Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 21:14

Laat ik het zo zeggen: het kwam niet over op mij alsof hij erom zat te springen die vraag te beantwoorden (wat imo ook wel genoeg zegt). En zoals ik al eerder zei vind ik het ook niet netjes maar waar er twee vechten hebben er twee schuld... en het is niet alsof ze hem in bed heeft gevonden met een ander oid. En dan zo'n overtrokken reactie? Ze hadden niet eens een relatie!

Ik zou ook niet zitten te wachten op zo'n vage knul, maar ook zeer zeker niet op iemand die me gaat stalken op tinder (zij zat toch ook op tinder?). Laten we niet doen alsof zij heilig is en hij het allemaal verpest heeft.

Anoniem

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 21:48

Godsamme, mama's kindje kan ook niet tegen een afwijzing :+ Hij vroeg waarom ik zo stil was, dus ik gaf eerlijk aan dat ik het niet meer zag zitten om te daten. Begint ie te zeiken dat ik slecht ben voor zijn vertrouwen.. Tja sorry, maar nu moet je niet jouw probleem bij mij neer gaan leggen :n

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 21:58

Ik geloof dat mijn timing vanmiddag niet helemaal goed was :D. Dus ik quote mezelf nog maar eventjes :o

Yinthee schreef:
Hallo! Mag ik me hier ook melden? :') Ik lees hier al een tijdje af en toe mee, maar nu toch maar eens mee kletsen. :o
Paar maanden geleden tinder gedownload op 'aanraden' van een vriendin, eigenlijk meer voor de grap, en als er dan wat uit zou komen zou dat leuk zijn. Wel iets serieus, ik ben niet zo van de scharrels enzo.
Weinig serieuze/geschikte kandidaten tegen gekomen in die periode, haha. Hoop vreemde figuren inderdaad op die app zeg :')
Maar nou heb ik afgelopen zondag een 'date' gehad na een maandje gezellig praten en later appen, ik kreeg van hem een superlike en gaf hem het voordeel van de twijfel (we lang getwijfeld voor ik hem terug likete..) Ik denk dat ik hem uit mezelf helemaal niet eens geliked zou hebben. Niet echt knap ofzo en verder ook niet zo erg mijn ding. Was wel gezellig en leuk via chat/app, hij wilde al een paar keer afspreken, dus nu maar ingestemd. Het was wel gezellig, maar meer was het niet. Ik had dus niet het idee van 'ja!'. Eigenlijk had ik vrij snel zoiets van: 'nee, ik zie mezelf niet met hem samen..' Nu moet ik toegeven dat ik niet heel ervaren ben ik daten en relaties etc, maar mijn gevoel kan ik toch altijd wel vertrouwen. Nu appte hij vandaag dat hij weer wilde afspreken...
Wat moet ik hier nou mee? Het toch een kans geven, of gewoon gelijk afkappen en zeggen dat ik het niet iets zie worden en geen volgende afspraak wil?
Hebben jullie na 1 date al door of het iets gaat worden of niet, als het via app wel gezellig was en irl tegen valt? Of daten jullie een paar keer voor je het 'zeker' weet?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 22:02

Ik zou zelf gewoon eerlijk zijn :) want krijg van jou ook niet gevoel dat er ergens een kans ia dat dat om kan slaan :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 22:03

Als je echt al denkt "nee dit gaat m niet worden" dan zou ik niet nog een tweede date plannen. Bij twijfel wel nog een date plannen en dan zie je het wel. Maar anders hem geen valse hoop geven.

Het is dat ik mijn vriend al irl had gezien, maar anders had ik m misschien ook niet de goede kant op geswiped :o

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 22:04

Ik zou gewoon eerlijk zijn. Als je nu al denkt dat het niks wordt, heeft het geen zin om nog vaker te gaan daten.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 22:05

Welkom! Ik heb niet meteen na 1 date het wauw gevoel. Of in iedergeval nog niet gehad. Heb nu 4 dates gehad met iemand en merk dat ik het toch wel erg leuk vind! Als jij denkt het wordt niets zou ik het gewoon zeggen :)

En Resistance ik vind het rot voor je. Die onzekerheid is sowieso al poedersuiker (heb ik ook snel last van) maar als je je door hem nog onzekerder gaat voelen is het het niet waard toch. Ik zou je wel advies willen geven maar ik weet hoe moeilijk het kan zijn! Hoop dat je eruit komt voor jezelf!

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 22:12

@Yinthee ik denk niet dat je na 1 date gelijk verliefd bent (kan natuurlijk wel) ik wist daareentegen wél dat ik na mijn 1e date met 1 jongen absoluut niet meer verder wou haha.
succes met verder daten

Ik heb mijn telefoon nogsteeds niet terug dus nogsteeds geen tinder :P

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 22:19

Ik zou op je eigen gevoel afgaan Ynthee! Persoonlijk heb ik er dan al geen zin om nogmaals af te spreken als ik direct al weet dat dit niks is, bij sommige is het de moeite waard om nog eens af te spreken. Het verschilt bij mij echt per persoon eigenlijk :') dus je hebt niet zoveel aan mijn advies haha

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 22:21

Eloya/britt; nee, verliefd had ik ook zeker niet verwacht na 1 date hoor, maar een bepaalde 'klik' of aantrekkingskracht is wel handig, haha.

