Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IsaCalixa schreef:Hmm, zit wel een logica in, inderdaad. Als alleen de oudere vogels het eten zou het niet zoveel uitmaken, maar ik wil natuurlijk niet dat de kuikentjes ziek worden.
Zal nog es navraag doen bij de dierenspeciaalzaak, 't is namelijk wel erg leuk om vogeltjes te kijkennouja, en anders idd nog een tijdje wachten.
Anomien schreef:Van mijn overleden broertje heb ik nog weinig aan aandenken.
Wel heb ik zijn hangertje sterrenbeeld, vergelijkbaar als onderstaande.
[ [url=m/CWETAP.png]Afbeelding[/url] ]
Maar het is niet mijn sterrenbeeld.
Dus het ligt maar te liggen.
Zijn er mensen die hier toch wat creatiefs mee hebben gedaan? Of weten wat een juwelier er mee zou kunnen doen?
Ik wil het wel bij mij dragen, maar omdat het niet mijn sterrenbeeld is en ik het ook niet echt een heel mooi ding vind. Mag het dus wel omgevormd worden tot wat anders.
Iemand?
Anomien schreef:Van mijn overleden broertje heb ik nog weinig aan aandenken.
Zijn er mensen die hier toch wat creatiefs mee hebben gedaan? Of weten wat een juwelier er mee zou kunnen doen?
Ik wil het wel bij mij dragen, maar omdat het niet mijn sterrenbeeld is en ik het ook niet echt een heel mooi ding vind. Mag het dus wel omgevormd worden tot wat anders.
Iemand?
poes schreef:Anomien schreef:Van mijn overleden broertje heb ik nog weinig aan aandenken.
Iemand?
Welk materiaal is het?
fleurtjeuh schreef:Is er een mogelijkheid om bruidsjurken te passen ook al ga je niet trouwen?
En dat ze dat dan ook gewoon weten maar wel gewoon hun best voor je doen om je in iets moois te steken?
fleurtjeuh schreef:Is er een mogelijkheid om bruidsjurken te passen ook al ga je niet trouwen?
En dat ze dat dan ook gewoon weten maar wel gewoon hun best voor je doen om je in iets moois te steken?
corinep schreef:Ik zat van de week steenrijk straatarm te kijken. Nou vraag ik mij af of gezinnen die in de bijstand zitten naar aanleiding van dat programma nog gedoe hebben gehad over die 1500 euro die ze krijgen.