Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ineke2 schreef:Gefeliciteerd met je nieuwe baan![]()
Tenminste ik neem aan dat je hier gaat werken? Wat ga je doen?
Castilja schreef:Ik speelde vorig jaar in een schoolproject, maar moest door gezondheidsredenen uit dat project stappen waarna ik ben overgenomen door iemand anders. Nu wordt dat schoolproject deze zomer naar een festival gehaald en krijgt iedereen die daar aan mee werkt betaald. Degene die mij over heeft genomen gaat dat doen, maar ik merk ineens dat ik het eigenlijk helemaal niet eerlijk vind dat ik nu werk/geld mis loop omdat ik toen met gezondheidsklachten kampte. Ondanks dat ik wel op de hoogte ben gebracht voel ik me wel lekker aan de kant geschoven en baal enorm van het feit dat er een fijne werkkans is (in een sector waar het alles behalve voor het oprapen ligt) die ik nu volledig mis loop. Heb contact opgenomen met de regisseur van het project dus ik hoop dat ik alsnog mee kan doen maar het zit me echt niet lekker
Fireheart schreef:Dat ik op het punt sta om een hap van mijn yoghurt te nemen en er opeens een soort spin/mier bovenop zit?
Ineke2 schreef:nicole_floor schreef:Ik erger me dat ik ringmeester ben en hier net een paard reed met een mega doordruk plek van de spoor. Ik hoop dat de jury dit ook gezien heeft.
Als ringmeester mag / moet je dit toch melden bij de jury of organisatie waar de wedstrijd plaatsvind?