Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

linoleum

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 20:57

Uit eten is altijd een goede hartenwinner. En een aanpakker dus. Heerlijk!

Ik gebruik alleen Tinder. Rest geen ervaring mee. En zo fanatiek heb ik Tinder ook nog niet gebruikt. Laatste halfjaar redelijk wat gedate, maar huidige date is 2e van Tinder. Tot nu toe beide keren erg geslaagd, ook al is eerste verder geen relatie geworden.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 22:36

Berdien schreef:
Zondag uit eten met date :D Heerlijk, een man die een type keuken voorstelt, bij bevestiging direct een restaurant en een tijd noemt. Als ik ergens jeuk en vlekken van krijg is het 'nee kies jij maar' :x

Top :D een man die keuzes zelfstandig kan maken!

Ik heb ook alleen ervaring met Tinder, Happn hoor ik weinig over.

Pff net thuis van mijn werk, mijn date is er over een kwartier :')

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 22:39

Haha heerlijk man met inatief.
Heb ik zelf wel moeite mee dus altijd fijn als de ander daar makkelijker in is.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 22:42

Aaah Darah, snel douchen enzo :D

Berdien: wat cool! Ik hou ook van doorpakken. Fijn als hij de leiding neemt. Wat dat aan gaat ben ik wel een beetje conservatief misschien maar ik wil wel altijd als gelijkwaardig worden behandeld.

Ik zie trouwens hele originele openingszinnen voorbij komen op Tinder. Echt heel leuk!

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 23:36

Hele foute openingszinnen of daadwerkelijk originele? :')

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 07:38

Geen foute, originele :)

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 09:30

Flessuh schreef:
Relaxed schreef:
Vwb thuiswonen, ik weet niet in welke leeftijdscategorie jullie zitten, maar 35+ en om een non-reden thuiswonen vind ik gewoon bijzonder..

Chauffeurs hebben hartstikke mooi werk!

damn, ik zit echt al jaren dat ik zsm er uit wil. Schaam me er half voor dat ik nog thuis zit, maar ja het liep nou eenmaal zo. En wat mij betreft is geen studieschuld hebben ook zeker wel wat waard.
Maar heb je wel wat stabiliteit wat werk betreft nodig en dat ontbrak er nog aan. Hopelijk bij mijn huidige werkgever straks. Of als m'n cryptocurrency (bitcoins) zo door stijgen :+

Zorg maar dat je je geld omwisselt voor de bubbel barst :P Ik en mijn vriend zitten helemaal in het cryptowereldje!

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 09:44

Berdien: dat vond ik ook heerlijk! Er was 1 jongen waarmee ik een tijdje heb gedate en die stelde telkens hele leuke dates voor en regelde alles. Initiatiefname is zalig vind ik! Toont dat ze interesse hebben en van aanpakken weten.

Als ik kijk waar ik nu 1 jaar geleden stond, amai er is veel veranderd! Toen was ik intensief aan het daten :+ en nu een lekker stabiele relatie.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 09:50

Berdien wat heerlijk zo'n man, ik hou daar ook van, iemand die meteen concreet met een idee of plan of optie komt. Doe dat zelf ook maar het is ook fijn als een man dat doet. Een man die inderdaad altijd maar zegt, kies jij maar? Brrrrr gaan m'n haren ook van overeind staan.

Darah3 hoe was het?? Was dat 2e date met diegene toch? Ik zou daar stress van krijgen als ik maar een kwartier heb om me klaar te maken haha. Mijn date stond woensdag ook te vroeg voor de deur, was nog niet helemaal klaar en toen ging de bel al. Hou ik niet zo van haha.. maar beter als iemand die te laat komt hoor, daar heb ik helemaal een hekel aan.

Ik overigens nooit iets anders gebruikt van Tinder. Ik heb sowieso nooit iets met datingsites ofzo gedaan, pas sinds ik nu vrijgezel ben voor het eerst. Heb het druk zat gehad met Tinder haha.

Mijn moeder heeft het geboortedag boek en nog een boek. In die boeken kun je je (of die van je date) geboortedag opzoeken en krijg je een heel verhaal over je eigenschappen enz (aan de hand van de sterrenbeelden), en in ook de combinatie van 2 geboortedagen.
Ik heb mijn moeder dus de opdracht gegeven om even mij en die van mijn date naast elkaar te leggen..... dat was helemaal niet positief :+ er kwam ook heel veel in terug bij hem dat hij erg gesteld zou zijn op vrijheid, dat is wel grappig omdat hij dat zelf ook natuurlijk al opnoemde. Kort gezegd zou onze relatie 1 grote strijd worden omdat we beiden nogal koppig kunnen zijn.

