Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xRoosss schreef:Zelf vandaag in Nijmegen geweest. Ondanks dat ik niks wou kopen liep ik zomaar tegen deze beebjes aan, dus geheel oeps meegenomen![]()
[ [url=m/3obv0H.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het Nike teken is van metallic en de stof zelf zit heel subtiel zilverdraad doorheen. Geweldig zijn zeheb daarnaast ook nog Air Max Thea gepast, en staan verrassend goed
totaal niet lomp, of aso of iets. Dus daar ga ik misschien ook nog een paar van halen
Macyy schreef:xRoosss schreef:Zelf vandaag in Nijmegen geweest. Ondanks dat ik niks wou kopen liep ik zomaar tegen deze beebjes aan, dus geheel oeps meegenomen![]()
[ [url=m/3obv0H.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het Nike teken is van metallic en de stof zelf zit heel subtiel zilverdraad doorheen. Geweldig zijn zeheb daarnaast ook nog Air Max Thea gepast, en staan verrassend goed
totaal niet lomp, of aso of iets. Dus daar ga ik misschien ook nog een paar van halen
Dan ga je toch verder met een collectie in de Thea'sdaar hebben ze inmiddels ook erg leuke printjes en kleurtjes in! Ik heb de zwarten, maar zag al veel te veel leuke roshes en Thea's.. Dat word sparen!
xRoosss schreef:Leuk zo'n hoed! Vind dat vaak zo heerlijk eigenwijs staanals je een outfit erbij hebt ben ik erg benieuwd naar een foto Nadia
Zomer schreef:Ik vind zulke hoeden echt heel tof, vooral als je bijvoorbeeld krullen hebt!
Ik ben zelf helaas gezegend met stijl en niet echt dik (maar gelukkig wel lang) haar.
suus_pepper schreef:SAKKIA schreef:Mmmmmm mijn verzending van de h&m blijft maar op: verzending wordt voorbereid door de verzender, staan.
Staat het al op sinds woensdagavond.
Ik heb precies een week geleden schoenen besteld en die worden vandaag eindelijk bezorgt. Ik denk dat ze inpakkers te kort komen...