Ik kon toch ook wel aardappels koken dat kon ook best binnen 15 min.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Dat mijn vriend graag "gezond" wil eten. Dus aardappeltjes gebakken in olie / boter mag niet. Pasta komt niet door de keuring. Zijn nou net dingen die ik graag eet.
Ik kon toch ook wel aardappels koken dat kon ook best binnen 15 min.Knappe vrouw die binnen 15 min aardappelen schilt, in blokjes snijdt en gaar kookt.
MarlindeRooz schreef:Te vet.
Maar ik ga echt niet zijn voorkeur eten elke dag. Namelijk elke dag te lang gewokte groente met rijst. Zonder eiwitten.
En dan eet hij in de avond nog 2 boterhammen met soep eten want “honger”.
MarlindeRooz schreef:Dat mijn vriend graag "gezond" wil eten. Dus aardappeltjes gebakken in olie / boter mag niet. Pasta komt niet door de keuring. Zijn nou net dingen die ik graag eet.
Ik kon toch ook wel aardappels koken dat kon ook best binnen 15 min.Knappe vrouw die binnen 15 min aardappelen schilt, in blokjes snijdt en gaar kookt.
fjordjes schreef:Ging na mijn werk even naar de action, ben bij een schap aan het kijken wordt ik ineens aangesproken met mag ik wat vragen.. Ik zo huh, de persoon keek naar mijn werkkleding oja je werkt hier niet maar lijkt zo op elkaar... Nou dan ben je toch ook blind, ik heb een zorgjasje aan met duidelijk het logo erop van mijn werk en de kleuren van mijn jasje zijn vooral mintgroen met donkerblauwe mouwen. Nogal een verschil met een geheel donkerblauwe polo van de action.
Alja schreef:fjordjes schreef:Ging na mijn werk even naar de action, ben bij een schap aan het kijken wordt ik ineens aangesproken met mag ik wat vragen.. Ik zo huh, de persoon keek naar mijn werkkleding oja je werkt hier niet maar lijkt zo op elkaar... Nou dan ben je toch ook blind, ik heb een zorgjasje aan met duidelijk het logo erop van mijn werk en de kleuren van mijn jasje zijn vooral mintgroen met donkerblauwe mouwen. Nogal een verschil met een geheel donkerblauwe polo van de action.
Oh dat heb ik zo vaak gehad toen ik nog werkte bij de Praxis en in werk kleding naar de action ging en dan bij de lampen ofzo aan het kijken was
Alsof ik advies geef in elke random winkel
fjordjes schreef:Ging na mijn werk even naar de action, ben bij een schap aan het kijken wordt ik ineens aangesproken met mag ik wat vragen.. Ik zo huh, de persoon keek naar mijn werkkleding oja je werkt hier niet maar lijkt zo op elkaar... Nou dan ben je toch ook blind, ik heb een zorgjasje aan met duidelijk het logo erop van mijn werk en de kleuren van mijn jasje zijn vooral mintgroen met donkerblauwe mouwen. Nogal een verschil met een geheel donkerblauwe polo van de action.