Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Donna89 schreef:Proevenboekje opgestuurd. Verzendkosten waren minder dan afgesproken dus netjes het verschil terug gestort.
Persoon is blij verrast.
Geen klachten hier over TNT momenteel maar dat is wel eens anders geweest. Nu verloopt alles lekker vlotjes gelukkig.
Nu wachtend op iemand die het gasstel komt ophalen....
NaomiJouke schreef:Wat zouden jullie doen heb een wit dressuur dekje te koop full vz meisje had interesse en bood 5 euro nou ja prima ben ik er van af ze antwoord terug: k heb nu geen geld wil je hem reserveren voor 2 weken lang ik kom hem echt ophalen!
Jadeleigh263 schreef:Ze mailde terug dat ze het snapte en wenste me veel sterkte. En ze vroeg of ik akkoord ging dat het naar een andere koper ging. Heb nog wel gevraagd of ze het wilde opsturen en als dat niet lukte dat het van mij naar de andere koper mag..
Vind mijn schoonmoeder wat belangrijker dan een paar dekjes...
Jadeleigh263 schreef:Hahhaha dat was btw om iets anders.![]()
** dat berichtje ging om een aantal anky dekjes. Alleen ik kreeg later dus een mail dat haar dochter het al had verkocht terwijl er al een afspraak was gemaakt. **
Maar helaas om zo een erge ziekte zal ik niet liegen![]()
Zeker niet aangezien het nu al voor de 2e keer terug is en mensen die zelf familieleden hebben met die ziekte er ook heel veel moeite mee hebben