Hij had al een keer gezegd dat hij dat sterrenbeelden gedoe onzin vond, dus ik stuurde hem dat we volgens dat boek geen goede match zijn. Stuurt hij terug dat hij wel wil bewijzen dat het onzin is en die uitdaging graag aangaat :D Ik geloof er ook niet 100% in maar er zit zeker wat in, het verhaal over mijn geboortedag klopt bijvoorbeeld precies, en met mijn ex klopte het ook precies. Bij mijn zus en ouders klopt het ook aardig. Maar goed, we zullen het meemaken :D

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 09:58

Ik heb keer voor een eerste date gehad dat mijn oppashond een halfuur ervoor de sloot in sprong en daarna door de mest ging rollen en nog even tegen mij aan sprong. Kon ik snel snel douchen en omkleden :')

En leuk dat initiatief nemen. Doet mijn date ook. Al heb ik nu soms beetje schuldgevoel dat ik dan niet doe.. dus maar even wat goeds bedenken weer.

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 10:04

Anne hahaha wat grappig dat je je sterrenbeeld opgezocht hebt. Paardenman geloofde daar ook heilig in en we hebben in de tijd dat we veel praatten via telefoon daar echt eens een hele avond aan besteed. Het klopte voor mij ook wel heel erg. Nu waren wij wel een redelijke match en nu achteraf is toch ook van niet gebleken :+

Ik was gisteren druk met daten :o in de ochtend een bakje koffie gedaan maar het was wel gezellig dat we uiteindelijk ook geluncht hebben. Mega aardige lieve man maar ik vrees toch dat onze levens te ver uit elkaar liggen kwa interesses, hoewel we wel veel hetzelfde denken over de toekomst. Ik moet het nog even laten bezinken allemaal.

Savonds afgesproken met de man waar ik meer verwachtingen bij had. Maar hij was echt zoo anders dan ik me in eerste instantie had ingebeeld. En daardoor viel het eigenlijk een beetje tegen -O- Veel zelfde interesses, beide een dochter en ook ontzettend lief spontaan en enthousiast. Maar ik had gewoon niet het wauw gevoel omdat ik zon ander type persoon me al die tijd had voorgesteld. Ik wil nog wel een keer met hem afspreken om nu met mijn bijgestelde verwachtingen aan te kijken hoe het dan is, ondanks zijn enthousiasme mij alweer bijna doet weg rennen... hij vroeg of hij me een kus mocht geven. Dat vind ik dus zon nare vraag dus heb ik beantwoord dat ik dat niet doe op 1e dates :’) en op het eind drie zoenen gaf hij me alsnog een kus op de mond (gelukkig zonder tong), en daarna nog twee. Dat vond ik wel een beetje vreemd, ik had toch duidelijk een grens aangegeven?

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 10:10

Wow 2 dates op 1 dag! Haha ik dacht dat ik soms erg was met 2 in 2 dagen... maar ach als het zo uitkomt, waarom niet?

Jammer dat je bij date 1 het idee had dat jullie levens te ver uit elkaar liggen.. heb je gevraagd al hoe hij daarover denkt? Als je twijfelt kun je altijd een 2e date nog doen, ik vind zelf een 2e date altijd veel meer zeggen.

Wat betreft date 2, dat is inderdaad het jammere als je al een heel beeld gevormd hebt... als het dan iets anders is, dan valt dat natuurlijk wat tegen. Eigenlijk moet je even weer met een nieuwe blik naar hem kijken nu. Wat betreft dat zoenen, op zich vind ik het ook wel weer netjes dat hij het vraagt, in plaats van gewoon doet. Gewoon doen heeft wel wat maar hij zal misschien bang zijn om afgewezen te worden (wat ook was gebeurd dan haha). Dat ie alsnog een zoen op je mond geeft en daarna nog 2 vind ik dan weer heel raar, je geeft het al aan, dan hou je het toch bij 3 zoenen op de wang? >;) apart..

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 10:25

Je 2e date is wel heel apart ja. Ik zou het df laten bezinken en dan allebij apart nogmaals daten :D

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 11:23

Waar gaat het fout, dat ik zeg dat ik in 2017 klaar ben met de mannen en vervolgens door 2 op date gevraagd wordt :+

Linda, je hebt het maar druk met 2 dates! Zou de eerste zeker nog wel een kans geven. Vind het van de tweede niet zo netjes dat hij je alsnog een kus op je mond geeft terwijl je er duidelijk in bent dat je dat niet wilt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 11:36

Linda, je 2e date is wel heel lomp hoor, je was toch duidelijk? Ik zou daar best wel op afknappen :n

Berdien, heerlijk een man die initiatief neemt!

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 12:00

Normaal gesproken is dat ook helemaal niks voor mij, uberhaupt met twee mannen tegelijk kletsen en daten. Maargoed date 1 had ik al op donderdagochtend mee afgesproken en date 2 kwam afgelopen weekend ineens op de proppen. Gezien hij zijn dochter ook om het weekend heeft blijft er weinig tijd over om af te spreken dus werd het heel onhandig wel dezelfde dag, oops.

