Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

theadora99

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 08:30

Dat ik 7.30 weg moet en nog moet eten en de honden uit moet laten en eigenlijk nog jn Mn bed lig :=

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 09:01

Ik kan niet toveren -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 09:04

Al in tijden niet zo slecht en onrustig geslapen... :n

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 09:34

Vriendenkring heb ik ook wel, maar inderdaad geen deur platlopers.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 10:20

Dat ik op het punt sta om een hap van mijn yoghurt te nemen en er opeens een soort spin/mier bovenop zit :') ?

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 10:38

Mijn leidinggevende die weer op dreef is.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 11:21

Ineke2 schreef:
Gefeliciteerd met je nieuwe baan *\o/*
Tenminste ik neem aan dat je hier gaat werken? Wat ga je doen?

Ja, ik heb het aanbod aangenomen *\o/* Ben zo blij! Zat bij mijn huidige werk bijna tegen een burnout aan, dus ben blij dat ik er nu weg kan. Functie is hetzelfde als wat ik nu doe (marketing assistent) maar dan in een groter bedrijf en eindelijk collega's om me heen! :D

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 13:05

Ik speelde vorig jaar in een schoolproject, maar moest door gezondheidsredenen uit dat project stappen waarna ik ben overgenomen door iemand anders. Nu wordt dat schoolproject deze zomer naar een festival gehaald en krijgt iedereen die daar aan mee werkt betaald. Degene die mij over heeft genomen gaat dat doen, maar ik merk ineens dat ik het eigenlijk helemaal niet eerlijk vind dat ik nu werk/geld mis loop omdat ik toen met gezondheidsklachten kampte. Ondanks dat ik wel op de hoogte ben gebracht voel ik me wel lekker aan de kant geschoven en baal enorm van het feit dat er een fijne werkkans is (in een sector waar het alles behalve voor het oprapen ligt) die ik nu volledig mis loop. Heb contact opgenomen met de regisseur van het project dus ik hoop dat ik alsnog mee kan doen maar het zit me echt niet lekker :')

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 14:12

Castilja schreef:
Ik speelde vorig jaar in een schoolproject, maar moest door gezondheidsredenen uit dat project stappen waarna ik ben overgenomen door iemand anders. Nu wordt dat schoolproject deze zomer naar een festival gehaald en krijgt iedereen die daar aan mee werkt betaald. Degene die mij over heeft genomen gaat dat doen, maar ik merk ineens dat ik het eigenlijk helemaal niet eerlijk vind dat ik nu werk/geld mis loop omdat ik toen met gezondheidsklachten kampte. Ondanks dat ik wel op de hoogte ben gebracht voel ik me wel lekker aan de kant geschoven en baal enorm van het feit dat er een fijne werkkans is (in een sector waar het alles behalve voor het oprapen ligt) die ik nu volledig mis loop. Heb contact opgenomen met de regisseur van het project dus ik hoop dat ik alsnog mee kan doen maar het zit me echt niet lekker :')

Opgelost, ik mag meedoen :D

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 14:41

Fireheart schreef:
Dat ik op het punt sta om een hap van mijn yoghurt te nemen en er opeens een soort spin/mier bovenop zit :') ?

Ah joh, uit het oogpunt van natuur en milieubehoud is het juist goed als meer mensen insecten eten ipv vlees van landbouwhuisdieren. :j

Maar ik kan me voorstellen dat het wel even wennen is. :D

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 15:26

Ik erger mij aan mezelf, ben emotioneel om alles.
Bleer om de stomste dingen... Lang leve richting het maandelijkse geneuzel :(

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 15:39

Bedankt voor de reacties op mijn vraag.

