Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

98xsophiex98

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 15:24

Dat is tijdens mijn tussenbeoordeling te horen krijg dat ik niet op hbo hoor en dat ik zeker niet moet denken dat ik ooit docent kan worden. Zit inmiddels in mn 3e jaar van de docentenopleiding

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 15:41

98xsophiex98 schreef:
Dat is tijdens mijn tussenbeoordeling te horen krijg dat ik niet op hbo hoor en dat ik zeker niet moet denken dat ik ooit docent kan worden. Zit inmiddels in mn 3e jaar van de docentenopleiding

Wtf
:(:)

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 15:43

98xsophiex98 schreef:

Heb je gevraagd wat de didactische onderbouwing is van deze tussenbeoordeling?

Die zijn gek, je bent toch niet in het 3e jaar gekomen alleen door perfecte driehoeken uit papier te knippen?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 15:54

maralyn schreef:
Oplichters via messenger...

"Ik laat een ups bezorger komen..." Bladiebla.

Heb het adres van sprookjeshof Zuidlaren gegeven.

Ergenis... Echt waar.

En het waait zo hard. Zo hard ... Brrrrr niks voor mij dit weer

Ik geef altijd het adres van het politiebureau in Emmen
Ze weten dan niet hoe snel ze het gesprek moeten verlaten

LaPluche

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 16:02

Eten besteld en dan mijn hamburger vergeten -:(-
Ik ga daar zo slecht op

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 16:04

Besloten dat ik die muisjes ga ophalen / nemen. Nu nog een geschikt terrarium + warmtelamp uitzoeken.

Waarom is dat zo ingewikkeld???

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 16:06

Aan de ING _-:(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 16:10

oomens schreef:
Alja schreef:
Dat ze alleen dode hanen thuis heeft en die veroorzaken geen overlast

Ik dacht dat het kwartje bij Marcella niet viel, maar ze heeft het uiteraard over het kwartje van degene tegen wie ze het toen had.

Jep de man van de woningbouw snapte niet helemaal.

98xsophiex98

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 16:29

Bloemetje75 schreef:
98xsophiex98 schreef:

Die zijn gek, je bent toch niet in het 3e jaar gekomen alleen door perfecte driehoeken uit papier te knippen?

Ja maar niet onthouden en mocht geen aantekeningen maken. Terwijl ik aangeef dat ik het fijn vind om aantekeningen te maken gezien ik alles vergeet.
Volgens haar heb ik idd mijn 3e jaar gehaald door niets doen. Maar ze zag wel dat ik hard werk :+

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 16:31

Meliaforever schreef:
Aan de ING _-:(

Ja maar echt.... Wist het niet dus bestelling via telefoon geprobeerd waardoor er 1 kortingscode verviel van 5 euro, naja oke prima. Maar nu maar via afterpay gedaan want wil het wel graag snel hebben en via hier nog wel andere flinke korting. Dus alsnog 7 euro extra hierdoor. Als de app het gelijk even aangeeft ipv alleen er gaat iets mis?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 16:36

Mensen. Gewoon, mensen. :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 16:41

Ik moest langs de apotheek en ik dacht gewoon op het terrein zelf waar ik werk ligt het dus klaar in het ziekenhuis. 4 min voordat ik moet beginnen kwam ik erachter , ja dat wordt onmogelijk.

Bedankt weer voor de goede communicatie :=

ZwarteHeks

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 17:02

Sherivey schreef:
ZwarteHeks schreef:
Dit moet ik echt even kwijt. Belgen die echt alles en iedereen voorrang verlenen op de weg. NEE. Kap daarmee. Er zijn niet voor niets haaientanden voor fietsers bij sommige drukke kruispunten. Iedere dag weer moeten mensen vol op de rem, omdat een Belg weer een fietser voorlaat. En dan raar opkijken als alle Nederlanders boos worden achter hun. Ik snap de vriendelijke intentie erachter, maar er zit ook gewoon een logica achter de plaatsing van de haaientanden mensen.

Zo. :Y)

Dit dus...

Vind dit zowel in de auto irritant, want ik moet onverwacht op de rem.
Maar ook als fietser, als ik al netjes stil sta.

Zijn trouwens zeker niet alleen Belgen die dit doen.
Bejaarden zijn net zo erg.

