Die code Oranje in Nederland had ik inderdaad ook gezien, vandaar dat ik bij ons ook gekeken heb. Daar stond een uur geleden nog niks op, nu code geel en hoor net op de radio dat het ook oranje kan worden. Ach bij jullie supportert zelfs het weer mee voor vanavond
Buienradar heeft dit toch vaker gedaan met voetbal Erg grappig maar ook enigszins verwarrend
gohya
Geplaatst: 29-06-14 11:03
Hier net een kort regenbuitje. Ik neem die Code's niet meer serieus,veel te vaak dat het een storm in een glas water was. Ik let gewoon op de lucht,weet dan gauw genoeg wanneer ik snel naar huis moet. Gevaarlijk weer in Gelderland [alweer?] staat op txt,eerst zien,dan geloven.
Hier ook weer zon.En BR geeft verder geen regen meer aan hier,de hele dag niet,pas vanavond om 11 uur wat regen.Kga zo lekker naar de paarden toe,ben ik ruim op tijd klaar om om 18.00 uur Voetbal te kijken.
Hier inmiddels al een half uur een wolkbreuk. Liep net iemand langs en je staat gewoon tot je enkels in het water. Aan de lucht te zien blijft dit zo nog wel een tijdje doorgaan, met andere woorden, de gang beneden staat weer onder water
Veulen84
Geplaatst: 29-06-14 12:48
Ladybird schreef:
Code oranje? waar haal je dat vandaan? kan er nergens wat over vinden
Het is hier nu echt donker, de lampen kunnen aan. af en toe wat gerommel en een paar dikke druppels. Het is bladstil en het dreigt echt aan alle kanten, ben benieuwd.........