Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

denisesilver

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 17:37

Update over de sollicitatie; echt een heel leuk gesprek gehad, er kwam echter wel ter sprake dat hij nog niet helemaal wist wat hij zocht, en ik heb na aanhoren van zijn verhaal erin gestoken dat ik niet dacht dat ik de juiste keuze was, en dat ik heb adviseerde voor een meer ervaren persoon te kiezen.

Maar was daarna echt heel leuk gesprek. Zijn passie is de persoon op het juiste werk zetten en hij vond dat ik bij mijn huidige werkgever niet op mijn plek zat, wat natuurlijk ook gewoon waar is. Ik heb weer stof tot nadenken en een leuke ervaring en connectie rijker :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 17:56

Fly_high schreef:
Marlinde, veel sterkte toegewenst aan je vriend :knuffel:

Thoughts and prayers!

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 18:21

Dit:
Afbeelding

Heb je nieuwe tegels is de badkamer, hebben de bouwvakkers ze al weer beschadigd. Ga het wel melden maar ergens belachelijk dat het nodig is. Dat heeft de tegelzetter zelf ook wel gezien.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 18:21

wyoming schreef:
Dit:
[ [url=m/JdSM3v.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heb je nieuwe tegels is de badkamer, hebben de bouwvakkers ze al weer beschadigd. Ga het wel melden maar ergens belachelijk dat het nodig is. Dat heeft de tegelzetter zelf ook wel gezien.

Ooooooooooh :oo :oo :oo :oo :oo
Ik zou zoooo boos zijn.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 18:46

wyoming schreef:
Dit:

Ik hoop dat je kitwerk ook nog niet klaar is? Zo ja, dat is schandalig gedaan -O-. Maar ik vrees dat een sociale woningbouw weinig zal doen. Zo dramatisch. Sterkte.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 18:52

Zou ik ook geen genoegen mee nemen hoor Wyoming!
Kitten doen ze hier altijd wel netjes moet ik zeggen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 18:57

Loeky01 schreef:
wyoming schreef:
Dit:

Ik hoop dat je kitwerk ook nog niet klaar is? Zo ja, dat is schandalig gedaan -O-. Maar ik vrees dat een sociale woningbouw weinig zal doen. Zo dramatisch. Sterkte.

Waarom zouden ze daar niks aan doen? Het is ook in hun belang dat de tegels netjes en heel zijn bij oplevering.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 19:02

MarlindeRooz schreef:
Heb net een overzicht gemaakt van bronnen voor mijn scriptie.

45 bronnen... waaronder een complete tv-serie, bioscoopfilm, meerdere boeken en zo'n 10 shows van 2 uur. :z ;(

Ik hoop maar dat mijn vriend ook van Herman Finkers houdt want dat gaan we de komende tijd kijken. :')

Herman Finkers <3

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 19:09

Dat ik nog ergens heen moet, maar heb net al 36 kilometer gefietst en wil nu gewoon op de bank chillen en een boekje lezen. -O-

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 19:14

Ik heb al dagen kramp in mijn heup. Krijg hem er niet uit, heel ongemakkelijk en zeurend gevoel.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 19:15

_San87_ schreef:
Loeky01 schreef:

Waarom zouden ze daar niks aan doen? Het is ook in hun belang dat de tegels netjes en heel zijn bij oplevering.

Ik hoop ook dat het daar nog gekit wordt :+
Ze moesten er 1 tegel uithalen omdat daar de aarddraad achter loopt. Maar ze hebben dus alle tegels er omheen beschadigd. Ook waar ze de voeg hebben weggehaald. Ik ga er bij oplevering zeker wat van zeggen. Sowieso zijn er een hoop rare dingen.

Als je mijn lengte hebt, ziet dit er op zich netjes uit

Afbeelding

Maar als je dus iets kleiner bent, kijk je zo tegen de gipsplaten aan

Afbeelding

En dit is blijkbaar de manier om een expansie vat weg te werken

Afbeelding

Daar moeten ze sowieso ook nog verven.