Ik heb wel echt het gevoel/idee van 'nee, dit wordt het niet' inderdaad. Het was geen verschrikkelijke avond of zo, wat ik al zei, het was gezellig maar meer was het (voor mij) niet. Ik zie mezelf er niet naast liggen om het zo maar te zeggen _O-

Gianti; ik heb inderdaad ook niet echt het gevoel dat het ineens nog omslaat nee haha. En hoe meer ik er ook over nadenk hoe zekerder ik er van wordt, haha.

Ik ga hem zo maar eens terug appen dan :+ Hoe breng je zoiets aardig? _O- Gewoon maar zeggen dat het gezellig was, maar dat ik het verder niet iets zie worden en het hier maar bij wil laten?

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 22:25

Gewoon zeggen dat je het meer vriendschappelijk ziet ofzo? :Y)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 22:27

Lijkt me duidelijk dan Yinthe. Je hoeft heus niet direct mega verliefd te zijn maar een bepaalde klik / aantrekking moet er wel zijn na date 1 vind ik.

Gewoon eerlijk sturen dat er wat jou betreft geen tweede date komt. Dat je het gezellig vond maar niet meer dan dat.

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 22:44

Ja precies Jildau, een 'nah, nee' gevoel lijkt me geen goed begin haha.

Bedankt voor jullie reacties! :) Dat wordt weer verder tinderen haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 23:31

Nee dat is idd geen goed begin :') Kan je maar beter eerlijk over zijn naar hem toe..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 23:43

Ik heb nog even met mijn ouders gesproken erover, en achteraf gezien was het wel een héle rare snuiter...

Hij had 60 paar schoenen. Ok, dat kan. Maar soms echt 3 dezelfde in 3 verschillende kleuren. En hij had z'n oude sportschoenen vertrapt en toen hij nieuwe wilde kopen vond hij in z'n kast nog precies hetzelfde paar, nieuw, waarvan hij was vergeten dat ie het had. Beetje gek...
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 24-01-17 23:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 23:46

Ik vind het persoonlijk wat ver gaan om gelijk te suggereren dat hij gigolo is als hij veel spullen heeft :x

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 23:47

Ik vind dat nogal wat om op een openbaar forum te zetten resistance...
Het is heel verdrietig voor jou, maar en whatsapjes en nu dit erop te zetten gaat mij ook iets tever..

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 23:48

Wie weet is die pro online pokeraar, wie weet Is die dealer, wie weet heeft die erfenis gehad, wie weet staat hij gewoon rood..

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 23:49

ik vind dit ook wel erg ver gaan ook en vooral ook heel laag om zoiets hier neer te zetten..'kijk dat je het er huiselijke kring er over hebt maar op een openbaar internet forum??

en misschien wel gigolo? wat dan nog... dan mag je blij zijn dat hij het gratis met jou wou doen :+

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 23:50

Alja schreef:
ik vind dit ook wel erg ver gaan ook en vooral ook heel laag om zoiets hier neer te zetten..'kijk dat je het er huiselijke kring er over hebt maar op een openbaar internet forum??

en misschien wel gigolo? wat dan nog... dan mag je blij zijn dat hij het gratis met jou wou doen :+

_O-

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 23:51

ja sorry hoor..
eerst krijgen we allerlei verhalen over hoe de sex met hem was en ineens is het een gigolo....

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 23:53

Zullen we het nu weer over gewoon tinder hebben :P
Het gaat nu al weet ik veel hoeveel pagina's hierover en het wordt steeds vreemder verhaal...

Ik vind het echt klote voor je resistance, en voor jou is er ook echt wel een leuke vent

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 23:54

Niet natrappen. Zeker niet online. Dat is alles behalve netjes. Ik heb ook veel sneakers, maar dat komt omdat ik voor een sneaker bedrijf gewerkt heb en gewoon erg van sneakers houd. Ik koop soms ook wel kleding stukken twee keer in een andere kleur :+ Dat maakt mij ook niet meteen een crimineel.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 23:55

Je kunt er wel allerlei dingen bij gaan bedenken maar dat maakt allemaal geen donder uit. Klaar, over, volgende.

Ik ga vrijdag met m'n Tinder vriendje naar de Winterefteling jeeeej! <3

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 23:56

Destination schreef:
Ik vind het persoonlijk wat ver gaan om gelijk te suggereren dat hij gigolo is als hij veel spullen heeft :x

Algemeen bekend dat die altijd 47 tubes tandpasta hebben toch :j