Maureen95 schreef:Dan heb je in iedere geval een leuke avond gehadLets go naar Eindhoven! Wanneer is dat?
Dat hoop ik dan maar, heb ook weleens dates gehad die vergeet ik liever meteen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Zonnetje81 schreef:Ik heb nooit dates die ik wil vergeten, ik ben heel kritisch voordat ik afspreek. Geen zin om mijn tijd te lopen verdoen voor zover je dat kan inschatten vantevoren
die tijd is wel voorbij
ergens mis ik dat ook wel
palousa_boy schreef:Zonnetje81 schreef:Ik heb nooit dates die ik wil vergeten, ik ben heel kritisch voordat ik afspreek. Geen zin om mijn tijd te lopen verdoen voor zover je dat kan inschatten vantevoren
Ik gelukkig ook niet zo vaak en het is jaaaaaaaren geleden toen ik nog een jong jefje wasdie tijd is wel voorbij
Ik was altijd wel van de uitstapjes en datesergens mis ik dat ook wel
F_Orumster schreef:Misschien een date format bij jou thuis in Frankrijk opzetten en bokkers langs laten komen

F_Orumster schreef:Ik wil een stink date vergeten

Zonnetje81 schreef:Ik heb nooit dates die ik wil vergeten, ik ben heel kritisch voordat ik afspreek. Geen zin om mijn tijd te lopen verdoen voor zover je dat kan inschatten vantevoren
op stal tussen de schapen ? In de wei tussen de schapen ?
als we een beetje proppen 2
F_Orumster schreef:Rustig aan Casanova![]()
Legertent in de tuin?
Maureen95: de ene stinkerd ging ik als eerste date mee jeu de boules spelen (indoor in kroeg). Elke keer dat je van plek moest wisselen, moest ik door zijn aura van drie dagen oud zweet heen, gecombineerd met de geur van even lang zo geleden gepoetste tanden. Zijn tanden waren ook nog eens van een laagje plaque voorzien.
Een andere date had een vreemde (onprettige) geur om zich heen hangen. We zaten buiten op terras, maar helaas zat hij bovenwinds.
Ik heb bij beide heren een poging gedaan ze van eerlijke feedback te voorzien, deze boodschap zelfs netjes gesandwitched tussen complimenten, maar de ene is erg boos geschoten. De ander zei alleen maar OK en gaf me een superlike op een andere app.
Mijn laatste date rook ook niet echt lekker. Meer alsof zijn kleding te lang in de wasmachine gezeten had. Ik vind het wel belangrijk dat iemand lekker ruikt bij een eerste dat en er verzorgd uitziet.Suzanne F. schreef:Iedereen kan toch zijn eigen luchtbed meenemen? Maar mij niet meerekenen hoor. Ik kom niet.
Ik heb nog een veldbed staan, alleen geen tent....
Ik was het zelf ook niet echt van plan, maar ik voelde hier een dynamiek ontstaan
jij komt er wel assie