Maar waar ik het meeste van baal, ik kon mijn wasmachine en droger naast elkaar kwijt. En nu gaat dat dus niet meer lukken doordat ze overal gewoon een wand voor hebben geplaatst. Dus ipv de 1.30 m die ik had, heb ik nu nog maar 1.15 m

Ik ben iig blij dat het niet mijn eigen huis is, want dan was ik echt in tranen en woede uitgebarsten. Dit is mijn urgentie woning na de scheiding en ik hoop tzt nog wel eens te verhuizen.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 19:25

Kan je de droger niet op de wasmachine zetten?

Edit, op die rand na ziet het er wel netjes uit.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 19:40

chanicha schreef:
Kan je de droger niet op de wasmachine zetten?

Edit, op die rand na ziet het er wel netjes uit.

Ja kan wel maar dan moet ik eerst weer een tussenstuk kopen. (En iemand hebben die helpt met erop tillen)
En mijn droogrekken kan ik dus nu ook niet meer kwijt. (Die hingen daar boven) Mijn spiegelkast kan ik niet meer ophangen, want het zijn gipsplaten zonder versteviging. Terwijl er eigenlijk alleen nieuwe tegels zouden komen, kan ik van alles weg gaan doen en weer nieuwe dingen voor gaan aanschaffen, terwijl alles net 3 jaar oud is.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 19:47

Ik heb de droger er zonder tussenstuk opstaan, heb van die rubber doppen onder de poten van de wasmachine en het staat nu al anderhalf jaar zo.
Rekje gebruik ik voor het fijne spul.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-23 19:55

Wij hebben hier ook een tijd lang de droger direct op de wasmachine gehad zonder tussenstuk. Gaat prima :)

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 19:59

Ik vertrouw het niet om het zo los neer te zetten met mijn zoon. Als die een keer een verkeerde bui heeft zou hij zo (onbewust) de droger van de wasmachine kunnen duwen.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 20:09

"Dit topic/post/subreddit is voor mensen die x, dus als je hier niet onder valt/dit je triggert lees dan vooral niet mee!" En dan toch doen. Sommige mensen zijn zo oerdom.

nafkedemi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 20:53

denisesilver schreef:
"Dit topic/post/subreddit is voor mensen die x, dus als je hier niet onder valt/dit je triggert lees dan vooral niet mee!" En dan toch doen. Sommige mensen zijn zo oerdom.

?????

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 20:55

nafkedemi schreef:
denisesilver schreef:

?????

Mensen die op Reddit een topic meelezen en dan getriggerd raken ook al staat er een triggerwaarschuwing.

nafkedemi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 21:26

Bedankt voor de uitleg! Nu snap ik hem hahaha

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 23:48

nafkedemi schreef:
Bedankt voor de uitleg! Nu snap ik hem hahaha

Triggert inderdaad of wanneer de persoon alsnog gaat meelezen en zeiken terwijl het helemaal niet op diegene's situatie slaat. Thanks, urbanus :D

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 00:51

Ik wil nooit meer “jazeker” zeggen door die stomme reclame van de plus ^)

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 01:28

Die tegels zien er idd niet zo best uit en ik zou ook zeker er niet bij laten zitten.

Bij mijn vader is ook een aannemer geweest die voor €36.000 heeft lopen verbouwen de afgelopen maanden.
Maar wij zien het bedrag ook niet terug wat er gedaan is en de afwerking is echt bagger.

Deze aannemer zou ook nog terug komen om zogenaamd nog wat te doen voor €6000 maar ik denk dat Stevie Wonder een betere afwerking kan doen.

Helaas hebben wij ook geen offerte gevonden van deze klus anders had ik graag willen weten waar het geld heen is gegaan.

Ik ben nu bezig om de voortuin op te knappen want daar is ook al in jaren niets aan gedaan.

En het huis moet toch ooit de verkoop in.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 02:51

Ik ben net zo hard tegen een tafel geknald met m’n knie dat m’n pees gekneusd is boven m’n knieschijf , kan m’n knie niet meer buigen zonder pijn en strompel als een idioot. Heb verlof genomen en moet nu nog naar huis rijden 50 km met een schakel auto ;( en dat terwijl mijn enkel nog herstellende was van verrekte enkelbanden pfff , is hetzelfde been…

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 03:45

Gedroomd dat ik zo de vrachtauto op z'n kant leg -O-