En hier ook biblebelt ja.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Bloemetje75 schreef:Haha zo heb ik in Goes ooit tegen de buurvrouw met commentaar gezet “of ik zet deze rozen nu in de grond of jij doet het morgen voor me want dan moet ik werken”.
Toen “mocht” het…
Prima dat jij je geloof hebt en ik hield toen echt wel rekening met geluid etc maar 3 rozen planten vond ik gewoon kunnen.
EmptyWords schreef:sevenofnine schreef:Ik snap het niet, waarom zouden ze klagen over de was die je ophangt?
Je bent duidelijk (nog) niet bekend met de bible belt.
Zondag is rustdag, er wordt niet gewerkt, er wordt geen was opgehangen, er wordt niet in de tuin gewerkt, etc. Zondag is voor de Heer. En anderen mogen dat dus ook niet, daarmee verstoor je de rust.
Alja schreef:Zelfde categorie als motorrijders die ook weer uit alle gaten en kieren komen geslopen….
Op gras maaien na, maar dat is vanwege het lawaai hier een regel. Je mag de koers op tv hier niet overstemmen, dat willen veel mensen kunnen volgen op zondag. Gewoon eens goed uitlachen of Bloemetje75's reactie volgen.
Verder doen de buren wel her en der klusjes. Prima ook, wij maaien ook gewoon het gras indien nodig. Hebben twee dagen weekend en werken beiden 40 uur
Scheelt dat het hier niet gelovig is.

daarom hang ik juist nu de was buiten
Esther schreef:_San87_ schreef:Die maken iig geen herrie. Motoren wel. En veel.
Al eens met een hond gewandeld in een bos in het losloopgebied waar ook een fietspad doorheen loopt?
Een motor scheldt niet.En dan roep ik mijn honden ook nog bij me als er fietsers aankomen.
kosseh schreef:Mensen van 55+ op een elektrische fiets....
Wielrennens zijn echt een stuk netter hier dan de bejaardenclub op de elektrische fietsen die vergeten dat er ook andere mensen zijn...![]()
In het dorp zelf irriteer ik mij ook aan fadbikes, maar die komen niet zo ver er buiten dus geen last van op een grotere ronde fietsen.