LadyMadonna schreef:Dat ik op een pakket zit te wachten wat tussen 8 en 18.00 bezorgt zou worden... (ja... dhl)
Gister niet gebracht, vandaag weer tussen 8-18 uur.... met een beetje pech weer de hele dag thuis
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xAnnouk schreef:Helemaal geïrriteerd..
Ik erger me al een week.
Martingaal bij iemand gekocht via facebook.
Zij zou het dezelfde dag nog opsturen.
Vervolgens vraag ik de volgende dag of het nog met de post mee gaat. Ja zegt ze.
Nou super.
Ik vraag om een track en trace code. Negeert ze me 2 dagen volledig. (Ik stuur meerdere berichten)
Ze is niet thuis zegt ze.
Ik zeg oke wanneer stuur je de code ?
Ja als ik thuis ben.
Vervolgens weer niks weer niks en weer niks.
Nu zijn we dus een goede week verder en ze heeft me nog niks gestuurd, word ze nog geïrriteerd dat ik haar meerdere berichten stuur..
Zit er aan te denken om het op facebook te gooien aangezien het gewoon een ruiter is die in de sport springt en aardig wat vrienden heeft.
Heel vervelend dat het zo moet.
Maar wat een vervelend gedoe.
Ik krijg gewoon niks, nog geen pakket en nog geen track en trace. Heb al gezegd dat ik anders m’n geld terug wil..
Beetje vaag verhaal zo als ik het terug lees, maar ik moest dit even weg typen.
(Gaat om 120€)
Merexa schreef:Er is een groep 'Opgelicht in de Paardenwereld' op Facebook. Daar zou ik het plaatsen en/of anders even kijken of de naam vaker voor komt. Ik kan mij wel herinneren dat een springruiter dus zulke dingetjes flikte maar kan het zo even niet vinden. Het gaat om een aardig bedrag dus ik zou ook onrustig zijn.
HorseTimeXL schreef:De oude stal eigenaresse![]()
Ik ben onlangs verhuisd met mijn paard. Hij had het niet super slecht, maar in de winter kwamen ze niet buiten en hij kreeg veel te veel suiker en eiwitrijk eten met als gevolg een te dik en sloom en niet gelukkig paard. Doordat ik nu zie hoe intens gelukkig hij is op z'n nieuwe stal: hij heeft soortgenootjes, ander/minder voer, de hele dag tot het donker wordt naar buiten (ook in de winter), ben ik ook heel erg gelukkig en deel ik graag mijn geluk op Facebook.
Kreeg ik vanochtend opeens een berichtje dat ze dus kon concluderen dat ik niet tevreden was over de vorige stal terwijl ik dat gewoon nergens neer zet. enkel dat het geluk mij aanvliegt om mijn paard zo heerlijk relaxt in de paddock te zien liggen. Liggen nog wel op zijn vorige stal raakte hij zo gestrest dat hij enkel maar kon rennen in de paddock. Hoezo bemoeit zij zich ermee. Ik zet er enkel bij hoe hij opknapt en dat ik gelukkig ben. Zet er toch niet neer dat de vorige stal mega slecht is etc. want hi had het echt niet slecht alleen hij werd er niet gelukkig van.
AnnexUdith schreef:TessaxQuincy schreef:
Gewoon laten testen het kan nu en zeker als je twijfelt gewoon laten doen hoor!
Jaa, maar ik heb een foto gezien hoever ze dat ding in je neus steken en alleen bij de gedachte moet ik al bijna kokhalzen. Maar we wachten tot morgen of ik dan nog koorts heb en anders bellen we de dokter. (heb nu 39.1 en om 21:30 was het 38.5) dus best snel omhoog gegaan.. Maar het kan ook de ventilator zijn want die heb ik gister en eergister nacht best lang aan gehad, recht op mijn gezicht. Dus ik hoop dat het dat is.
Lestrange01 schreef:Aan mensen, die wanneer ik zeg: "ik ben aan het ontbijten."
Reageren met: "het is half twaalf, dat is lunch tijd."
Nou, weet jij veel. Misschien doe ik wel aan intermittent fasting. Misschien heb ik geen zin om om 8 uur uit mijn bed te komen. Bemoei je er niet mee.
Gini schreef:HorseTimeXL schreef:De oude stal eigenaresse![]()
Ik ben onlangs verhuisd met mijn paard. Hij had het niet super slecht, maar in de winter kwamen ze niet buiten en hij kreeg veel te veel suiker en eiwitrijk eten met als gevolg een te dik en sloom en niet gelukkig paard. Doordat ik nu zie hoe intens gelukkig hij is op z'n nieuwe stal: hij heeft soortgenootjes, ander/minder voer, de hele dag tot het donker wordt naar buiten (ook in de winter), ben ik ook heel erg gelukkig en deel ik graag mijn geluk op Facebook.
Kreeg ik vanochtend opeens een berichtje dat ze dus kon concluderen dat ik niet tevreden was over de vorige stal terwijl ik dat gewoon nergens neer zet. enkel dat het geluk mij aanvliegt om mijn paard zo heerlijk relaxt in de paddock te zien liggen. Liggen nog wel op zijn vorige stal raakte hij zo gestrest dat hij enkel maar kon rennen in de paddock. Hoezo bemoeit zij zich ermee. Ik zet er enkel bij hoe hij opknapt en dat ik gelukkig ben. Zet er toch niet neer dat de vorige stal mega slecht is etc. want hi had het echt niet slecht alleen hij werd er niet gelukkig van.
Ik zou antwoorden: 'Het is niet omdat ik nu een positief moment deel, dat het verleden negatief is.'