Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kirsha

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 18:57

Tja er worden ook veel zadels e.d. per post verhandeld en die zijn vaak ook niet goedkoop. Voorzichtigheid is natuurlijk wel geboden met zulke bedragen.

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 18:59

Proevenboekje opgestuurd. Verzendkosten waren minder dan afgesproken dus netjes het verschil terug gestort.
Persoon is blij verrast.

Geen klachten hier over TNT momenteel maar dat is wel eens anders geweest. Nu verloopt alles lekker vlotjes gelukkig.

Nu wachtend op iemand die het gasstel komt ophalen....

JJane

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 19:01

Kirsha schreef:
Tja er worden ook veel zadels e.d. per post verhandeld en die zijn vaak ook niet goedkoop. Voorzichtigheid is natuurlijk wel geboden met zulke bedragen.

Ja we wachten maar af. Ik heb het rekening nr door gegeven we zien het wel verschijnen .... of niet.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 19:05

Ik zou wel goede afspraken maken over de verzending. Niet dat je straks ellende krijgt met pakketten die (al dan niet zogenaamd) niet aankomen. Zou wel zuur zijn met zo'n bedrag.

JJane

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 19:08

Heb gezegd dat ik het aangetekend verstuur. Dat moet toch goed komen.

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 19:11

JJane schreef:
Heb gezegd dat ik het aangetekend verstuur. Dat moet toch goed komen.

Heel verstandig, dat doe ik ook als het om zulke bedragen gaat

NaomiJouke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 19:20

Wat zouden jullie doen heb een wit dressuur dekje te koop full vz meisje had interesse en bood 5 euro nou ja prima ben ik er van af ze antwoord terug: k heb nu geen geld wil je hem reserveren voor 2 weken lang ik kom hem echt ophalen!

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 19:23

Daar begin ik niet aan. Kijk, dat mensen op maandag mailen dat ze bijvoorbeeld een week later pas tijd hebben om langs te komen, prima. Maar twee weken vasthouden vanwege het geld doe ik niet. Als er dan ondertussen iemand anders komt is het jammer maar helaas.

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 19:36

Donna89 schreef:
Proevenboekje opgestuurd. Verzendkosten waren minder dan afgesproken dus netjes het verschil terug gestort.
Persoon is blij verrast.

Geen klachten hier over TNT momenteel maar dat is wel eens anders geweest. Nu verloopt alles lekker vlotjes gelukkig.

Nu wachtend op iemand die het gasstel komt ophalen....

Dat gasstel waarvoor mevr een auto moest lenen toch? Of was je al door naar je 2e koper.....ben benieuwd. Ach als iemand hem maar ophaalt, toch?!

Wb reserveren doe ik na betaling. Heb al te vaak afhakers gehad. Reseveer ik alles 2 weken en dan komen ze niet opdagen. Ondertussen andere kopers afgezegd. Ik had het 2 dagen terug weer met kinder kleding. Lijkt mij dat je eerst uitzoekt welke maat je moet hebben. Deze mevr deed dat anders. Eerst op vanalles bieden, vervolgens helft intrekken en weer op ander spullen bieden. Uiteindelijk na wat memorie van mijn kant en extra info van haar kant een beetje duidelijk gekregen wat ze nu wel en niet wilde. Alles klaar gelegd. Krijg ik een mail vandaag dat ze niet komt, Tja was toch niet de juiste maat. Ppfffffff dat zoek je toch eerst uit!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 19:50

NaomiJouke schreef:
Wat zouden jullie doen heb een wit dressuur dekje te koop full vz meisje had interesse en bood 5 euro nou ja prima ben ik er van af ze antwoord terug: k heb nu geen geld wil je hem reserveren voor 2 weken lang ik kom hem echt ophalen!

Ik zou hem in de verkoop houden. Als ie er over 2 weken nog is, heeft ze mazzel! (en anders kan ze het geld van haar ouders lenen en het hun later terug betalen!?)

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 20:06

Inderdaad, ook ik zou het niet doen. Als mensen betaald hebben houd ik dingen rustig vast, maar ook alleen dan.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 20:26

Ik heb dat nu met het kinder-zadeltje op de Bokt-markt.

Hebben twee mensen op gereageerd, gewoon leuke normale Bokkers die allebei eerst hele serieuze interesse tonen maar allebei eerst op hun salaris zitten te wachten.

Ik gun het zadeltje aan hen allebei, en het voelt heel lüllig maar ik heb toch tegen allebei gezegd dat ik het niet vast wil gaan houden maar gewoon wie het eerst komt wie het eerst maalt.

Inderdaad omdat je zo vaak hebt dat je iets voor iemand vasthoudt die het echt-echt-echt heel graag wil....maar puntje bij paaltje toch afhaakt.... en dan heb je andere kopers voor niks afgewimpeld...zij balen en jij balen omdat je er nog mee zit.... -O-

Nu is het dus afwachten met dat zadeltje, best nog kans dat ze allebei vanaf zien, je weet maar nooit hoe de dingen lopen immers :P

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 11:26

Na een paar keer de afspraak hebben moeten veranderen heb ik helaas de afspraak voor de dekjes moeten afzeggen.
Heb gisteren nml slecht nieuws gehad over mijn schoonmoeder.

