Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 11:43

Gefeliciteerd Num! :) Waar kunnen we taart komen eten? :D

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 13:27

Gefeliciteerd Nummus! Y)(^)

En wat leuk Rytir! :D

Ik was gisteren in Amsterdam, bij mijn jeugdhelden Nightwish. Liepen ook redelijk wat Vikingmannen rond :))

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 13:43

Berdien schreef:
Gefeliciteerd Nummus! Y)(^)

En wat leuk Rytir! :D

Ik was gisteren in Amsterdam, bij mijn jeugdhelden Nightwish. Liepen ook redelijk wat Vikingmannen rond :))

Maar ook best wel veel oude mannen :')

Berdien

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 13:57

Jep. En mannen die niet een concert uit kunnen zitten zonder 5x drinken/eten (eten! tijdens een concert!) te halen. Maar er waren niet zoveel oude mensen als bij Within Temptation in Groningen op zondag. Toen heb ik echt mijn ogen uit gekeken :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 14:27

Ik parkeer mijn vriend altijd naast de bar bij een concert. Kan die biertjes drinken terwijl ik los ga _O-

Gefeliciteerd Nummus!

Rytir, leuk!!

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 16:26

Ik eet zelfs vóór een concert zelden. Twee weken terug bij Shinedown heb ik de dag (6:00 wakker, 1:00 naar bed) overleefd op twee stroopwafels en twee broodjes kaas :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 19:46

Serieus... Mannen.. 8)7 -:(-

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 20:18

Exitium schreef:
Ik eet zelfs vóór een concert zelden. Twee weken terug bij Shinedown heb ik de dag (6:00 wakker, 1:00 naar bed) overleefd op twee stroopwafels en twee broodjes kaas :')

Hoe dan :wow:

Gefeliciteerd Nummus!

What's up relaxed?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 20:38

Mijn date van zondag die vanavond een vervolg zou krijgen en ik had al een voorgevoel.. Maar toch kwam hij vanmiddag met zijn adres en hoe laat ik er zou zijn. Sta ik serieus op het punt om in de auto te stappen, zegt ie af.. Ja hij voelde niet de klik en ik was een te mooi mens om alleen voor sex te gebruiken.. Zondag zijn we iets verder gegaan dan normaal mijn bedoeling is, maar die klik hadden we.. En nee, ik voelde ook geen kriebels, maar zag wel een leuke scharrel erin.. Tref ik weer zo'n half wijf 8)7
En ja, heel eerlijk dat ie ermee komt, maar dat doe je niet 2 minuten voor tijd als er 2 dagen tussen zit :roll:

Ik ga t klooster maar in :)*

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 21:53

Pff mannen.
Hier had ik gezellig contact. Maar blijkbaar woont ie een stuk verder weg dan aangegeven. En dat vind ik dan toch wel te grote afstand.

Gefeliciteerd nummus

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 21:55

Ja hij neemt de kilometers hemelsbreed, klopt vaak niet..

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 23:33

Heeeeuj een waar Tinder topic!! Mag ik mij melden?!! ;) *\o/*

Ben nog op zoek naar inspiratie voor mijn onderschrift stukje op Tinder -O-

edit: dat is niet de reden dat ik me meld natuurlijk, vind het leuk om jullie verhalen te horen! <3

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 23:37

Mwoah tussen 40 km en 75 zit zelfs dan nog wel een groot verschil.

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 23:39

Relaxed schreef:
Mijn date van zondag die vanavond een vervolg zou krijgen en ik had al een voorgevoel.. Maar toch kwam hij vanmiddag met zijn adres en hoe laat ik er zou zijn. Sta ik serieus op het punt om in de auto te stappen, zegt ie af.. Ja hij voelde niet de klik en ik was een te mooi mens om alleen voor sex te gebruiken.. Zondag zijn we iets verder gegaan dan normaal mijn bedoeling is, maar die klik hadden we.. En nee, ik voelde ook geen kriebels, maar zag wel een leuke scharrel erin.. Tref ik weer zo'n half wijf 8)7
En ja, heel eerlijk dat ie ermee komt, maar dat doe je niet 2 minuten voor tijd als er 2 dagen tussen zit :roll:

Ik ga t klooster maar in :)*

Sukkel is het dan ook :') Heb je hem nog wel verteld dat je hem wel als leuke scharrel zag zitten, maar dat ie die kans nu verkeken heeft? Joe, de mazzel _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 23:42

Zeker jolien, his loss.. Blijkbaar moet je binnen 5 minuten na 1 date open kaart spelen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 23:43

Avelienvd schreef:
Mwoah tussen 40 km en 75 zit zelfs dan nog wel een groot verschil.

Ja, hemelsbreed dan waarschijnlijk 40km en via maps over de weg dan 75km..

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 00:03

Yvankaxx schreef:
Exitium schreef:

Hoe dan :wow:

Gewoon stoppen met eten. :P

Ik eet standaard pas na 19:30, en als een concertzaal dan om 18:30 of 19:00 open gaat heb ik nog geen honger. Binnen kun je vaak wel drinken maar geen eten krijgen, dus dan is het snel klaar :')

xJolien schreef:
Ben nog op zoek naar inspiratie voor mijn onderschrift stukje op Tinder -O-

Sorry, ik spreek geen Spaans :')

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 00:31

Balen hoor relaxed. Had ie idd wel even eerder mogen zeggen..

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 01:22

LilChar schreef:
DezeNaam: Ik ben benieuwd zeg hoe dat wordt die drie dagen, ik hoop heel erg voor je dat het leuk is! Veel plezier in ieder geval.

