Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 19:56

Ik heb mn pakketje van de duizendpoot ook binnen gekregen *\o/*

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Alwiene

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 19:57

Zo, dat is een mooie bestelling! En helemaal correct geleverd? :=

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 19:58

Ik zou ook echt niet weten wat ik nu moet gaan branden :')

maakt niet uit stamper !
die Brand ik dan mooi als eerste Haha.

halfje is zat in de brander van yc?
kleine woonkamer en gevoelige neus

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 20:01

Ik gooide in het begin zelfs maar een kwartje YC erop, tegenwoordig meestal een halfje, grote woonkamer, maar ik zit naast de brander en het hoeft dus niet persé door de hele kamer te ruiken te zijn. :)

Ik heb serieus de hele middag op mijn duizendpoot pakketje gewacht, want post nl had 3 uur vertraging ofzo, is het er, klopt het dus wéér niet. Annemarie maar weer gemaild. Ze zal het (hopelijk) wel weer netjes op gaan lossen, maar vind het toch wel vervelend en een beetje erg jammer. En vind de nieuwe Kringle geuren (die in daylights gekomen zijn ipv waxmelts) niet eens echt lekker ruiken :') Allemaal beetje teleurstellend dit -O- Moet wel zeggen dat alle contact met Annemarie tot nu toe keurig verloopt en ze echt haar best doet hoor!!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 20:08

@ WME; Ik heb een kaars van jou nu aanstaan, maar de vlammen zijn wel erg hoog. Zelf maar een stukje afgeknipt. Maar hoort dit?

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 20:09

Ga denk ik ook maar even een mailtje sturen. Wacht nu 9 dagen op mijn bestelling. Misschien is er wel wat mis gegaan ofzo maar dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben _O-

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 20:16

Iloveiswan schreef:
Ga denk ik ook maar even een mailtje sturen. Wacht nu 9 dagen op mijn bestelling. Misschien is er wel wat mis gegaan ofzo maar dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben _O-

Goed plan, altijd fijn om te weten waar je aan toe bent :j

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 20:17

Stamper schreef:
@ WME; Ik heb een kaars van jou nu aanstaan, maar de vlammen zijn wel erg hoog. Zelf maar een stukje afgeknipt. Maar hoort dit?

Ik stuur even pb

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 20:20

Alwiene schreef:

Bijna...1 was verkeerd geleverd...maar word bij mn volgende bestelling mee gestuurd!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 20:28

little_birdy schreef:
Ik zou ook echt niet weten wat ik nu moet gaan branden :')

maakt niet uit stamper !
die Brand ik dan mooi als eerste Haha.

halfje is zat in de brander van yc?
kleine woonkamer en gevoelige neus

Dat is dan weer waar inderdaad!! :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 20:36

Cerastes schreef:
Alwiene schreef:

Bijna...1 was verkeerd geleverd...maar word bij mn volgende bestelling mee gestuurd!

Het was ook te mooi om waar te zijn :') Gelukkig wordt het wel netjes opgelost.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 20:37

Dat vind ik ook wel een beetje het 'enge' aan bij de duizendpoot bestellen, dat er zo vaak iets niet klopt. Ik heb van 3 geuren een daylight gekregen ipv waxmelt... Nouja, dan gooi ik ze in stukken op de brander maar toch. Gelukkig wordt het wel altijd goed opgelost

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 20:42

Bedankt voor je uitleg WME.
Wel een hele mooie pool en heurafgifte geeft ie! Super! :)

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 20:44

Cerastes, Mooie bestelling! Lekkere geuren ook behalve Christmas on the beach :P

Iloveswan, Je hebt gelijk hoor! Als ze zelf niets laat horen gewoon even contact opnemen zodat je tenminste weet hoe of wat.

Ik krijg zin om te bestellen -O- Heb me best even netjes in kunnen houden maar heb afgelopen weekend een deel aan mijn buuf gegeven, die brand scentchips en was daar zo tevreden over dus nu heb ik dr wat fatsoenlijks gegeven :D en een fijne meevaller gehad.. Genoeg uitgegeven bij de dierenarts en er gaat nog een hoop komen maar een kleine bestelling kan er wel van af :$

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 20:45

Yv_ schreef:
Whoops!

Dé tip van mijn paps die echt retegoed werkt! Doek met kokend heet water, het smelt en de doek neem alles op. Zonde schade, zo is mijn tafel weer als nieuws geworden :)). Eerste keer heb ik zo'n microvezeldoek in een pannetje water gedaan tot het kookte, maar was een beetje gedoe met uitknijpen. Was even vergeten dat de pannenlap waarmee ik uitkneep óók nat werd en dus ook heel heet :'). Tweede keer gewoon water uit de waterkoker eroverheen gegoten, klein beetje, werkte ook als een trein!

