. Dat was de druppel zeg maar. Ik wou het graag even stilhouden voor iedereen omdat ik eerst wil kijken of he took echt werkt. Kon hij niet, zonder mijn toestemming mijn foto's doorsturen enzo.