Dat is inderdaad wel het lastige, dat mensen er onzeker van worden of zich zorgen gaan maken. "Gelukkig" heb ik wat dat betreft juist vrienden die van die koele kikkers zijn ("emoties, wat is dat?"). Daardoor merken ze niet altijd dat ik rust nodig heb. Dan probeer ik dat nonverbaal aan te geven, bijvoorbeeld door mijn lichaam deels weg te draaien wanneer iemand tegen me praat. Meestal geeft dat onbewust wel een signaal dat een gesprek voorbij is, maar dat pikken ze niet op :=

Ik heb ook geprobeerd te zeggen "hey ik heb een migraine aanval en kan nu even niet praten" (ik had ook echt migraine toen), deed mijn oortjes in en ze bleef toch iedere keer weer tegen me praten. Terwijl ik oortjes in had _O- _O-

Dus nu ga ik het zo doen, duidelijker kan ik écht niet zijn.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 16:04

Aan de kerstballen van 'van craenenbroek' waarbij je de touwtjes (waarmee je ze om de takken kunt hangen) nog zelf moet gaan knopen en dat dus echt t*efus veel werk gaat zijn nu. Haakjes die je inhaakt wil ik liever niet ivm pup en kitten wat rondlopen, dus we zullen ons er toch echt toe moeten zetten. Zal vast een vd redenen zijn dat ze zo goedkoop zijn :')

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 16:36

Sinterklaas intocht in onze gemeente.
Zoontje had geen kans om enkele snoepjes te vangen.
De manieren van sommige (oudere) kinderen,ongelooflijk.Anderen omver duwen en zich voor je voeten gooien om met zoveel mogelijk snoep naar huis te gaan.En bij enkelen deden de ouders mee.

Sorry dat ik dit zeg maar het valt op dat het meestal dezelfde bepaalde bevolkingsgroepen zijn.
Het feest was nog niet afgelopen toen een moeder tegen haar man en kinderen zei dat ze door gingen omdat ze genoeg snoep hadden.
Laatst bijgewerkt door Merlen op 23-11-19 16:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 16:47

Ik snap niet waarom mensen hun openbare stoep stofzuigen...

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 16:49

Mensen met het inzicht van een pelpinda :=

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 17:03

DeMolenhoek schreef:

:')
Foto? :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 17:12

Nee helaas. Zijn op enkele maanden al 3 mensen voorbij gereden die dat deden. Wij dachten eerst dat het een alleenstaand geval was maar blijkbaar niet :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 17:23

DeMolenhoek schreef:

Wat _O-

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 17:28

DeMolenhoek schreef:

Freaks ! :+

Hier in de straat trekken ze op handen en knieën de grassprietjes tussen de trottoirrand uit :=
Of met stoffer en blik de goot schoonmaken :')

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 17:31

DeMolenhoek schreef:

Wacht wat? _O-

Ik erger me dat ik ringmeester ben en hier net een paard reed met een mega doordruk plek van de spoor. Ik hoop dat de jury dit ook gezien heeft.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 17:45

Dat ik naar de osteopaat was geweest, wat echt heel erg nodig was en ik van de veronderstelling was dat ik alles vergoedt zou krijgen. Moet ik nu ineens alsnog 55 euro zelf betalen. Joeee ik zou nog 3x moeten. Dat gaan we dus ook niet meer doen. Het is hard nodig maar daar ga in m'n geld wat ik niet heb dus echt niet aan uitgeven .. |o

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 18:01

nicole_floor schreef:
Ik erger me dat ik ringmeester ben en hier net een paard reed met een mega doordruk plek van de spoor. Ik hoop dat de jury dit ook gezien heeft.

Als ringmeester mag / moet je dit toch melden bij de jury of organisatie waar de wedstrijd plaatsvind?

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 18:30

Ineke2 schreef:
nicole_floor schreef:

Als ringmeester mag / moet je dit toch melden bij de jury of organisatie waar de wedstrijd plaatsvind?

Jaa mijn moeder zei ook al, dat ik het gewoon de jury had moeten melden.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 18:31

De stoep stofzuigen ?
:')
Ik heb wel een oude buurman van bijna 80 die zijn padje tot de laatste spriet uitkrabt en de stoep over de breedte van zijn huis en ook nog eens de parkeerplek voor zijn deur _O-

Mijn ergernis is dat hij mijn tuin en padje ook doet en ik was laatst een hele mooie onkruid plant aan het laten groeien en liet die dus staan (ik deed mijn tuin is zelf) en hij trekt die eruit _-:(