Voelde me wel schuldig tegen over die mevrouw vanwege het steeds switchen van dag en tijd en voelde me ook zelf een 'irritant mens op marktplaats' daardoor maar familie gaat in dit geval wel voor Y;(

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 12:42

Kan je het niet laten opsturen dan?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 12:49

dat wou de verkoopster toch niet?

arabcarla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 13:27

Pfff heb ik een Armani jas te koop gezet op MP, meteen allemaal biedingen gehad. Naar 4-5 mensen een mail gestuurd met akkoord krijg je helemaal niks terug te horen. Vind ik zo jammer altijd. Nu ook maar op de bokt markt te koop gezet en gaan we t wel weer afwachten.

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 15:33

Ze mailde terug dat ze het snapte en wenste me veel sterkte. En ze vroeg of ik akkoord ging dat het naar een andere koper ging. Heb nog wel gevraagd of ze het wilde opsturen en als dat niet lukte dat het van mij naar de andere koper mag..

Vind mijn schoonmoeder wat belangrijker dan een paar dekjes... :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 15:54

Jadeleigh263 schreef:
Ze mailde terug dat ze het snapte en wenste me veel sterkte. En ze vroeg of ik akkoord ging dat het naar een andere koper ging. Heb nog wel gevraagd of ze het wilde opsturen en als dat niet lukte dat het van mij naar de andere koper mag..

Vind mijn schoonmoeder wat belangrijker dan een paar dekjes... :(

Ik kan me vergissen maar volgens mij heb je je eerdere post aangepast?
Ik dacht dat ik vanmorgen las dat de verkoopster het zonder overleg aan een andere koper had verkocht? En dat je dat niet netjes vond?

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 16:18

Hahhaha dat was btw om iets anders. :=

** dat berichtje ging om een aantal anky dekjes. Alleen ik kreeg later dus een mail dat haar dochter het al had verkocht terwijl er al een afspraak was gemaakt. **

Maar helaas om zo een erge ziekte zal ik niet liegen ;)
Zeker niet aangezien het nu al voor de 2e keer terug is en mensen die zelf familieleden hebben met die ziekte er ook heel veel moeite mee hebben

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 16:38

Jadeleigh263 schreef:
Hahhaha dat was btw om iets anders. :=

** dat berichtje ging om een aantal anky dekjes. Alleen ik kreeg later dus een mail dat haar dochter het al had verkocht terwijl er al een afspraak was gemaakt. **

Maar helaas om zo een erge ziekte zal ik niet liegen ;)
Zeker niet aangezien het nu al voor de 2e keer terug is en mensen die zelf familieleden hebben met die ziekte er ook heel veel moeite mee hebben

Ik zeg ook zeker niet dat je liegt hoor, maar ik dacht even :? Ben ik nou zo scheel of stond er eerst iets anders. Wilde er niet mee zeggen dat je niet eerlijk bent.

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 16:45

Ik snap je verwarring :p

Nee zo bedoelde ik het niet ! :oo
Bedoelde meer dat ik in het algemeen niet over zo'n ziekte zou gaan liegen. Omdat zoveel mensen ermee te maken hebben :(:)

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 17:32

Pff, wordt er moe van, krijg van iemand een bod op mn camera tas, was mn vraagprijs.
Nu krijg ik een mail met mag ik je gegevens , en ik wil het zsm opgestuurd hebben. Alleen en ik heb geen geld ontvangen, en geen reactie meer.

ALs het haast heeft, dan kan je op z'n minst wel even reageren

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 19:09

Heel asociaal van die verzending...

Ik verkoop ook wel eens wat maar ik doe gewoon niet aan verzenden.
Ik heb liever dat ze hier het product nog kunnen bekijken en dat ik zeker ben dat zij het goede ding hebben en ik mijn geld.
Ik ben gewoon een heel eerlijke verkoper :P

Gisteren een nieuwe gsm gekocht en ga zometeen mijn oude smartphone te koop zetten.
Een half jaar oud en alles inclusief doos, oortjes (ongebruikt), aankoopbon,.....
En het ding is nog in een erg goede staat ook (altijd in hoesjes gezeten die ze er trouwens ook bijkrijgen).

Ben benieuwd of ik hem eens zonder al te veel nonsens verkocht krijg :)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 19:11

Ik heb mij ook weer begeven op marktplaats:
Begon gelijk al goed met een bedel verhaal met 'ik zit in de bijstaand, geeft u het gratis weg?' En de mensen die echt bieden, reageren niet op mijn reactie.

Echt een feest :+
Met name het hele epos over waarom ik het zo maar even gratis moet weggeven (en natuurlijk mag ik ook de verzendkosten bestalen) :') mens, heb wat eigenwaarde!

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 22:25

Late reactie... Maar gasstel is inderdaad opgehaald door degene die een auto moest lenen. Nr 2 heb ik niks meer van gehoord. Dus ben blij dat ik nummer 1 heb laten komen. Netjes vraagprijs voor gekregen.

Heb de smaak te pakken, ga over een kleine maand verhuizen dus ga morgen toch eens even wat kasten uitpluizen. Kijken of ik nog meer op MP kwijt kan.
Laatste paardenspul maar eens in prijs verlagen, hoe minder ik mee moet verhuizen hoe beter