Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 07:32

LadyMadonna schreef:
Dat ik op een pakket zit te wachten wat tussen 8 en 18.00 bezorgt zou worden... (ja... dhl)

Gister niet gebracht, vandaag weer tussen 8-18 uur.... met een beetje pech weer de hele dag thuis

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 08:28

xAnnouk schreef:
Helemaal geïrriteerd..
Ik erger me al een week.
Martingaal bij iemand gekocht via facebook.
Zij zou het dezelfde dag nog opsturen.
Vervolgens vraag ik de volgende dag of het nog met de post mee gaat. Ja zegt ze.
Nou super.
Ik vraag om een track en trace code. Negeert ze me 2 dagen volledig. (Ik stuur meerdere berichten)
Ze is niet thuis zegt ze.
Ik zeg oke wanneer stuur je de code ?
Ja als ik thuis ben.
Vervolgens weer niks weer niks en weer niks.
Nu zijn we dus een goede week verder en ze heeft me nog niks gestuurd, word ze nog geïrriteerd dat ik haar meerdere berichten stuur..
Zit er aan te denken om het op facebook te gooien aangezien het gewoon een ruiter is die in de sport springt en aardig wat vrienden heeft.
Heel vervelend dat het zo moet.
Maar wat een vervelend gedoe.
Ik krijg gewoon niks, nog geen pakket en nog geen track en trace. Heb al gezegd dat ik anders m’n geld terug wil..

Beetje vaag verhaal zo als ik het terug lees, maar ik moest dit even weg typen.
(Gaat om 120€)

Er is een groep 'Opgelicht in de Paardenwereld' op Facebook. Daar zou ik het plaatsen en/of anders even kijken of de naam vaker voor komt. Ik kan mij wel herinneren dat een springruiter dus zulke dingetjes flikte maar kan het zo even niet vinden. Het gaat om een aardig bedrag dus ik zou ook onrustig zijn.

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 08:56

Hier een pakket dat zaterdag zou worden geleverd, gebeurde niet. Zou zondag worden geleverd, gebeurde niet.
Zou vandaag worden geleverd, guess wie er een mail heeft dat ook vandaag het pakket niet bezorgd gaat worden :roll:

xAnnouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 09:26

Merexa schreef:
Er is een groep 'Opgelicht in de Paardenwereld' op Facebook. Daar zou ik het plaatsen en/of anders even kijken of de naam vaker voor komt. Ik kan mij wel herinneren dat een springruiter dus zulke dingetjes flikte maar kan het zo even niet vinden. Het gaat om een aardig bedrag dus ik zou ook onrustig zijn.

Bedankt ! Daar ben ik inderdaad al lid van. Heb haar naam zo niet kunnen vinden. Heb ook eigenlijk helemaal geen zin om het openbaar op facebook te zetten. Maar ze laat me wel weinig keus..
Ze zei dat ze het vanmiddag echt zou sturen (de track en trace code). Voor de zoveelste keer.
Dat wacht ik nog even af en anders moet het toch maar..

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 09:34

Half jaar geleden heel veel last gehad van m'n knieën, zwakke / overbelaste kniebanden. Zo blij dat ik er vanaf was ennn nu is het weer terug. Fijn want ik moet (stil) staan op het werk en veel bukken en tillen... :=

Britta31

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 09:52

Dat ik het snoeien van de heg heb uitgesteld en nu regend het.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 10:44

Dat ik m'n oude telefoon nodig heb voor een verificatiecode voor m'n credit card, maar dat ding doet er al dik een half uur over om genoeg op te laden om überhaupt aan te kunnen gaan. :x En m'n huid is zo droog dat m'n ogen en hoofd de hele dag jeuken. :')

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 11:14

Conflict en hoe ontzettend hard dit mij triggert.. Man man man mijn hart 8)7

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 11:16

De oude stal eigenaresse -:(-

Ik ben onlangs verhuisd met mijn paard. Hij had het niet super slecht, maar in de winter kwamen ze niet buiten en hij kreeg veel te veel suiker en eiwitrijk eten met als gevolg een te dik en sloom en niet gelukkig paard. Doordat ik nu zie hoe intens gelukkig hij is op z'n nieuwe stal: hij heeft soortgenootjes, ander/minder voer, de hele dag tot het donker wordt naar buiten (ook in de winter), ben ik ook heel erg gelukkig en deel ik graag mijn geluk op Facebook.

