Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 10:44

Dat mijn vriend graag "gezond" wil eten. Dus aardappeltjes gebakken in olie / boter mag niet. Pasta komt niet door de keuring. Zijn nou net dingen die ik graag eet.

Ik kon toch ook wel aardappels koken dat kon ook best binnen 15 min. :j Knappe vrouw die binnen 15 min aardappelen schilt, in blokjes snijdt en gaar kookt. :))

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 10:46

MarlindeRooz schreef:
Dat mijn vriend graag "gezond" wil eten. Dus aardappeltjes gebakken in olie / boter mag niet. Pasta komt niet door de keuring. Zijn nou net dingen die ik graag eet.

Ik kon toch ook wel aardappels koken dat kon ook best binnen 15 min. :j Knappe vrouw die binnen 15 min aardappelen schilt, in blokjes snijdt en gaar kookt. :))

Wat is er mis met olie? En aardappels en pasta eten kan ook prima in een gezond dieet :))?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 10:47

Te vet. :))

Maar ik ga echt niet zijn voorkeur eten elke dag. Namelijk elke dag te lang gewokte groente met rijst. Zonder eiwitten. :+

En dan eet hij in de avond nog 2 boterhammen met soep eten want “honger”. _O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 10:53

MarlindeRooz schreef:
Te vet. :))

Maar ik ga echt niet zijn voorkeur eten elke dag. Namelijk elke dag te lang gewokte groente met rijst. Zonder eiwitten. :+

En dan eet hij in de avond nog 2 boterhammen met soep eten want “honger”. _O-

Wacht even. Pasta is niet gezond, maar rijst eet ie wel :))?

En dan twee boterhammen met soep erachteraan. Ok.

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 10:58

Vertel hem eens over arseen in rijst. Best goed idee verder, elke dag rijst. :')

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 10:59

MarlindeRooz schreef:

Wil niet stoken hoor, maar stel hem voor dat hij eens lekker zijn eigen gezonde?? potje kookt. Wie weet !

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 11:00

Ik verzin dit ook niet. Maar goed ik ga de discussie niet aan en de aardappelen gaan zonder olie erbij in de airfryer. Ook lekker. :=

@charley ik wil graag zelf koken, vind ik leuk en lekkerder. Hij wil en kan best zelf koken hij heeft 10 jaar alleen gewoond. ;)

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 11:00

Schop onder zijn reet en kappen met die onzin, pasta is net zo gezond als rijst. En als die gewoon met vet erbij durft te wokken dan gaat ie ook niet dood van aardappels uit de oven met wat olie :+

Ik word sowieso chagrijnig van mensen hun bullshit ideen van gezond, leven op magere kwark met zoetstof, wat rauwkost en KH-vrije crackers met mager beleg is appelflap allesbehalve gezond :') zeker als je ooit iets anders doet in het leven dan op je luie reet zitten. Olie is gezond zat, idem complexe koolhydraten zoals pasta :j

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 11:01

Misschien dat hij dan lekker zijn eigen potje kan koken en jij gewoon lekker wat je zelf wilt.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 11:02

Doen we ook regelmatig. :D

Ik werk namelijk vaak tot 18:00 (18:30 thuis) en dan eet en kookt hij zelf voor die tijd.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 11:12

Ohjee Marlinde := mensen die willen afvallen / gezond leven zonder daar (juiste) kennis over te hebben zijn ook wel een irritatie puntje.

Ik erger me even aan achter af wonen met een groot erf. Mensen die zo maar het erf op rijden en ons huis is onhandig kwa ramen dus als je beneden bent, kan je je niet verstoppen alsof je niet thuis bent.
Stond ik weer, net wakker in een prachtige pyjama, met een of andere verkoper. ^)

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 11:14

Gelukkig hier goede erfafscheiding en poort :D

Hele ochtend al geen wifi.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 11:16

Ik kan een radio,toetsenbord,speelgoed en een kastje weggooien.
Wat zal het volgende weer zijn?

