Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Audesta schreef:Even voor de context, in de mail ervoor gaf ik aan dat ik het onverantwoord vond zelf.
Het gaat me overigens ook niet over het startgeld. Boeit mij het. Ik wil me gewoon afmelden![]()
[ Afbeelding ]
Telpeva schreef:Oh bleh dat zou echt mijn nachtmerrie zijn met mijn gerbils, om die reden heb ik of het hok potdicht en de gerbils opgesloten, of de gerbils los en dan het hele huis potdicht. Heel prettig in de zomer.
Audesta schreef:Aan de bizarre reactie van de wedstrijdorganisatie waar ik me heb afgemeld omdat ik weiger om om 16.18 u te starten en te reizen met de trailer met de voorspelde 32 graden.
Ik ben echt echt flabbergasted.
Polarize schreef:"vandaag ga ik uitslapen"
Ik zit alweer 1,5 uur beneden en ga zo naar mijn kantoortje toe om voor de middag hopelijk klaar te zijn met al mijn schoolwerkooit komt er iets van die beloftes om uit te slapen...
MarlindeRooz schreef:Polarize schreef:"vandaag ga ik uitslapen"
Ik zit alweer 1,5 uur beneden en ga zo naar mijn kantoortje toe om voor de middag hopelijk klaar te zijn met al mijn schoolwerkooit komt er iets van die beloftes om uit te slapen...
Zo irritant is dat he
Op vrije dagen word ik uit mezelf vroeg wakker. Als ik moet werken dan heb ik 3 wekkers nodig.
prompter schreef:Polarize schreef:Ik was vandaag eigenlijk om kwart over 6 al wakker, echt klaar wakker, helemaal uitglapen. Normaal gaat mijn wekker om half 7 en kan ik amper mijn bed uit komen
Nouoouuuuu, zo 'uitglapen' was je nou ook weer niet zo te lezen
maralyn schreef:Dinsdag mijn merrie laten gaan.
Komt er nu net een paard op mn pad, waarvan alles kriebelt om te kijken.
En nu?
Het dier staat notabene om de.hoek en voldoet aan mijn droom voorwaarden.
Schimmel.
Jong.
Beleerd.
Boven 1.60.
Juiste bloed.
Voel me nu een beetje schuldig naar mijn aller liefste vriendinnetje die ik nu niet meer heb.