Hier is Eindhoven is het alleen maar de Belgen die het doen. Om specifiek te zijn, de Belgen die richting Eindhoven Airport rijden. En dat is gloedje irritant als je onderweg bent naar je werk. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 17:04

ZwarteHeks schreef:
Hier is Eindhoven is het alleen maar de Belgen die het doen. Om specifiek te zijn, de Belgen die richting Eindhoven Airport rijden. En dat is gloedje irritant als je onderweg bent naar je werk. :')
Je komt duidelijk niet genoeg meer in Brielle. _O- Bij die rotondes op de Groene Kruisweg is het ook vaak raak met idioten die ineens op de rem trappen om fietsers voor te laten. :))

ZwarteHeks

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 17:14

Mkango schreef:
ZwarteHeks schreef:
Je komt duidelijk niet genoeg meer in Brielle. _O- Bij die rotondes op de Groene Kruisweg is het ook vaak raak met idioten die ineens op de rem trappen om fietsers voor te laten. :))

Of mensen die 80 rijden op de N57, terwijl er overal borden staan dat je 100 mag. }:0

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 17:32

Houd het maar op 60 tegenwoordig. Die mensen zijn kneiter irritant. :+

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 17:44

LaPluche schreef:
Eten besteld en dan mijn hamburger vergeten -:(-
Ik ga daar zo slecht op

Ahhh ik lees je frustratie.

Je hebt honger.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-22 18:06

Zit al een uur in een sportwinkel omdat ik geen sportlegging kan kiezen. :')

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 18:17

ING -:(-

EDIT: Via paypal gelukt. Door Bokt wilde ik zó graag een burger, maar iDeal betaling via ING mislukt elke keer door de nieuwe storing. :')
Laatst bijgewerkt door Fabled op 02-11-22 18:22, in het totaal 1 keer bewerkt

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 18:18

Aan mensen die alles goedkoop willen en niet begrijpen dat er aan kwaliteit nu eenmaal een prijs zit. Of erger ik me aan mensen die niet willen betalen voor luxe?

In ieder geval, ik werk dus in een bakkerijwinkel. We hrbben diverse soorten speculaas, broden, en ander lekkers. Niet goedkoop en helaas onlangs ook de prijzen iets moeten verhogen. We zijn niet de goedkoopste in de stad maar zeker ook niet de duurste. Overal staat een (kloppend)prijskaartje voor en op sommige producten zit apart nog een extra prijssticker.

Dan waarom gaan er zoveel klanten pas als ik het bedrag op noem zeiken dat ze het te duur vinden?! Je hoeft niet naar de bakker he? Dat is nog altijd een luxe. Je kan het ook bij de supermarkt of hema halen. Betaal je een stuk minder, maar dan heb je ook geen kwaliteit.

Natuurlijk merken mensen het in de portomennee, ik ook, maar je hebt nog altijd de keuze. Ga niet net doen alsof alles aan mij ligt!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 18:22

Oh, ik vind Hema taarten echt superlekker. Hele prima kwaliteit voor een hele prima prijs.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 18:23

En om er nog een in te gooien: mensen die producten van buiten het seizoen willen. Nee, we hebben onze aardbeigebakjes niet meer, wij werken nl met verse aardbeien en dat seizoen is nu wel voorbij. We werken met verse producten, niet met diepvriesspul!

En dan boos worden. Ja, want dan tover ik vast verse aardbeien in Nederland in november!

Zo, dat lucht op, haha. Verder vind ik mijn werk wel leuk hoor, maar deze week iets teveel dezelfde klanten gehad. Ik snap best dat mensen schrikken vd prijzen, masr 9 vd 10x begrijpen ze het prijsverschil niet en na 8x uitleggen ben ik daar ook wel eens klaar mee.

Gelukkg heeft mijn baas nog niet te klagen over de omzet, en kan hij wel overleven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 18:24

De nieuwe reclame van wakker dier dat 1 op de 5 koeien kreupel loopt en dat iedere stap naar de melkmachine pijn doet :r net als paardenmensen halen boeren daar ook meteen een bekapper bij om het te verhelpen, doe niet alsof boeren een kreupele koe wel normaal vinden :n

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 18:24

98xsophiex98 schreef:
Bloemetje75 schreef:

Ja maar niet onthouden en mocht geen aantekeningen maken. Terwijl ik aangeef dat ik het fijn vind om aantekeningen te maken gezien ik alles vergeet.
Volgens haar heb ik idd mijn 3e jaar gehaald door niets doen. Maar ze zag wel dat ik hard werk :+

Horen beoordelingen niet zwart op wit ergens terug te vinden te zijn met het oog op dat je de mogelijkheid moet hebben om bezwaar aan te tekenen?

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 18:25

_San87_ schreef:
Oh, ik vind Hema taarten echt superlekker. Hele prima kwaliteit voor een hele prima prijs.

Taarten wel, maar of je de gevuld speculaas van de HEMA neemt, of van de bakker. Is bijna 5x zo goedkoop maar niet te vergelijken. Brood vind ik ook niet lekker van de HEMA, is ook fabrieks of diepvriesbrood.