Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yv_ schreef:Whoops!
Dé tip van mijn paps die echt retegoed werkt! Doek met kokend heet water, het smelt en de doek neem alles op. Zonde schade, zo is mijn tafel weer als nieuws geworden. Eerste keer heb ik zo'n microvezeldoek in een pannetje water gedaan tot het kookte, maar was een beetje gedoe met uitknijpen. Was even vergeten dat de pannenlap waarmee ik uitkneep óók nat werd en dus ook heel heet
. Tweede keer gewoon water uit de waterkoker eroverheen gegoten, klein beetje, werkte ook als een trein!
Santigo_ schreef:Dat vind ik ook wel een beetje het 'enge' aan bij de duizendpoot bestellen, dat er zo vaak iets niet klopt. Ik heb van 3 geuren een daylight gekregen ipv waxmelt... Nouja, dan gooi ik ze in stukken op de brander maar toch. Gelukkig wordt het wel altijd goed opgelost
Kirja schreef:Cerastes, Mooie bestelling! Lekkere geuren ook behalve Christmas on the beach![]()
Iloveswan, Je hebt gelijk hoor! Als ze zelf niets laat horen gewoon even contact opnemen zodat je tenminste weet hoe of wat.
Ik krijg zin om te bestellenHeb me best even netjes in kunnen houden maar heb afgelopen weekend een deel aan mijn buuf gegeven, die brand scentchips en was daar zo tevreden over dus nu heb ik dr wat fatsoenlijks gegeven
en een fijne meevaller gehad.. Genoeg uitgegeven bij de dierenarts en er gaat nog een hoop komen maar een kleine bestelling kan er wel van af