LilChar schreef:DezeNaam: Ik ben benieuwd zeg hoe dat wordt die drie dagen, ik hoop heel erg voor je dat het leuk is! Veel plezier in ieder geval.
Kom al even een update doen dat het alleszins al heel leuk was! Gelukkig maar, anders was het drie nachten lang gewoon aan de alcohol om de awkwardheid weg te drinken ofzo..
Maar nee serieus, ik was echt wel blij. Het was totaal niet awkward toen we elkaar voor het eerst zagen. Wel niet zoveel gedaan de eerste avond, even mijn snake in der handen geduwd, slang eten gegeven (je moet toch ook wat zien op een eerste kennismaking
), plan was om nog naar de stad te gaan maar dat liep nogal uit, dus gewoon wat zitten praten, even naar de winkel gegaan en serie gekeken. Eerste nacht was het wel nog heel oncomfortabel half tegen elkaar aanliggen 'knuffelen', ik lag echt niet comfortabel maar ik ben dan weer zo iemand die te awkward is om er iets van te zeggen of anders te gaan liggen, zeker als het ff nieuw is.
Eerst nog even aan het overthinken of het wel goed zou komen, want zij is ook wel wat awkward en ik ook, dus in mijn hoofd kwaad op mezelf aan het zijn waarom ik altijd op (eerder) onzekere mensen val terwijl ik dat zelf ook ben, want zo gaat toch nooit iemand het initiatief nemen... Gelukkig bleek dat ze op dat gebied toch wel wat meer initiatief durfde te nemen, ze stelde zelf voor van 'hoe gaan we dit nu doen' en de nacht erna ook 'je weet dat je mij als levende knuffel mag gebruiken hé'.
We hadden via chat wel al eerder besproken dat we het leuk vinden om te knuffelen en dat wanneer ze langs zou komen ze dit en dat mee zou brengen en knuffels, maar toch blijf ik altijd iets terughoudender.
Maar de laatste nacht waren we al een stuk comfortabeler met elkaar en voelde ik me ook totaal niet meer awkward om gewoon als we gingen slapen te spoonen. 's Ochtends voor ik haar naar het station zou brengen zijn we eerst nog een halfuur in bed blijven liggen knuffelen.
Denk dat het op zich ook wel in zijn voordeel speelde dat ze ineens drie nachten bleef, dan kon het rustig opbouwen. Want moesten we nu pas terug over een tijdje afgesproken hebben na die ene nacht was het waarschijnlijk terug extra wennen.
Het moeilijke vind ik enkel dat het nog steeds evengoed vriendschappelijk kan zijn, al was het op zich nog wel vrij 'intiem' soms. Bij vrouw-vrouw blijft het soms nog steeds wat vager vind ik..
Maar uiteindelijk zal ik moeten zien hoe het verder gaat zeker.
Waarschijnlijk spreken we de 12de terug af, moet wel zien hoe dat gaat lukken met de treinen, overstappen is echt zo'n stress. En Leuven-Almere is toch een heel stuk.
Kreeg maandag toen ze thuis was van school wel nog een heel lief berichtje dat ze zich echt comfy voelde en ze dat normaal niet zo snel met andere mensen heeft, dat ze het echt een leuk weekend vond en ze hoopte om mij nog snel eens te zien, en dan nog eens een bedankje. xd (We praten sowieso wel al veel via chat maar dit was dus nog eens even extra.)
Zal morgen ook even de tijd nemen om op de rest hier te reageren, zou eigenlijk eens moeten slapen.