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 11:19

Ging na mijn werk even naar de action, ben bij een schap aan het kijken wordt ik ineens aangesproken met mag ik wat vragen.. Ik zo huh, de persoon keek naar mijn werkkleding oja je werkt hier niet maar lijkt zo op elkaar... Nou dan ben je toch ook blind, ik heb een zorgjasje aan met duidelijk het logo erop van mijn werk en de kleuren van mijn jasje zijn vooral mintgroen met donkerblauwe mouwen. Nogal een verschil met een geheel donkerblauwe polo van de action.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 11:33

Reisplanner die zomaar aangeeft reis vervallen, terwijl er niks vertraagd is of uitvalt. Logica is ver te zoeken :')

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 11:34

Al 45 minuten in de wacht met een telefoon zonder handsfree functie. -O- Krijg je mail de dag ervoor bel even morgen tussen 10/12 uur. Tjsa 8)7

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 11:57

fjordjes schreef:
Ging na mijn werk even naar de action, ben bij een schap aan het kijken wordt ik ineens aangesproken met mag ik wat vragen.. Ik zo huh, de persoon keek naar mijn werkkleding oja je werkt hier niet maar lijkt zo op elkaar... Nou dan ben je toch ook blind, ik heb een zorgjasje aan met duidelijk het logo erop van mijn werk en de kleuren van mijn jasje zijn vooral mintgroen met donkerblauwe mouwen. Nogal een verschil met een geheel donkerblauwe polo van de action.

Oh dat heb ik zo vaak gehad toen ik nog werkte bij de Praxis en in werk kleding naar de action ging en dan bij de lampen ofzo aan het kijken was :+
Alsof ik advies geef in elke random winkel

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 12:09

Aan bepaalde mensen die bij opdrachten totaal niet mee willen werken en geen vinger uitsteken, maar wel opeens allemaal eisen hebben. Heel frustrerend en word ik toch echt een beetje agressief van :=

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 12:11

Alja schreef:
fjordjes schreef:

Oh dat heb ik zo vaak gehad toen ik nog werkte bij de Praxis en in werk kleding naar de action ging en dan bij de lampen ofzo aan het kijken was :+
Alsof ik advies geef in elke random winkel

Heb je dan niet de neiging om erop den duur serieus op in te gaan :') mijn vraag is altijd overkomt het iedereen een keer om aangezien te worden als medewerker? Ik heb het ook al een aantal keren gehad terwijl ik gewoon soms een jas aan had.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-23 12:12

Dat ik gemotiveerd was om een logboek-entry van niveau te schrijven voor mijn groepsproject (want het huidige logboek is echt te zielig voor woorden) maar mijn ogen willen niet meewerken vandaag.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 12:27

fjordjes schreef:

Oh ja! Heb ik ook eens gehad: vliegtuig naar Turkije, daarna naar de bussen. Het viel me op dat mijn sweater een beetje leek op die van de Turkse buschauffeurs.

En jawel, daar komt een koppeltje toeristen: "Sur, ies ze naitlaif ennie goet hier?"
"Gast, ik zat achter je in het vliegtuig!" :') :roll:

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 12:45

Guus miawes die momenteel denkt dat hij overal mag plassen....

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 13:08

Zo vervelend dat YouTube het niet doet, alleen op een computer waar het geluid verloren is gegaan. Jammer.

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 13:10

pff... ik ga stoppen als stagebedrijf.. ik word er inmiddels helemaal moedeloos van de mentaliteit van stagiaires.. voor ieder wissewasje ik ben ziek... te laat komen.. of zelfs vandaag gewoon niet op komen dagen met een mededeling via mail ik kom niet, omdat ze vinden dat ze niet hoeven te komen (eigenlijk zelf een dag vrij inplannen), omdat er iemand geopereerd wordt.. stagiaires die onder invloed naar stage gaan, geen zin hebben.., dingen stelen, ik doe mijn best om er een leuke leerzame stage van te maken.. maar het is echt verschrikkelijk.. heb er alleen maar gedoe mee. -O-

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 13:11

Ik ben ooit in mijn dierenambulance kleding aangehouden door de leidinggevende in de Poiesz, waarom ik op mijn telefoon zat i.p.v. aan het werk was. Hij excuseerde zich meteen zodra hij door had ik geen medewerker van hem was.