Kreeg ik vanochtend opeens een berichtje dat ze dus kon concluderen dat ik niet tevreden was over de vorige stal terwijl ik dat gewoon nergens neer zet. enkel dat het geluk mij aanvliegt om mijn paard zo heerlijk relaxt in de paddock te zien liggen. Liggen nog wel op zijn vorige stal raakte hij zo gestrest dat hij enkel maar kon rennen in de paddock. Hoezo bemoeit zij zich ermee. Ik zet er enkel bij hoe hij opknapt en dat ik gelukkig ben. Zet er toch niet neer dat de vorige stal mega slecht is etc. want hi had het echt niet slecht alleen hij werd er niet gelukkig van.
Laatst bijgewerkt door HorseTimeXL op 16-06-20 11:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 11:20

Dat ik net 80 euro heb uitgegeven aan gezichtsverzorgings spullen.
Maar het werkt wel :o

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 11:30

HorseTimeXL schreef:

Ik ben onlangs verhuisd met mijn paard. Hij had het niet super slecht, maar in de winter kwamen ze niet buiten en hij kreeg veel te veel suiker en eiwitrijk eten met als gevolg een te dik en sloom en niet gelukkig paard. Doordat ik nu zie hoe intens gelukkig hij is op z'n nieuwe stal: hij heeft soortgenootjes, ander/minder voer, de hele dag tot het donker wordt naar buiten (ook in de winter), ben ik ook heel erg gelukkig en deel ik graag mijn geluk op Facebook.

Kreeg ik vanochtend opeens een berichtje dat ze dus kon concluderen dat ik niet tevreden was over de vorige stal terwijl ik dat gewoon nergens neer zet. enkel dat het geluk mij aanvliegt om mijn paard zo heerlijk relaxt in de paddock te zien liggen. Liggen nog wel op zijn vorige stal raakte hij zo gestrest dat hij enkel maar kon rennen in de paddock. Hoezo bemoeit zij zich ermee. Ik zet er enkel bij hoe hij opknapt en dat ik gelukkig ben. Zet er toch niet neer dat de vorige stal mega slecht is etc. want hi had het echt niet slecht alleen hij werd er niet gelukkig van.

Ik zou antwoorden: 'Het is niet omdat ik nu een positief moment deel, dat het verleden negatief is.'

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 11:57

AnnexUdith schreef:
TessaxQuincy schreef:

Gewoon laten testen het kan nu en zeker als je twijfelt gewoon laten doen hoor!

Jaa, maar ik heb een foto gezien hoever ze dat ding in je neus steken en alleen bij de gedachte moet ik al bijna kokhalzen. Maar we wachten tot morgen of ik dan nog koorts heb en anders bellen we de dokter. (heb nu 39.1 en om 21:30 was het 38.5) dus best snel omhoog gegaan.. Maar het kan ook de ventilator zijn want die heb ik gister en eergister nacht best lang aan gehad, recht op mijn gezicht. Dus ik hoop dat het dat is.

