Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
98xsophiex98 schreef:Dat is tijdens mijn tussenbeoordeling te horen krijg dat ik niet op hbo hoor en dat ik zeker niet moet denken dat ik ooit docent kan worden. Zit inmiddels in mn 3e jaar van de docentenopleiding
maralyn schreef:Oplichters via messenger...
"Ik laat een ups bezorger komen..." Bladiebla.
Heb het adres van sprookjeshof Zuidlaren gegeven.
Ergenis... Echt waar.
En het waait zo hard. Zo hard ... Brrrrr niks voor mij dit weer
Bloemetje75 schreef:98xsophiex98 schreef:Dat is tijdens mijn tussenbeoordeling te horen krijg dat ik niet op hbo hoor en dat ik zeker niet moet denken dat ik ooit docent kan worden. Zit inmiddels in mn 3e jaar van de docentenopleiding
Heb je gevraagd wat de didactische onderbouwing is van deze tussenbeoordeling?
Die zijn gek, je bent toch niet in het 3e jaar gekomen alleen door perfecte driehoeken uit papier te knippen?
Meliaforever schreef:Aan de ING
Sherivey schreef:ZwarteHeks schreef:Dit moet ik echt even kwijt. Belgen die echt alles en iedereen voorrang verlenen op de weg. NEE. Kap daarmee. Er zijn niet voor niets haaientanden voor fietsers bij sommige drukke kruispunten. Iedere dag weer moeten mensen vol op de rem, omdat een Belg weer een fietser voorlaat. En dan raar opkijken als alle Nederlanders boos worden achter hun. Ik snap de vriendelijke intentie erachter, maar er zit ook gewoon een logica achter de plaatsing van de haaientanden mensen.
Zo.
Dit dus...
Vind dit zowel in de auto irritant, want ik moet onverwacht op de rem.
Maar ook als fietser, als ik al netjes stil sta.
Zijn trouwens zeker niet alleen Belgen die dit doen.
Bejaarden zijn net zo erg.
ZwarteHeks schreef:Je komt duidelijk niet genoeg meer in Brielle.Hier is Eindhoven is het alleen maar de Belgen die het doen. Om specifiek te zijn, de Belgen die richting Eindhoven Airport rijden. En dat is gloedje irritant als je onderweg bent naar je werk.
Mkango schreef:ZwarteHeks schreef:Je komt duidelijk niet genoeg meer in Brielle.Hier is Eindhoven is het alleen maar de Belgen die het doen. Om specifiek te zijn, de Belgen die richting Eindhoven Airport rijden. En dat is gloedje irritant als je onderweg bent naar je werk.Bij die rotondes op de Groene Kruisweg is het ook vaak raak met idioten die ineens op de rem trappen om fietsers voor te laten.
98xsophiex98 schreef:Bloemetje75 schreef:
Heb je gevraagd wat de didactische onderbouwing is van deze tussenbeoordeling?
Die zijn gek, je bent toch niet in het 3e jaar gekomen alleen door perfecte driehoeken uit papier te knippen?
Ja maar niet onthouden en mocht geen aantekeningen maken. Terwijl ik aangeef dat ik het fijn vind om aantekeningen te maken gezien ik alles vergeet.
Volgens haar heb ik idd mijn 3e jaar gehaald door niets doen. Maar ze zag wel dat ik hard werk
_San87_ schreef:Oh, ik vind Hema taarten echt superlekker. Hele prima kwaliteit voor een hele prima prijs.