Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fohadie schreef:Ik heb hier nog wat speciale speciaalbierglazen staan en nog wat kleine dingetjes die het vast goed doen als Sinterklaas of kerstcadeautje. Gister erop gezet en al 1 bieding ontvangen en een ander artikel wordt vanavond rond 18.00u opgehaald hoop ik. Normaal gaat het nooit zo snel bij mij, zou het echt aan de feestmaand liggen? (Heb dat natuurlijk in mijn adve et entie gemeld dat het leuke cadeautjes zijn, haha.)
Sheehan schreef:Ik had vanmiddag ook een erge. Dekje te koop gezet voor €7. Krijg ik een mailtje: 'Voor 7 Euro inclusief verzenden wil ik hem wel hebben.'
Ja ehm nee, verzend kosten zijn €6.95 en dat stond duidelijk in de advertentie.
Alwiene schreef:Sheehan schreef:Ik had vanmiddag ook een erge. Dekje te koop gezet voor €7. Krijg ik een mailtje: 'Voor 7 Euro inclusief verzenden wil ik hem wel hebben.'
Ja ehm nee, verzend kosten zijn €6.95 en dat stond duidelijk in de advertentie.
Niet dat het uitmaakt voor je verhaal hoor, maar als je een account maakt bij postnl en online betaalt en zelf het etiket uitprint dan betaal je 6,50 ipv 6,95. Misschien handige tip voor als je wel eens verkoopt inclusief verzendkosten, scheelt het je toch mooi 45 cent weer
fohadie schreef:Ik heb hier nog wat speciale speciaalbierglazen staan en nog wat kleine dingetjes die het vast goed doen als Sinterklaas of kerstcadeautje. Gister erop gezet en al 1 bieding ontvangen en een ander artikel wordt vanavond rond 18.00u opgehaald hoop ik. Normaal gaat het nooit zo snel bij mij, zou het echt aan de feestmaand liggen? (Heb dat natuurlijk in mijn adve et entie gemeld dat het leuke cadeautjes zijn, haha.)
Stamper schreef:HTM schreef:
Ja, vind het knap dat iedereen 6,95 euro betaald, en jij 6,50 op het postkantoor...
Maar dat zal wel aan mij liggen
Ook hier is het 6,95 tot 10 KG.
[***] schreef:Pff, ik heb splinternieuwe sneakers op Marktplaats staan voor 7.50 euro. Ik heb ze gekregen, maar nooit gedragen omdat ik ze niet pas. Krijg ik een mailtje van iemand die ze voor 4,50 direct op wou halen. Ik zei daarop nee, 7.50 is de minimale prijs, ik vibd dat ook gewoon niet veel voor mooie en gloednieuwe schoenen. Kring ik een mailtje terug dat ze het voor 5 euro op wou halen want ze moet een beetje ver rijden.Minimale prijs is minimale prijs, voor 50 cent meer ga ik dat niet opeens veranderen hoor. Ik vind het echt asociaal als mensen voor iets wat helemaal niet duur is alsnog gaan afdingen.
Edit: ik heb terug gestuurd dat de minimale prijs 7.50 is. Krijg ik terug dat ze het voor 6.50 direct ophaalt en dat ze me telefoonnummer wil... ik ga er gewoon niet meer op reageren, als iemand zo moeilijk doet over een paar euro.
guusje_h schreef:[***] schreef:Pff, ik heb splinternieuwe sneakers op Marktplaats staan voor 7.50 euro. Ik heb ze gekregen, maar nooit gedragen omdat ik ze niet pas. Krijg ik een mailtje van iemand die ze voor 4,50 direct op wou halen. Ik zei daarop nee, 7.50 is de minimale prijs, ik vind dat ook gewoon niet veel voor mooie en gloednieuwe schoenen. Kring ik een mailtje terug dat ze het voor 5 euro op wou halen want ze moet een beetje ver rijden.Minimale prijs is minimale prijs, voor 50 cent meer ga ik dat niet opeens veranderen hoor. Ik vind het echt asociaal als mensen voor iets wat helemaal niet duur is alsnog gaan afdingen.
Edit: ik heb terug gestuurd dat de minimale prijs 7.50 is. Krijg ik terug dat ze het voor 6.50 direct ophaalt en dat ze me telefoonnummer wil... ik ga er gewoon niet meer op reageren, als iemand zo moeilijk doet over een paar euro.
Wat voor schoenen zijn het?