Ik heb zelf zware angst voor ziekten en pijn maar zo'n test als het moet laat ik het wel doen. Ik denk dan wat is 10 a 20 seconden pijn kans dat ik ga kokhalzen of overgeven is groot maar het is ook maar hoe hoog of laag je pijngrens ligt. Ik heb een hele lage pijngrens maar zou het echt wel doen als ik denk van ik wil een test.[/quote]
Ik heb m gehad en die in je neus "steekt" eventjes maar die was al klaar voor ik dacht nu komt t ergste. Kokhalzen deed ik ook, ze zeiden dat bijna iedereen dat deed dus daar moet je je geen zorgen over maken, daar kunnen ze wel tegen.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 12:17

Aan mensen, die wanneer ik zeg: "ik ben aan het ontbijten."

Reageren met: "het is half twaalf, dat is lunch tijd."

Nou, weet jij veel. Misschien doe ik wel aan intermittent fasting. Misschien heb ik geen zin om om 8 uur uit mijn bed te komen. Bemoei je er niet mee.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 12:18

Ik noem dat dan gewoon lunchen haha. :P

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 12:19

Ik gewoon eten :') dan heb je geen opmerkingen over de tijd en geen opmerkingen dat dat toch geen ontbijt of lunch eten is
Laatst bijgewerkt door MyWishMax op 16-06-20 12:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 12:19

Lestrange01 schreef:
Aan mensen, die wanneer ik zeg: "ik ben aan het ontbijten."

Reageren met: "het is half twaalf, dat is lunch tijd."

Nou, weet jij veel. Misschien doe ik wel aan intermittent fasting. Misschien heb ik geen zin om om 8 uur uit mijn bed te komen. Bemoei je er niet mee.

De lunch is voor mij over het algemeen ook ontbijt. Ik zeg het ook nooit tegen mensen, ze snappen sowieso niet dat je ontbijt overslaat want "dat is de belangrijkste maaltijd van de dag". Ik ben er wel mooi 12 kg door kwijt en kan eten wat ik wil hahaha

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 12:24

Aan onze chagrijnige postbode. Dat er amper een hoi af kan is best, maar een envelop waar "Please, do not bend" op staat tóch door de brievenbus persen terwijl ik een briefje op de deur heb waar overige pakketjes mogen liggen vind ik asociaal.

Isabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 12:46

Aan werkmensen die om 6:45 kei veel herrie voor mijn slaapkamerraam maken waardoor ik al chagrijnig wakker word, en als je dan vervolgens naar je werk wil gaan je je huis niet eens uit kunt omdat ze alles geblokkeerd hebben met hun steigers..

_Penotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 12:51

LadyMadonna schreef:
LadyMadonna schreef:
Dat ik op een pakket zit te wachten wat tussen 8 en 18.00 bezorgt zou worden... (ja... dhl)

Gister niet gebracht, vandaag weer tussen 8-18 uur.... met een beetje pech weer de hele dag thuis

Afbeelding

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 12:57

Dat de werkmensen hier hebben lopen gooien met onze tuinmeubels (?), tegen t raam en de muren bonken, dingen in onze voortuin flikkeren. Ga ff je best doen ofzo.

MarliesR

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 13:07

Hoe dan -O- :')

Gewoon simpele mix van banaan met twee eitjes...
Vólledig ontploft...

Afbeelding

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 13:20

MarliesR schreef:
Hoe dan -O- :')

Gewoon simpele mix van banaan met twee eitjes...
Vólledig ontploft...

[ [url=m/6ON6vd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hier moest ik echt even om lachen sorry. :') Succes met schoonmaken!

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 13:25

Marlies, inderdaad, hoe dan _O-

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 13:31

Hele dag al aan het niezen. En voel me steeds beroerder worden. :(

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 13:40

Gini schreef:
HorseTimeXL schreef:

Ik zou antwoorden: 'Het is niet omdat ik nu een positief moment deel, dat het verleden negatief is.'

O goeie ga ik doen. Ik heb er alleen neergezet dat hij het zo naar zn zin heeft. Niet dat zn oude stal niet goed was en dat zeg ik nog steeds tegen mensen. Hij heeft het niet slecht gehad maar merkte wel heel erg zijn behoefte om meer beweging te krijgen in de winter.