Kom al even een update doen dat het alleszins al heel leuk was! Gelukkig maar, anders was het drie nachten lang gewoon aan de alcohol om de awkwardheid weg te drinken ofzo.. :')
Maar nee serieus, ik was echt wel blij. Het was totaal niet awkward toen we elkaar voor het eerst zagen. Wel niet zoveel gedaan de eerste avond, even mijn snake in der handen geduwd, slang eten gegeven (je moet toch ook wat zien op een eerste kennismaking :') ), plan was om nog naar de stad te gaan maar dat liep nogal uit, dus gewoon wat zitten praten, even naar de winkel gegaan en serie gekeken. Eerste nacht was het wel nog heel oncomfortabel half tegen elkaar aanliggen 'knuffelen', ik lag echt niet comfortabel maar ik ben dan weer zo iemand die te awkward is om er iets van te zeggen of anders te gaan liggen, zeker als het ff nieuw is. :') Eerst nog even aan het overthinken of het wel goed zou komen, want zij is ook wel wat awkward en ik ook, dus in mijn hoofd kwaad op mezelf aan het zijn waarom ik altijd op (eerder) onzekere mensen val terwijl ik dat zelf ook ben, want zo gaat toch nooit iemand het initiatief nemen... Gelukkig bleek dat ze op dat gebied toch wel wat meer initiatief durfde te nemen, ze stelde zelf voor van 'hoe gaan we dit nu doen' en de nacht erna ook 'je weet dat je mij als levende knuffel mag gebruiken hé'. :') We hadden via chat wel al eerder besproken dat we het leuk vinden om te knuffelen en dat wanneer ze langs zou komen ze dit en dat mee zou brengen en knuffels, maar toch blijf ik altijd iets terughoudender. :+

Maar de laatste nacht waren we al een stuk comfortabeler met elkaar en voelde ik me ook totaal niet meer awkward om gewoon als we gingen slapen te spoonen. 's Ochtends voor ik haar naar het station zou brengen zijn we eerst nog een halfuur in bed blijven liggen knuffelen. :=
Denk dat het op zich ook wel in zijn voordeel speelde dat ze ineens drie nachten bleef, dan kon het rustig opbouwen. Want moesten we nu pas terug over een tijdje afgesproken hebben na die ene nacht was het waarschijnlijk terug extra wennen.

Het moeilijke vind ik enkel dat het nog steeds evengoed vriendschappelijk kan zijn, al was het op zich nog wel vrij 'intiem' soms. Bij vrouw-vrouw blijft het soms nog steeds wat vager vind ik.. _O- Maar uiteindelijk zal ik moeten zien hoe het verder gaat zeker. :o Waarschijnlijk spreken we de 12de terug af, moet wel zien hoe dat gaat lukken met de treinen, overstappen is echt zo'n stress. En Leuven-Almere is toch een heel stuk.

Kreeg maandag toen ze thuis was van school wel nog een heel lief berichtje dat ze zich echt comfy voelde en ze dat normaal niet zo snel met andere mensen heeft, dat ze het echt een leuk weekend vond en ze hoopte om mij nog snel eens te zien, en dan nog eens een bedankje. xd (We praten sowieso wel al veel via chat maar dit was dus nog eens even extra.)

Zal morgen ook even de tijd nemen om op de rest hier te reageren, zou eigenlijk eens moeten slapen. :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 02:32

Wat ontzettend leuk DN!

Nou Relaxed... wat een ei zeg, dat zo kort van tevoren nog eens te bedenken.

Hier gaat alles nog best heel goed. We zien elkaar heel regelmatig (lees: meerdere keren per week). Hebben net onze eerste echte flinke ruzie overleefd. Ik was zó boos := maar he, we kunnen dit ook dus ook. Kerst vieren we bij onze beide families. Samen :)) We hebben nog steeds geen relatie :P en dat is prima.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 11:45

Oh ik wist niet dat Bokt dat ook liet weten... bedankt voor de felicitaties allemaal!

En ja eh... ik heb geen tijd voor taart? :') Stage is echt heel tijdrovend.

Relaxed wat een sukkel zeg! Bah, wat jammer.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 12:17

Relaxed, wat raar zo op het laatste moment inderdaad. :\ Sukkel!

Kerst is hier nu ook gepland. Eerste dag bij mijn familie, tweede bij zijn familie.
Ik ben gisteren ook toegevoegd in de familie app. :)

Vanochtend had ik een gedichtje en chocola in m'n schoen en onder de kerstboom heeft hij allemaal cadeautjes neergelegd. :oo Ben best benieuwd. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 13:03

Die afwijzing kan ik prima hebben, maar wéér de manier waarop.. -O- 2 dagen de tijd en dan in de laatste minuut.. Hij kwam smiddags zelf nog met de vraag hoe laat en stuurde zijn adres.. :n

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 13:13

Wat jammer Relaxed, dat ie daar niet eerder mee had kunnen komen :\

Fijn dat het weer goed gaat tussen jullie Berdien :)

Ik ben over een paar dagen terug van vakantie en hoop het daten weer op te pakken met mijn Tinderdate.
Had niet verwacht dat hij zoveel aandacht voor me zou hebben tijdens mijn vakantie.
Reisgenoot hier heb ik ook het hele verhaal verteld en ik 'kies' dan ook voor mijn Tinderdate, ondanks dat ik het met hem ook heel fijn heb gehad.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 13:59

Ja de manier waarop inderdaad... Die is gewoon het poedersuiker.

Darah blij dat je er in ieder geval uit bent! :)