Waar kunnen we taart komen eten?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Relaxed schreef:Mijn date van zondag die vanavond een vervolg zou krijgen en ik had al een voorgevoel.. Maar toch kwam hij vanmiddag met zijn adres en hoe laat ik er zou zijn. Sta ik serieus op het punt om in de auto te stappen, zegt ie af.. Ja hij voelde niet de klik en ik was een te mooi mens om alleen voor sex te gebruiken.. Zondag zijn we iets verder gegaan dan normaal mijn bedoeling is, maar die klik hadden we.. En nee, ik voelde ook geen kriebels, maar zag wel een leuke scharrel erin.. Tref ik weer zo'n half wijf![]()
En ja, heel eerlijk dat ie ermee komt, maar dat doe je niet 2 minuten voor tijd als er 2 dagen tussen zit![]()
Ik ga t klooster maar in
Heb je hem nog wel verteld dat je hem wel als leuke scharrel zag zitten, maar dat ie die kans nu verkeken heeft? Joe, de mazzel
Yvankaxx schreef:Exitium schreef:Ik eet zelfs vóór een concert zelden. Twee weken terug bij Shinedown heb ik de dag (6:00 wakker, 1:00 naar bed) overleefd op twee stroopwafels en twee broodjes kaas
Hoe dan![]()

xJolien schreef:Ben nog op zoek naar inspiratie voor mijn onderschrift stukje op Tinder
LilChar schreef:DezeNaam: Ik ben benieuwd zeg hoe dat wordt die drie dagen, ik hoop heel erg voor je dat het leuk is! Veel plezier in ieder geval.
), plan was om nog naar de stad te gaan maar dat liep nogal uit, dus gewoon wat zitten praten, even naar de winkel gegaan en serie gekeken. Eerste nacht was het wel nog heel oncomfortabel half tegen elkaar aanliggen 'knuffelen', ik lag echt niet comfortabel maar ik ben dan weer zo iemand die te awkward is om er iets van te zeggen of anders te gaan liggen, zeker als het ff nieuw is.
Eerst nog even aan het overthinken of het wel goed zou komen, want zij is ook wel wat awkward en ik ook, dus in mijn hoofd kwaad op mezelf aan het zijn waarom ik altijd op (eerder) onzekere mensen val terwijl ik dat zelf ook ben, want zo gaat toch nooit iemand het initiatief nemen... Gelukkig bleek dat ze op dat gebied toch wel wat meer initiatief durfde te nemen, ze stelde zelf voor van 'hoe gaan we dit nu doen' en de nacht erna ook 'je weet dat je mij als levende knuffel mag gebruiken hé'.
We hadden via chat wel al eerder besproken dat we het leuk vinden om te knuffelen en dat wanneer ze langs zou komen ze dit en dat mee zou brengen en knuffels, maar toch blijf ik altijd iets terughoudender.
Maar uiteindelijk zal ik moeten zien hoe het verder gaat zeker.
Waarschijnlijk spreken we de 12de terug af, moet wel zien hoe dat gaat lukken met de treinen, overstappen is echt zo'n stress. En Leuven-Almere is toch een heel stuk.
maar he, we kunnen dit ook dus ook. Kerst vieren we bij onze beide families. Samen
We hebben nog steeds geen relatie
en dat is prima.
Sukkel!
Ben best benieuwd.