En dan opeens een reeel bod tegenbod gedaan en verkocht. Ze kwam het ophalen en betalen en binnen 2 dagen klaar. Zo fijn.
Allebei 5 sterren rijker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sababber schreef:Moestuin schreef:Ik benader niemand meer en heb ze maar gewoon helemaal uit de verkoop gehaald. Ben er klaar mee. Al 8 weken bezig. Enkel nog maar gezeik en gezeur gehad. Al erg veel niet komen opdagen. Of een ellenlange vragenlijst krijgen, die beantwoorden en gewoon geen reactie meer. De nutteloze vragen zijn ook niet meer te tellen (leeftijd, geslacht etc. Staat allemaal in een beknopt zoekertje van 4 zinnen) De onzinbiedingen voor de slacht zijn er ook in overvloed. Nu ben ik er gewoon klaar mee. Ik wil een goede thuis en niet mijn tijd verdoen aan mensen die ze dan pas binnen een week kunnen betalen (wat als ze ziek worden? De dierenarts pas laten komen als je terug geld hebt?) En al de rest. Dan blijven ze maar.
Ik kan me dat helemaal voorstellen. Staan er geen gezocht advertenties, dat je eventueel zelf kan contacten, kun je zelf selecteren wat je aanspreekt. Of schenken aan een kinder/zorgboerderij? Als het zo goed is voor je natuurlijk ook prima, maar wie weet zijn dat nog opties waarmee je geholpen kan zijn.
Jolliegirl schreef:even betreft geit, geen idee of ze ook geiten nemen.
binnenkort is weer slachtfeest.
ik heb al aardig wat vragen gehad of er nog schapen te koop waren.
die doet de boer hier in deze tijd dus niet weg..
Ff ter info.
_Mir schreef:Jolliegirl schreef:even betreft geit, geen idee of ze ook geiten nemen.
binnenkort is weer slachtfeest.
ik heb al aardig wat vragen gehad of er nog schapen te koop waren.
die doet de boer hier in deze tijd dus niet weg..
Ff ter info.
Oh wat verschrikkelijk dit.
Gelukkig dat er mensen zijn die hier rekening mee houden in deze tijd!
Citaat:Hanen en hennen zijn niet uit elkaar te houden, dus geen losse hanen of hennen te koop.
julius_juut schreef:Meh, in principe worden praktisch alle schapen en geiten in Nederland ritueel geslacht toch? Dan is het misschien niet in een badkuip ergens, maar veel verschil maakt het niet. Zo lang je het niet zelf laat doen en specifiek zoekt naar iemand die elektrocuteert of schiet kan je er van uit gaan dat ze zonder verdoving de keel wordt doorgesneden.
Ondertussen heb ik ook weer eentje:
Ik heb mijn parelhoenders op marktplaats staan, met daarbij de opmerking dat ik bij voorkeur de hele groep in één koop wegdoe en ook letterlijk dit in de tekst:Citaat:Hanen en hennen zijn niet uit elkaar te houden, dus geen losse hanen of hennen te koop.
Krijg ik een reactie 'Hallo Julius, Ik zoek een hen'
LEZEN mensen, lezen....
julius_juut schreef:Meh, in principe worden praktisch alle schapen en geiten in Nederland ritueel geslacht toch? Dan is het misschien niet in een badkuip ergens, maar veel verschil maakt het niet. Zo lang je het niet zelf laat doen en specifiek zoekt naar iemand die elektrocuteert of schiet kan je er van uit gaan dat ze zonder verdoving de keel wordt doorgesneden.
Ondertussen heb ik ook weer eentje:
Ik heb mijn parelhoenders op marktplaats staan, met daarbij de opmerking dat ik bij voorkeur de hele groep in één koop wegdoe en ook letterlijk dit in de tekst:Citaat:Hanen en hennen zijn niet uit elkaar te houden, dus geen losse hanen of hennen te koop.
Krijg ik een reactie 'Hallo Julius, Ik zoek een hen'
LEZEN mensen, lezen....