Ik heb voor de vloer een stoom mop, Ik krijg het wel schoon maar was wel aardig wat extra werk :j :')

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 20:49

Stamper schreef:
Bedankt voor je uitleg WME.
Wel een hele mooie pool en heurafgifte geeft ie! Super! :)

Dank je welis niet nodig, je had een hele goede vraag ;)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 20:53

Santigo_ schreef:
Dat vind ik ook wel een beetje het 'enge' aan bij de duizendpoot bestellen, dat er zo vaak iets niet klopt. Ik heb van 3 geuren een daylight gekregen ipv waxmelt... Nouja, dan gooi ik ze in stukken op de brander maar toch. Gelukkig wordt het wel altijd goed opgelost

Ja mijn eerste twee bestellingen daar gingen gewoon goed, maar het is nu beetje puinhoop. Ik heb dus ook daylights gekregen ipv wax en ja dat kán je zo oplossen, maar ik bestel het verdorie in de pre-order om zeker te weten dat ik niet naast de wax grijp. Omdat wax gewoon veel handiger is dan daylight.
Overigens heb ik ook 1 x was ipvs daylight gekregen maar dat vind ik dan weer niet erg want die had ik alleen maar als daylight besteld omdat hij er als wax niet meer was.

En ik had vorige keer toch de georgia peach gekregen in plaats van de golden peach vanille? Die zou dus nu meekomen met dit pakket, 1 x raden welke geur er nu in zat? -O-

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 21:01

Ik ben de vanille karamel swirl nu opstaan
heeeeerlijk! !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 21:03

Ja. Heb wel wat schrik dat ik bestel en het onvolledig is. Dan moet je 2 keer naar mij verzenden Alwiene, of moet ik heel lang wachten...

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 21:05

Kirja schreef:
Cerastes, Mooie bestelling! Lekkere geuren ook behalve Christmas on the beach :P

Iloveswan, Je hebt gelijk hoor! Als ze zelf niets laat horen gewoon even contact opnemen zodat je tenminste weet hoe of wat.

Ik krijg zin om te bestellen -O- Heb me best even netjes in kunnen houden maar heb afgelopen weekend een deel aan mijn buuf gegeven, die brand scentchips en was daar zo tevreden over dus nu heb ik dr wat fatsoenlijks gegeven :D en een fijne meevaller gehad.. Genoeg uitgegeven bij de dierenarts en er gaat nog een hoop komen maar een kleine bestelling kan er wel van af :$

Hier ook, maar besloten om bij mystore toch te bestellen.... 21 euro voor een large dat is heeeeeul aantrekkelijk! :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 21:13

Heb mailtje terug van Annemarie, blijkbaar heeft ze een nieuwe hulp en is die niet erg goed in lezen :+ Ze gaf aan dat ze zelf nog op de zaak was en het NU zelf ging inpakken en morgen opnieuw versturen. Wat ze wil met alles wat ik al binnen heb gehad heb ik geen idee van, eerst maar even afwachten wat er nu binnen gaat komen en dan vraag ik het daarna wel of ze wil dat ik de verkeerde dingen terugstuur :)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 21:14

Ah dat super fijn alwiene... Ben erg benieuwd!! :)

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 21:15

Oh dat is erg vervelend inderdaad :j weet er iemand trouwens waarom de large jars van heart&home zo duur zijn in vergelijking met de andere jars? Er zit volgens mij maar de helft in een large jar van HH vergelen met YC?

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 21:20

Daar heb je gelijk in Alwiene, ik was ergens ook allang blij dat ik in ieder geval alle geuren had gekregen die ik had besteld := Maar het is veel meer gedoe, en ik denk dat veel mensen toch sneller en meer bij haar zouden bestellen als het wat vaker goed zou gaan.

Wel alles schoon gekregen WME? Ik blaas sindsdien ook echt heel voorzichtig mijn kaarsje uit

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 21:21

Hier ook antwoord terug, ze heeft zitten wachten op de My Serinity tarts. Die nog steeds niet binnen zijn. Dus ze verstuurd vanavond derest en dan via brievenpost de 3 tarts na. Krijg ook een track en trace dus als ik morgen al weg ben kan ik die meteen naar de jumbo sturen kan me vriend het ophalen :)