Sja die kus op de mond. Ik loop te klagen dat het een 'zachtgekookt ei' is ipv een wat stoerder type wat ik had verwacht, dus dan is het beetje lef wat hij daarmee toont wel goed. Ondanks dat hij mijn 10 minuten daarvoor gestelde grens overschreed. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Ik ben echt niet vies van een zoen, een beetje lichamelijk contact zo nu en dan met mannen is wel fijn. Maar ik was gewoon overdonderd door de vraag en vind het prettiger als je zoiets bij elkaar aanvoelt en gewoon doet en dus niet vraagt.

Anne, ik heb nog niet gevraagd bij date 1 hoe hij er over denkt. Ik zag er gewoon geen relatie in omdat hij geen kinderen heeft en ik niet overduidelijk het gevoel kreeg dat hij dol was op kinderen (van een ander). Ik heb helaas al ervaring met mannen die m'n dochter niet (echt) willen accepteren.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 14:57

Maar niet overduidelijk het gevoel dat hij het leuk vind of het gevoel dat hij het niet leuk vind? Het is toch raar als een man met je gaat daten die weet dat je een dochter hebt en het vervolgens niet echt wil accepteren? Misschien heb je er nu een slechte ervaring mee en ben je daar weer bang voor, maar daar zou ik het nu niet op laten stuk lopen. Ik heb ook eens een date gehad met een man met een zoontje, ik heb tijdens die date ook helemaal niet gepraat daarover... zegt niks want ik ben best wel gek op kinderen..

Mijn date vraagt of ik zin heb om samen 2e kerstdag door te brengen.. aan de ene kant begint het me te benauwen, wordt wel erg serieus.. aan de andere kant moet ik toegeven dat het idee ook door mijn hoofd schoot toen hij zei dat hij alleen 1e kerstdag onder de pannen is en 2e kerstdag vrij is. Voor degenen die nu met 1 persoon aan het daten zijn, hebben jullie het over kerst samen vieren gehad?

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 14:59

Jaa dat wel. Maar hebben volgende week onse 3 date, 2e kerstdag ben ik jarig en is me hele familie er, te vuurdoop. Miss wel dan iets op eerste kerstdag nog ofzo

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 15:01

Mijn date en ik zijn halfslachtig uitgenodigd om tweede kerstdag bij vrienden van hem te komen. Maar verder hebben we het er nog niet over gehad.

Ik merk dat ik niet zo goed durf te vragen naar hoe het nu zit tussen ons, of echt plannen maken, naar gevoelens vragen. Normaal doe ik dat zo en boeit het me niet zoveel. Maar merk dat hoe leuker ik hem ga vinden, hoe slechter ik het durf te vragen. Bang voor het antwoord :')

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 15:22

Haha ik heb vanavond een date, m’n ouders zeiden komt ie ook met kerst? :')
Alsjeblieft niet, denk dat ie gillend wegrend dan _O-
Is ook pas de 2e keer.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 15:54

Anne, het was weer leuk O:)
Leuk dat je date vraagt om 2e kerstdag samen door te brengen :D

Haha goede date dag gehad Linda <<) Jammer dat date 1 en jouw levens te ver uit elkaar liggen en ook apart van date 2.. Ik hou er ook niet van als iemand om een kus vraagt, meestal komt dat moment er zelf wel.

Lino: zou je wel met je date 2e kerstdag willen doorbrengen? Anders zou ik het gewoon ter sprake brengen :j en snap het wel dat het lastiger wordt om dingen te bespreken, als je gevoelens voor iemand krijgt.

Met kerst heb ik geen plannen gemaakt met de dates. Eentje komt die zaterdag langs, met de ander (die van vandaag) heb ik niet besproken wanneer we weer afspreken.
Nu ga ik echt opschieten, zit nog in mijn pyjama op de bank en moet zo weg :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 15:59

Druk gehad Linda _O-

Anne gaat ook goed geloof ik!

Zie weer wat meer geslaagde dates dus. Tof!

Hier gisteren onverwachts mee uit eten genomen door date... Dat was dus date 4 in uh minder dan een week :oo
Zondag komt ie pannenkoeken bakken voor me... Omdat we het daar in onze eerste zinnen over hadden. Gesprekken worden iets serieuzer, zelfs heel even over kerst gesproken!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 16:11

Ik ben lekker twee dagen op Ameland met mn date :)
Afgelopen twee jaar met kerst alleen naar Ameland geweest dus is wel ff leuk :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 16:47

Dacht dat jij volledig onder de pannen was Alja?

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 16:57

Robijntjah jullie gaan echt hard haha, super leuk, lekker van genieten!

Hee Alja ik ben ook in de war, jij had toch een vaste relatie en bent in verwachting of vergis ik me nu?
Of noem je je vaste vriend nog steeds date haha.. kan natuurlijk ook.