Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yinthee schreef:Hallo! Mag ik me hier ook melden?Ik lees hier al een tijdje af en toe mee, maar nu toch maar eens mee kletsen.
![]()
Paar maanden geleden tinder gedownload op 'aanraden' van een vriendin, eigenlijk meer voor de grap, en als er dan wat uit zou komen zou dat leuk zijn. Wel iets serieus, ik ben niet zo van de scharrels enzo.
Weinig serieuze/geschikte kandidaten tegen gekomen in die periode, haha. Hoop vreemde figuren inderdaad op die app zeg
Maar nou heb ik afgelopen zondag een 'date' gehad na een maandje gezellig praten en later appen, ik kreeg van hem een superlike en gaf hem het voordeel van de twijfel (we lang getwijfeld voor ik hem terug likete..) Ik denk dat ik hem uit mezelf helemaal niet eens geliked zou hebben. Niet echt knap ofzo en verder ook niet zo erg mijn ding. Was wel gezellig en leuk via chat/app, hij wilde al een paar keer afspreken, dus nu maar ingestemd. Het was wel gezellig, maar meer was het niet. Ik had dus niet het idee van 'ja!'. Eigenlijk had ik vrij snel zoiets van: 'nee, ik zie mezelf niet met hem samen..' Nu moet ik toegeven dat ik niet heel ervaren ben ik daten en relaties etc, maar mijn gevoel kan ik toch altijd wel vertrouwen. Nu appte hij vandaag dat hij weer wilde afspreken...
Wat moet ik hier nou mee? Het toch een kans geven, of gewoon gelijk afkappen en zeggen dat ik het niet iets zie worden en geen volgende afspraak wil?
Hebben jullie na 1 date al door of het iets gaat worden of niet, als het via app wel gezellig was en irl tegen valt? Of daten jullie een paar keer voor je het 'zeker' weet?